Zase nejakej vtip?

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

Zase nejakej vtip?

#1 Příspěvek od PixelOrgy »

http://auto.aukro.cz/jezdete-levneji-ma ... 20447.html

Snížení spotřeby paliva a to mezi 13-22 procenty,při zachování stejného způsobu jízdy

3. Zlepšení akcelerace vozidla – 15 procent
4. Zvýšení výkonu a dynamiky motoru – 16 procent

Snižuje tvorbu emisí CO2,HC i Nox – cca o 50 procent.Spaliny přestanou vytvářet charakteristický zápach,obzvláště při naftě a LPG

Testy prokázaly snížení naměřených emisí od 50 do 80 procent a tak dale....

a jen za 4 stovky, no neberte to!


:-D

Uživatelský avatar
helios
Příspěvky: 2914
Registrován: 08 srp 2007, 02:00
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

#2 Příspěvek od helios »

Laické testy preukázali zníženie hotovosti o 419,-Kč v peňaženke kupujúceho, je to potvrdené aj nezávislými osobami. :lol:
Naposledy upravil(a) helios dne 20 úno 2013, 15:33, celkem upraveno 1 x.
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.

Uživatelský avatar
Hydrawerk
Příspěvky: 7678
Registrován: 13 pro 2011, 01:00
Bydliště: Earth

#3 Příspěvek od Hydrawerk »

Preventivně tento výrobek považuji za kravinu, i když jakýsi ten zmíněný vědec existoval. http://www.google.com/patents?id=jJROAA ... &q&f=false
Polským výrobkům nevěřím.

Uživatelský avatar
Panda38
Příspěvky: 713
Registrován: 21 lis 2012, 01:00
Bydliště: Most, Praha, Lanžhot
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Panda38 »

Proto se to prodává z Polska, protože u nás by to bylo postihnutelné jako podvod. (u nás známé z 80. letech ke Škodovkám)

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#5 Příspěvek od PixelOrgy »

Hydrawerk píše:Preventivně tento výrobek považuji za kravinu, i když jakýsi ten zmíněný vědec existoval. http://www.google.com/patents?id=jJROAA ... &q&f=false
Polským výrobkům nevěřím.
kazdopadne to co prodavaji ti polaci se nakresu v patentu ani neblizi....

ale uz jich 7 prodali...

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#6 Příspěvek od TAKJAN »

To je 30 let starý. Neli dýl..

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#7 Příspěvek od Jodr »

Jj. soused to měl na Škodó a pak to namontoval na napouštěcí hadici pračky, aby se mu nezanášela vodním kamenem. V hospodě se chlubil, jak ho žena chválila, že nemusí dávat tolik prášku do praní, jak je voda najednou měkká. Psýcha udělá své i v případě spotřeby paliva. Při vědomí, že mám "spořič", nemůžu šlapat tolik na plyn, úspora se musí přeci projevit...

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#8 Příspěvek od Artaban001 »

Jodr píše:...... úspora se musí přeci projevit...
Zvlášť, když k tomu magnetizéru přidáš návod z nějaké příručky pro řidiče "jak jezdit úsporně" jenž funguje, protože je známý (třeba nejezdit stylem "brzda-plyn" a pod)

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od ZdenekHQ »

Magnetizér na vzduch....

Zdarma přidáme pumpu na saně a náhradní bublinky do vodováhy ve tvaru krychle.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#10 Příspěvek od PixelOrgy »

... a prvnich 10 dostane navic i ohybacku na cihly...

jj, presne tak... vubec ta drzost tohle tam napsat.

Uživatelský avatar
no_-_name
Příspěvky: 257
Registrován: 13 pro 2007, 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#11 Příspěvek od no_-_name »

Ale kluci, to nejsou kouzla, to je fyzika...
~Nestavte se mi na odpor! - Georg Simon Ohm ~

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 4499
Registrován: 10 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Košice

#12 Příspěvek od Atlan »

A ktora fyzika...... Lebo vecsinou sa to da vycislit a zmerat.... A vysledkom je 0.09% zlepsenie...moment zapocitat chybu merania....sakra aby sme neboli v minuse.

Uživatelský avatar
Duvsan
Příspěvky: 5863
Registrován: 21 úno 2009, 01:00
Bydliště: Okres Nitra

#13 Příspěvek od Duvsan »

Dopočul som sa o doplnku, kde je do motora alebo k palivu, už neviem, pridávaná horúca voda. Vraj sa nejak účastní spaľovania a dovoľuje zaujímavou mierou znížiť spotrebu. A že ide o starý systém. Samozrejme žandári proti tomu broja. Viete o tom niečo?

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#14 Příspěvek od p32 »

To nemusíš ani aplikovat doopravdy. Z praxe je vyzkoušeno, že stačí jezdit za deštivého počasí - hned to jede lépe. Já kdysi těm s podobnými nápady tvrdil, že když jsem umyl auto Jarem, tak mi jezdilo o 20 km rychleji a oni fakt nevěřili, ale já to měl dokázané - šlapal jsem na plyn více (to jsem jim už samozřejmě neřekl). :lol:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29691
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#15 Příspěvek od EKKAR »

Vlhkost v nasátým vzduchu pomáhá, obzvlášť pokud je ve formě aerosolu = kapiček, nikoliv páry, protože po ohřátí spalným teplem paliva se ty kapičky teprve skutečně vypaří a zvětší se tak tlak ve válci = naroste účinnost motoru. Dělalo se to pomocí brček a hřebínků vsouvaných do sání za filtr a za difuzér a bůhví kam ještě, vždycky byl ale problém s namícháním správnýho poměru a s tím, aby se přídavek vody do motoru zastavil dostatečně včas před zastavením motoru na to, aby se všecka voda z motoru vypařila a vyletěla vejfukem pryč - pokud nějaká zůstala, většinou to kolem ní zrezlo... Funguje to i u turbomotorů a obzvlášť u motorů s přímým vstřikem, kdy se přivstříknutím malýho množství vody do spalovacího prostoru těsně před uzavřením sacího ventilu ochladí obsah válce, tím se zmenší jeho objem a do válce jde nacpat další vzduch = zvětší se HMOTNOST obsahu válce a tím jde použít i větší množství paliva, aniž by se zvedalo množství nespálených CHx. Výsledkem je zvýšení výkonu i vzhledem k nižší výchozí teplotě obsahu válce nárůst účinnosti motoru. V jistý době se tenhle fígl používal i ve formuli 1. V dnešní době to je ve sportu zakázáno a v civilní sféře to nemá význam, protože tak vysokých provozníh teplot civilní motory nedosahují...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“