![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Návrh na novou kategorii pro studenty.
Moderátor: Moderátoři
- forbidden
- Příspěvky: 8808
- Registrován: 14 úno 2005, 01:00
- Bydliště: Brno (JN89GF)
- Kontaktovat uživatele:
Návrh na novou kategorii pro studenty.
Když to tu tak sleduju, co takto založit kategorii pojmenovanou třeba "Domácí úkoly a maturitní otázky z elektroniky"?
Hned by bylo jasno, s kým máme tu čest, teoretici by se mohli "vyřádit" a ostatní by nemuseli psát poznámky o tom, co ten kterej student dělal po celou školní docházku.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Příspěvky: 2838
- Registrován: 20 pro 2006, 01:00
- Bydliště: Poličské krystalinikum
- Kontaktovat uživatele:
Super nápad, jsem pro! ![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
http://www.zvodovodu.cz/ | Pokud neodpovídám na téma a chce něco vědět, pište SZ!
Myslím, že to není dobrý nápad. Pokud se již někdo, třeba i ze studentů, odváží zformulovat svůj dotaz a zaslat ho sem na fórum, jistě očekává naší odbornou radu, pomoc, nebo odpověď na svůj dotaz. Je jen věcí odbornosti a osobnosti každého z nás, zda poradíme a pomůžeme, nebo se uchýlíme jen k laciným útokům a mentorování, jak bylo naznačeno v úvodním příspěvku. Jestli některý z diskutujících na fóru nemá potřebu se problémem studenta, nebo kohokoliv jiného zabývat, nemusí přece vůbec reagovat. Zavádění speciální sekce, přece problém přístupu některých diskutujících ke studentovi, nevyřeší.
Myslím si že má Otkundes pravdu, sloužilo by to akorát k tomu, aby ste studenty vyloučili z běžných kategorií a nastrkaly do jiné, kde stejně jejich dotazy nikdo řešit nebude chtít.
Možná bych tu zařadil kategorii na všeobecné dotazy, nebo dotazy které nejdou kam řadit atp, jako na svetelektro je kategorie zbytečné otázky všeho druhu atp![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Možná bych tu zařadil kategorii na všeobecné dotazy, nebo dotazy které nejdou kam řadit atp, jako na svetelektro je kategorie zbytečné otázky všeho druhu atp
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Já bych tu sekci pro Studenty nechal zavést. Kdo je naštvanej z obecných otázek, tak se na to stejně časem vykašle, ale více je důležité to, že studenti by vlezli do své sekce a ejhle, zjistili by, že takový dotaz už tam byl a byl i zodpovězen. Pro ně je lepší vlézt do jedné sekce než pročítat celé fórum zvláště, když nic ani nečtou a hned se ptají a až později se vymáčknou.
Podle mě by to bylo prostě více přínosem než na škodu.
Podle mě by to bylo prostě více přínosem než na škodu.
Studenti jsou především mladí lidé, se širokou paletou zájmů a jsou mezi nimi též potenciální příští aktivní členové EB. Jejich projev je dán především stavem společnosti, ve které žijí a byli jí též vychováváni. Proto si nemyslím, že by při hledání řešení svého problému, měli zalézt do své sekce EB a tam si vyhledávat odpověď. Aby bylo v sekci pro studenty co vyhledávat, tak ty kvalitně zpracované odpovědi, by do té sekce musel někdo z nás, těm studentům také zařadit.
Bastlírna má několik tisíc registrovaných členů, různé úrovně a zájmů. Separovat některé skupiny uživatelů, aby svými dotazy neobtěžovali "zasloužilé členy" v některé sekci, je cesta do pekel. Pro nedostatek podnětů, tak časem některé sekce fóra můžou začít stagnovat a též zaniknout.
Bastlírna má několik tisíc registrovaných členů, různé úrovně a zájmů. Separovat některé skupiny uživatelů, aby svými dotazy neobtěžovali "zasloužilé členy" v některé sekci, je cesta do pekel. Pro nedostatek podnětů, tak časem některé sekce fóra můžou začít stagnovat a též zaniknout.
-
- Příspěvky: 2838
- Registrován: 20 pro 2006, 01:00
- Bydliště: Poličské krystalinikum
- Kontaktovat uživatele:
LOL, prej se "širokou paletou zájmů"... ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
http://www.zvodovodu.cz/ | Pokud neodpovídám na téma a chce něco vědět, pište SZ!
Bez posměšků, Amaroku, bez posměšků!
Taky´s byl kdysi mlád, nebyl vždy dokonalý, měl se svými vrstevníky různé zájmy, koníčky, dělal blbiny a možná i dopaloval lidi z generace svých rodičů a starších. Dnešní mladí nejsou o nic horší! Jen se ve společnosti, jejíž jsme též součástí, změnil žebříček hodnot, množství, dostupnost a práce s informacemi, změnily se technologie, atd..., atd...
Taky´s byl kdysi mlád, nebyl vždy dokonalý, měl se svými vrstevníky různé zájmy, koníčky, dělal blbiny a možná i dopaloval lidi z generace svých rodičů a starších. Dnešní mladí nejsou o nic horší! Jen se ve společnosti, jejíž jsme též součástí, změnil žebříček hodnot, množství, dostupnost a práce s informacemi, změnily se technologie, atd..., atd...
Racius:
Vraj Vaši rovesníci nemajú žiadne záujmy? Nie, tomu neverím! Rozumom a inteligenciou obdarené bytosti, na, alebo krok za prahom dospelosti, majú síce často iné záujmy, než len štúdium elektroniky na báze kremíka a prípravu na predpísené skúšky, ale to ešte neznamená, že nemajú vôbec žiadne záujmy. Veď to by azda ani neboli ľudia!
Napríklad:
Ak idete do krčmy za kamarátmi, prejavujete svoj záujem o spoločnosť kamarátov, možno aj o krčmárkinu borovičku.
Keď sa osmelíte pozvať frajerku do kina, či do viechy, prejavíte svoj záujem - o ženu, o dačo, či o voľačo...
A v tom je tá široká paleta záujmov, ktorá sa navyše s vývojom osobnosti človeka a okolného prostredia, postupne mení.
Azda netreba pokračovať?
Andrea:
Jistě máte pravdu a své pedagogické zkušenosti. Na druhou stranu, i práci s informacemi, se musí studenti naučit, aby výsledkem nebyla jen slátanina nesourodého textu z různých internetových zdrojů a vyleštěné klávesy Ctrl+C a Ctrl+V na studentově klávesnici. Pedagog by měl studenta v tomto umění vést a svou přirozenou autoritou být studentovi při řešení studijního problému oporou. Je tristní, jestli se student o radu, nebo o konzultaci svého problému, obrátí raději na technické fórum, než na svého učitele a při té příležitosti se u něj zjistí základní neznalosti studijního oboru! Kdo selhal? Student, nebo jeho učitel?
Nicméně, berte to s nadhledem: již staří Římané, při pozorování svého potomstva, krčili v rozpacích rameny a vzdychali: "Ach, ta mládež..." Budiž Vám proto zadostiučiněním, že i ti, v současné době na fóru EB, tak často kritizovaní, líní a nezodpovědní mladíci a slečny, po získání životních zkušeností, budou též jednou kroutit nad svými dětmi a vnuky hlavami a krčit rameny: "Jó to za nás neexistovalo, Andrea by nám tehdy dala..."
A život půjde dál. Generace po generaci, si bude navzájem předávat svůj štafetový kolík...
A proto na závěr říkám: Buďme tolerantní a podle svých schopností těm studentům raději pomáhejme, pokud na to máme a mládež o naši pomoc ještě vůbec stojí!
Mějte se dobře!
Vraj Vaši rovesníci nemajú žiadne záujmy? Nie, tomu neverím! Rozumom a inteligenciou obdarené bytosti, na, alebo krok za prahom dospelosti, majú síce často iné záujmy, než len štúdium elektroniky na báze kremíka a prípravu na predpísené skúšky, ale to ešte neznamená, že nemajú vôbec žiadne záujmy. Veď to by azda ani neboli ľudia!
Napríklad:
Ak idete do krčmy za kamarátmi, prejavujete svoj záujem o spoločnosť kamarátov, možno aj o krčmárkinu borovičku.
Keď sa osmelíte pozvať frajerku do kina, či do viechy, prejavíte svoj záujem - o ženu, o dačo, či o voľačo...
A v tom je tá široká paleta záujmov, ktorá sa navyše s vývojom osobnosti človeka a okolného prostredia, postupne mení.
Azda netreba pokračovať?
Andrea:
Jistě máte pravdu a své pedagogické zkušenosti. Na druhou stranu, i práci s informacemi, se musí studenti naučit, aby výsledkem nebyla jen slátanina nesourodého textu z různých internetových zdrojů a vyleštěné klávesy Ctrl+C a Ctrl+V na studentově klávesnici. Pedagog by měl studenta v tomto umění vést a svou přirozenou autoritou být studentovi při řešení studijního problému oporou. Je tristní, jestli se student o radu, nebo o konzultaci svého problému, obrátí raději na technické fórum, než na svého učitele a při té příležitosti se u něj zjistí základní neznalosti studijního oboru! Kdo selhal? Student, nebo jeho učitel?
Nicméně, berte to s nadhledem: již staří Římané, při pozorování svého potomstva, krčili v rozpacích rameny a vzdychali: "Ach, ta mládež..." Budiž Vám proto zadostiučiněním, že i ti, v současné době na fóru EB, tak často kritizovaní, líní a nezodpovědní mladíci a slečny, po získání životních zkušeností, budou též jednou kroutit nad svými dětmi a vnuky hlavami a krčit rameny: "Jó to za nás neexistovalo, Andrea by nám tehdy dala..."
A život půjde dál. Generace po generaci, si bude navzájem předávat svůj štafetový kolík...
A proto na závěr říkám: Buďme tolerantní a podle svých schopností těm studentům raději pomáhejme, pokud na to máme a mládež o naši pomoc ještě vůbec stojí!
Mějte se dobře!
Pokračovať netreba, lebo tam to aj končí, to čo mojích kolegov zaujíma sú cigarety a chlast ... Radšej sa bavím so staršími, tí zas majú predsudky že mladší nemajú záujmy, atd atd dookola.Otkundes píše:Racius:
Vraj Vaši rovesníci nemajú žiadne záujmy? Nie, tomu neverím! Rozumom a inteligenciou obdarené bytosti, na, alebo krok za prahom dospelosti, majú síce často iné záujmy, než len štúdium elektroniky na báze kremíka a prípravu na predpísené skúšky, ale to ešte neznamená, že nemajú vôbec žiadne záujmy. Veď to by azda ani neboli ľudia!
Napríklad:
Ak idete do krčmy za kamarátmi, prejavujete svoj záujem o spoločnosť kamarátov, možno aj o krčmárkinu borovičku.
Keď sa osmelíte pozvať frajerku do kina, či do viechy, prejavíte svoj záujem - o ženu, o dačo, či o voľačo...
A v tom je tá široká paleta záujmov, ktorá sa navyše s vývojom osobnosti človeka a okolného prostredia, postupne mení.
Azda netreba pokračovať?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)