Stránka 1 z 2

zabezpecenie auta proti kradezi

Napsal: 08 kvě 2013, 01:04
od profik12345
viem ze uz tu na tuto temu bolo pisane vela, ale uz dost davno.

vie mi niekto poradit aky obvod v aute odpojit(skrytym vypinacom alebo viackontaktovym rele) tak, aby sa nic neposkodilo a aby zlodej 100% nenastartoval auto? jedna sa o auto VW passat benzin.
pomoze odpojit vstreky a diagnosticky konektor aby sa nedala vycitat chyba poruchy vstrekov, alebo treba odpojit CAN siet medzi palubkou a riadiacou jedn. motora ak by sa chcel niekto napojit od palubky?
neviem ci je dobre odpajat riadiacu jednotku od napajania.
existuje nejaky alarm ktory napr. kazdych 30s komunikuje s nejakym pagerom doma, a ked dojde napr. k otvoreniu dveri alebo ku preruseniu spojenia(gsm rusicka a pod.) tak mi to zacne doma hulakat.

dakujem

Napsal: 08 kvě 2013, 08:38
od galjo
U týchto autiakov iba zapojiť pod sedadlo vodiča nášlapnú rozbušku. Všetko iné je prekonatelné. Rušička GSM neni problém , nastavenie vstrikov , tiež neni problém a odtiahnuť nepojazdné vozidlo tiež neni problém.

Napsal: 08 kvě 2013, 08:53
od profik12345
nie je to nove auto, je to rok vyroby 2002, takze neviem ci by sa to niekomu oplatilo odtahovat.
Ide o to na urcity cas znemoznit zlodejovi nastartovanie, a ked nema pristup ku diagnostike, neverim ze za 2 minuty pride na to kde je chyba.
preco gsm nie je problem?
ved ak by tam bol pager, taky ktory zacne piskat pri preruseni spojenia, tak idem ku autu. Auto mam vzdy do max 100m od domu.
jasne ze ak by to odtiahli, tak casom by na to prisli co je podpajane.

Rele mam X-kontaktove, takze mozem odpjit aj cely diagn. konektor a ine veci. takze co by bolo potrebne odpojit?

Napsal: 08 kvě 2013, 09:22
od petus

Napsal: 08 kvě 2013, 09:43
od TomasX
galjo píše:U týchto autiakov iba zapojiť pod sedadlo vodiča nášlapnú rozbušku....
Tehle systém jsem vypracoval až k použitelnosti. Obranný sprej, na něj několik závitů drátu, připojit přes relé na +12V. Ten sprej za chvíli vybouchne a obsah se okamžitě rozptýlí do kabiny auta. Umíš si představit toho zloděje. :lol:

Napsal: 08 kvě 2013, 10:28
od petus
a umím si představit použitelnost auta...

Napsal: 08 kvě 2013, 12:24
od pavel71
já to dělám jednoduše natočim auto a vytahuju pojistky dokud to na jednu vytaženou pojistku nechcípne a tudle pojistku přeruším tajným vypinačem
sundáš pojistkovku za ní rozbalíš ten kabelovej svazek najdeš drát od pojistky přerušíš naletuješ patřičně dlouhé dráty a natáhneš kam ti libo dáš vypinač a vítězíš
nezaponenout ten svazek zas důkladně zaizolovat :idea:
a nebo si to udělej na magnet pomoci jazýčkovýho relé :lol:

Napsal: 08 kvě 2013, 16:03
od MetalGod
pavel71 píše:...a nebo si to udělej na magnet pomoci jazýčkovýho relé :lol:
Jo a přijde k tomu Fero Magnetickej a odjede s tím.

Napsal: 08 kvě 2013, 20:23
od TAKJAN
Za starších časů jsem měl v autě jazýčkové relé pod plastem a v přívěsku trvalý magnet. Bylo nutno ve správném místě přiblížit, aktivace asi na minutu..

Napsal: 09 kvě 2013, 06:26
od BOBOBO
Jo , předevčírem o tom mluvil autobazárník , vrazíš to do díry na zapalovač . reaguje na všechny podněty , posílá SMS . Osobně jsem ten hlásič neviděl . Ale jak je výše , když budou profíci chtít , tak je auto fuč . Sám jsem to měl na dvoukanál , jedním se odpínala řídící jednotka (několik let) , druhým přívod k cívce startéru . Dávno je na smetišti dějin . Také již neparkuji před panelem . :D

Napsal: 09 kvě 2013, 06:40
od Yarda1
Kdysi někdo psal, že vymyslel polštářek na sedadlo řidiče, v polštářku bylo na plátně nalepené sklo z rozbité sklenice. Nebo třeba něco co dovolí nastartovat, ale po chvilce vypne motor a začne rozprašovat pepřový sprej.

Napsal: 09 kvě 2013, 06:47
od denis15
U VW se osvědčilo jedině znefunkčnit diagnostickou zásuvku-oni se dovnitř dostanou a nakodování klíče se děje přes zásuvku diagnostiky-když tato nejde, nelze nakodovat. Pak jedině silnější kalibr a vyměnit jednotku, ale na to většinou není čas.
Jinak alarm do auta a dvě 100db sirénky nikoliv venku ale uvnitř jsou dostatečný argument se na to vyprdnout, pokud teda zloděj nejde na lup se špuntama do uší :lol:
Apropo, když už si to vyhlídnou a chcou ukrást, nepomůže nic.....
Těma systémama-odpojím pojistku a ono to zdechne si u VW člověk koleduje o CheckEngine, ale ono je to asi furt lepší než chodit pěšourem :wink:

Napsal: 09 kvě 2013, 08:34
od hafca
V Hadexu kdysi prodávali jednoduchou stavebnici. Nepotřebovalo to žádný skrytý vypínač. Stačilo připojení jednoho vývodu na spínač brzdových světel, ale fantazii se meze nekladly. Nastartovat se dalo jen když jsem měl sešláplý brzdový pedál cca 10 vteřin. Bylo tam 10A přepínací relé a já jím přerušoval přívod k zapalovací cívce. Auto sice startovalo, ale to bylo všechno. :D

Napsal: 09 kvě 2013, 09:42
od p32
Pokud má mít zabezpečení smysl, tak by mělo majitele nějak informovat, že se něco děje a majitel by měl auto pomocí něho později najít. Jinak mi připadá, že je lepší doplnit nádrž až po okraj, protože z toho by aspoň něco bylo. Za stejnou částku zabezpečovat staré auto jen znamená jeho dvojnásobné zhodnocení.
Když ho někdo bude chtít ukrást a to hlavně na součástky, tak ho naloží na odtahovák a vůbec ho nebude zajímat, jestli jde nastartovat a jede pryč. Ráno jen hezky vyspinkanej majitel hledá, kde ho zaparkoval. :wink:

Napsal: 09 kvě 2013, 09:47
od hafca
V tom máš možná pravdu. Ale na čmoudy a všelijaké smažky, které se chtějí levně dopravit z bodu A do bodu B to stačí. Naopak, na profíky nestačí nic, ale těch je nepoměrně míň.