Tatramat 352, kape

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
karenMullder
Příspěvky: 6
Registrován: 08 lis 2013, 01:00
Bydliště: Praha

Tatramat 352, kape

#1 Příspěvek od karenMullder »

Ddobrý den ahoj, poštěstilo se mi, najít v komoře 3O let nepoužívanou pračku Tatramat 352, samozřejmě zub času zapracoval i když pračka neprala, myslím, že zapracovala i ne zcela odčerpaná voda a protože jsem laik a fakt nevím, jak se tyto věci nejen nazývají, ale žel bohu i vypadají pokusim se vám vadu přiblížit. Na dně vany je zřejmě vyvedená nějaká trubka, a na té je nasazená hadice, která odvádí vodu z vany pres filtr do odpadu. Chyba je bohužel, zřejmě v té trubce, protože to kape, pračku jsem použil jen 2x ale pokaždé to bylo stejné, jinak pere super a nechci se jí zbavovat. Jsem ochotný do opravy vrazit 5tisíc, ale potřebuji poradit co a jak a prosím polopatě, jsem trochu antitalent:)))) děkuji za všechny příspěvky a přeji pěkný podvečer.

Uživatelský avatar
serviceman
Příspěvky: 4005
Registrován: 09 črc 2013, 02:00

#2 Příspěvek od serviceman »

Především ji otevři a podívej se přesně odkud to kape.
Nebojte se skloňovat (i cizí slova).

Uživatelský avatar
karenMullder
Příspěvky: 6
Registrován: 08 lis 2013, 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od karenMullder »

Kape to fakt tam kde navazuje ten konec hadice. Přesně dole u vany

Uživatelský avatar
serviceman
Příspěvky: 4005
Registrován: 09 črc 2013, 02:00

#4 Příspěvek od serviceman »

Jestli je to ve spojení, tak sevřít nějakou objímkou, stahovacím páskem, pokud není hadice zpuchřelá. Jinak vyměnit.
Nebojte se skloňovat (i cizí slova).

Uživatelský avatar
kejki
Příspěvky: 2270
Registrován: 10 lis 2009, 01:00
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

#5 Příspěvek od kejki »

Není zpuchřelá hadice?
Je to z roku 1974 - 76, takže jestli je buben smaltovaný, mohlo to ureznout a pak by zbyla jen rekonstrukce hrdla tmelem...

Uživatelský avatar
karenMullder
Příspěvky: 6