Britex OXIDACE

Vše, co se týká mobilních telefonů, GSM bran, mobilních datových připojení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
caridit
Příspěvky: 10
Registrován: 25 led 2014, 01:00

Britex OXIDACE

#1 Příspěvek od caridit »

v červeným kroužku vidite fotku z Britexu a vymluvu na oxidaci budu rad když si poslechnu vaše nazory
Naposledy upravil(a) caridit dne 09 lis 2014, 14:36, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od Michal22 »

Bránit se můžeš, ale podle fotek stojím za vyjádřením Britexu. Oxidace tam je, pravděpodobně došlo k sežrání cínu na kondenzátoru ve větvi VLED (podsvícení). Už to ani nemusí jít opravit, protože může být sežraný i prokov pod kondíkem.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#3 Příspěvek od ok1hga »

taky bych ti to vrátil, byla tam nějaká tekutina . . .
to záruční rozhodně nebude !
když si prohlédneš pořádně tu fotku, je tam vidět mapa okrajů, kde byla voda . . .
Přílohy
SP_2832253bu.jpg
(179.25 KiB) Staženo 94 x

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od hafca »

Dejte si do Google "Britex zkušenosti" a možná změníte názor. Je to povětšinou hodně výživné čtení. :cry:
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Michal22 »

hafca- proč bych měl měnit názor. Telefony opravuju už 13 roků, je to pořád to stejné- za cca 90% závad je špatné zacházení uživatelů. Telefon je prostě nejvíc exponovaná elektronika.
Kolikrát se divím, kolik lidí si vesele telefonuje v dešti nebo chumelenici...
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od hafca »

Já to vím, čtu to tady. Ale Britex je asi opravdu kapitola sama o sobě. Nevěřím tomu, že si to všichni vymysleli.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
ok1xgi
Příspěvky: 956
Registrován: 15 úno 2009, 01:00
Bydliště: Soběslav

#7 Příspěvek od ok1xgi »

Zdravím, dělal jsem 6 let v Britexu. Naštěstí ne v Kladně a nemám na vedení a na některý rádoby servisáky nejlepší vzpomínky.
Vejplata se počítala jen a jen z opravených telefonů. Z oxidacema byl akorát vopruz, scanovat, posílat cenový návrh a ve finále prd z toho. Takže nebylo v zájmu si vymejšlet. Párkrát se mi stalo (určitě nejen mně), že se lehká oxidace vyčistila, telefon fungoval a za 14 dní se vrátil jako reklamace. Peníze dolů z vejplaty, telefon vyswapovat (výmena desky) a modlit se aby to výrobce uznal. Jinak šla oprava za technikem. A cena swapu byla cena prakticky novýho telefonu.
Nikdo se s nama nemazal......
Poslední slova před smrtí - Tam není víc jak 12 voltů.

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od Michal22 »

ok1xgi- já čekal jestli se ozveš :-)
Vono je nejtěžší vysvětlit lidem, kteří to nepotkávají dnes a denně, že opravdu v servise nikdo nebude dělat oxidace... Na to si stačí zákazníci sami :)
My jsme původně měli OX za MR, ale pak to Nokia snížila a bylo to naprd. Jo a SWAPy a opakované záruky, to je případ sám za sebe. Měl jsem štestí že jsem nikdy nic drahého nemusel platit...
Jednou jsem se něchal ukecat z nějaké značkové prodejny Eurotelu, abych jim dal dohromady (placeně) utopenou Nokii 6230i, pak co 14 dní byl telefon zpátky a pič.vali kvůli všem možným "závadám", které se tam najednou vyrojily. A záruku chtěli na celý přístroj, nejen na to, co jsem jim původně opravoval. Tak dostali dobropis a já měl poučení proč nikomu neopravovat neuznanou záruku...

P.S.: ceňáky jste posílali jako technici sami? My měli naštěstí na tohle Call centrum.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
ok1xgi
Příspěvky: 956
Registrován: 15 úno 2009, 01:00
Bydliště: Soběslav

#9 Příspěvek od ok1xgi »

Jojo my jsme CN posilali sami. Vetsinou na VF prodejnu. Jinak mne se jednou vymstila pozáruka po pádu. Přišel nějakej vychčijád, že mu 8850 spadla a chtěl jen vyměnit kryty. Já je vyměnil a když si pro něj přišel, tak hned začal ukazovat, že nejdou nějaký tlačítka a že má svědky, že před tou výměnou krytů šli a podobný kecy. Tenkrát na 8850 stála majlant a málem to šlo za mnou. Nějak jsem to tenkrát pořešil, ale od tý doby........ :evil:
Poslední slova před smrtí - Tam není víc jak 12 voltů.

Uživatelský avatar
Prochy
Příspěvky: 287
Registrován: 12 lis 2011, 01:00

#10 Příspěvek od Prochy »

Mě jednou opravovali telefon (ZTE Blade) v Britexu. Telefon se zasekl na startovacím logu. Telefon přišel opravený, telefon se dostal do hlavní nabídky, ale nenašlo to simkartu, tak to šlo znovu na reklamaci. Vedoucí obchodu nebyl moc nadšenej, dost nadával na ten Britex, že tohle je úplně normální.

Zajímalo by mě, kdybych nepodepsal převzetí telefonu po první reklamaci a zjistil tu závadu, jestli se to poté počítá jako další reklamace, nebo součást první reklamace? Protože to bylo někde 30. den, kdy jsem si to vyzvedával, tak jestli by mi vrátili peníze, jelikož se tou další závadou reklamace protáhla. Tím, že sem podepsal převzetí po první reklamaci, tak to bylo bráno jako druhá reklamace.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#11 Příspěvek od p32 »

No a mě by zajímalo jak jsi ho přebíral, když nefungoval. Nebo jsi jen podepsal papír bez vyzkoušení opravy pokaženého výrobku ?

Uživatelský avatar
Prochy
Příspěvky: 287
Registrován: 12 lis 2011, 01:00

#12 Příspěvek od Prochy »

Ano, bohužel, teď už vim, že to je blbost a samozřejmě vždycky to budu kontrolovat před podepsáním. :-)

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od p32 »

Chybami se každý učí. Já když beru PC nebo NB či něco jiného do opravy, tak si zkontroluji, co je opravdu špatného ukázkou u zákazníka a v horším připadě až u sebe. Nerad opravuji nahlášenou vadu na kráse a po této opravě ještě další 2-3 problémy, které ale ještě včera fungovaly !
Při předávání zase rád ztratím čas s tím, že předvedu jak vše funguje po opravě.

Uživatelský avatar
caridit
Příspěvky: 10
Registrován: 25 led 2014, 01:00

OXIDACE Britex oxidace reklamace navod postup

#14 Příspěvek od caridit »

Ahoj kluci hodně jste se mylili, Britex jsem porazil. Na fotce neni oxidace, tedy alespon tam není oxidace vodou. Je videt pouze vyhoření součastky na základní desce. Trik je v tom, že se zde zaměnuje oxidace ohněm, na kterou záruka je a a oxidace vlhkosti, na kterou záruka neni. Britex se snažil namluvit , že oxidace ohnem vznikla, po předchozím vniknutí nezname latky. To ale neprokázal. Snad nemusím připomínat, že důkazní břemeno nese Britex. Na celkové fotografii základni desky, kterou zde jiz nepublikuji, je vidět bilý detektor vlhkosti pod SIM kartou. To je důkaz, že do telefonu nemohla vniknout žádná neznamá latka ani vlhkost. Výmluvy , že jsem vola v dešti nebo , že se potí ruka tak namají šanci.
Naposledy upravil(a) caridit dne 15 lis 2014, 11:44, celkem upraveno 5 x.

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od Michal22 »

Největší bída dnešní doby je v tom, že zákazník nepochopí souvislost mezi odpálenou součástkou a tou předešlou oxidací. Navíc oxidace málokdy napadne jen jednu součástku, jedno místo...
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Odpovědět

Zpět na „GSM / CDMA / LTE technika a telefony“