Stránka 1 z 2

Opel Frontera 1995 2.0

Napsal: 01 bře 2014, 20:42
od Palko12
Zdravím,
potřeboval bych poradit ohledně elektriky na tomto autě. Před zasunutím klíče jde vše co by mělo jít jako např. světla,obousměrný výstr.blinkr,parkovačky. Zasunu klíček otočím a nejde nic ani hodiny prostě
jako bych odpojil akumulátor. Zkoušel jsem voltmetrem a zkrat tam není.
Nevěděl by náhodou někdo co by s tím mohlo být?

Napsal: 01 bře 2014, 21:03
od rnbw
Vadna spinacia skrinka?

Napsal: 01 bře 2014, 21:09
od Palko12
rnbw píše:Vadna spinacia skrinka?
Zkusit vytáhnout kanely a spojit?

Napsal: 02 bře 2014, 18:17
od BOBOBO
Hlavně si to omaluj a dej stejně zpět . Stačí kdyby jsi spojil zatím 30 a 15 . Světla by snad bez klíče jít neměla , tedy hlavní . Jde také o to , zda jsi to s tou závadou koupil , či se vyskytla . Nebo to máš na opravu ?

Napsal: 02 bře 2014, 19:13
od rnbw
Na mnohych autach sa svetla daju rozsvietit aj bez kluca.

Napsal: 03 bře 2014, 05:55
od BOBOBO
Můžeš pro moji informaci tato auta vyjmenovat , může se mi to hodit . Díky

Napsal: 03 bře 2014, 07:03
od galjo
BOBOBO píše:Můžeš pro moji informaci tato auta vyjmenovat , může se mi to hodit . Díky
stačí , ked sa podívaš po parkoviskách a vidíš , ktoré svieti ... (majitel skúša životnosť batérie.)

Napsal: 03 bře 2014, 11:51
od Palko12
BOBOBO píše:Hlavně si to omaluj a dej stejně zpět . Stačí kdyby jsi spojil zatím 30 a 15 . Světla by snad bez klíče jít neměla , tedy hlavní . Jde také o to , zda jsi to s tou závadou koupil , či se vyskytla . Nebo to máš na opravu ?
Hlavní světla jdou i bez klíče.Auto mám už 4roky a používám ho jen v zimě.
Musím to tedy rozebrat pod volantem abych se dostal ke spínačce a nebo to jde spojit jinde např.přes pojistky?

Napsal: 03 bře 2014, 17:33
od Palko12
Dostal jsem se ke kontaktům spínačky a je tam 6 kontaktů a jeden je + s označením B, další dva je - pól a zbylí tři nic. Není tam označení 15. a tak jsem zkoušel
propojovat zvlášť ten +pól s označením B. s těma třema kont. a nic. To asi znamená, že ten kabel č.15(zapalování) je mezi těma dvěma kde je - pól, ale v tom případě se dotýká kostry.
Má vůbec ve spínačce být -pól(kostra)? Já myslím,že by tam být neměl.

Napsal: 04 bře 2014, 06:21
od BOBOBO
Běžné to není . Nezbyde než sehnat např knihu jak na to a tam bývají slušná schemata . Měl by tam jít ostrý plus , snad bez pojistky a vývody na starter , "zapalování" dále např airbag a radio .

Napsal: 04 bře 2014, 11:00
od pepik9
Kniha má 150 MB, ale schema není moc kvalitní.

Napsal: 09 bře 2014, 10:21
od Palko12
Spojoval jsem mimo spínačku B+ a starter - ztráta lektřiny jako při odpojení aku., B+ a 15(zapalování) - výsledek stejný jako při prvním pokusu.
Nedochází při spojení k jiskření jako při zkratu. Mohla by tam být špatná
kostra? Bez klíčku jde co má,tedy světla tlum.,dálk.,oboustranný blinkry.

Vyndal jsem z AKU. kabel + a spojil jsem startovacím kabelem AKU+ a na cívku startér a pastorek vysunul. Ve spínačce je B+ napojený přímo na AKU.?

Napsal: 30 bře 2014, 09:40
od Palko12
Při přemostění aku+spínačka vše funguje. Ve vedení z akumulátoru do spínačky je startér a 60A pojistka. Zkoušel jsem odpojit startér a spojit kabely mimo startér a pořád se to ztrácí.

Napsal: 30 bře 2014, 11:07
od Kvicala_r
Jen tak pro jistotu-není ta baterka mrtvá tak, že bys třeba po rožnutí žárovky viděl znatelný pokles napětí přímo na svorkách AKU?

Napsal: 30 bře 2014, 11:15
od vasekpetr1
Tady máš zapojení spínačky v Astře G z roku 1998, myslím si, že až tak moc se lišit nebudou. Připadá mi to na volný některý z plusů po cestě ke spínačce (prohlídni kabeláž na alternátor, starter, velká pojistkovka v motoru).