Stránka 1 z 1

REKLAMACE BRITEX OXIDACE MOBIL

Napsal: 22 bře 2014, 10:54
od caridit
REKLAMACE BRITEX OXIDACE MOBIL REKLAMACE BRITEX MOBIL
BRITEX se me snažil podvést při reklamaci mého mobilu, ktery jsem reklamoval v DATART Zličin, ale ja ho porazil a donutil je,aby ho opravili zadarmo v rámci zaruky. Britex odmital provést opravu zadarmo v zaruce a požadoval penize a tvrdil lživě, že do telefonu vnikla látka neznamého původu a způsobila oxidaci. Hlavni můj argument byl bily detektor vlhkosti pod SIM kartou na základni desce v podobě bilého kolečka, Na fotce, kterou zhotovil Britex a zaslal mi se zamitavym lživým stanoviskem neni oxidace, tedy alespon tam není oxidace vniknutím vlhkosti nebo vody, nebo nějaké latky. Je videt pouze vyhoření součastky na základní desce. Trik je v tom, že se zde zaměnuje oxidace vyhořenim, kterou můžete vidět na rožhavenem železe u kováře na kterou záruka je, a oxidace vlhkosti, kterou můžete vidět na železném plotě na který prší, na kterou záruka neni. Servis si jen šikovně hraje se slovíčky. Britex se snažil namluvit , že oxidace vyhořeni, vznikla, po předchozím vniknutí neznamé látky. To ale neprokázal. Nemusíte se bát,protože důkazní břemeno nese Britex, který by musel u soudu dokazovat, že jste nevhodně zacházel s telefonem, anebo do něj vnikla neznama latka. Na celkové fotografii základni desky, kterou mužete vidět niže v diskuzi, je vidět bilý detektor vlhkosti pod SIM kartou. To je důkaz, že do telefonu nemohla vniknout žádná neznamá latka ani vlhkost. Vyhoření bylo způsobeno díky výrobní vadě desky nebo osazené součástky. Pracovnici DATART Zličin na mě dělali nátlak, abych lživé stanovisko Britexu podepsal, a snažili se mi namluvit, že oxidace a vniknutí neznamé latky, bylo způsobeno mým pocenim ruky nebo že jsem volal v dešti. Což je nesmysl. Prodejci jsou lživě školeni Britexem, a zaroven jsou technicky uplně mimo . Při reklamaci telefonu si nechte do reklamačniho protokolu zapsat, že vaš detektor vlhkosti pod SIM kartou je zcela bíly, bez stop vniknutí látky neznámého původu a že máte neporušený kryt, aby Vám v Britexu nemohli na detektor plivnout, nebo ho jinak navlhčit. Přesny text reklamace můžete číst niže v diskuzi.

Napsal: 22 bře 2014, 11:00
od ok1xgi
...kéž by si ho porazil....... je neporazitelný :puke:

http://www.youtube.com/watch?v=Rrae0RSJYu8

Napsal: 22 bře 2014, 11:12
od forbidden
A kde je v mobilu nějakej detektor vlhkosti?

Napsal: 22 bře 2014, 11:45
od Philip_Fry
Tak ta detekční nálepka klidně může být bílá a telefon kompletně zoxidovaný. Klasika, lidi se chovají k elektronice jako prasata a pak se diví, když jim servis zamítne reklamaci třeba právě kvůli oxidaci. Pokud vím, tak Britex desky scanuje a v v případě, že jsou pochybnosti, není problém nechat si snímky ukázat.

Britex OXIDACE

Napsal: 01 dub 2014, 15:16
od caridit
Jako prasata se tak akorat chovaji servisni technici k zakaznikum, detektor vlhkosti je pod SIMkartou

Britex oxidace

Napsal: 01 dub 2014, 17:05
od caridit
ale oni neprokazali vniknutí nezname latky , zde je text reklamace:
Vážený pane,
nejprve bych Vám rád poděkoval za zaslání fotografií mého mobilu HAUWEI IDEOS X3 U8510-1 s IMEI ...v rámci řešení reklamace SZ..... Tuto zprávu Vám píši z toho důvodu, že podle zákona by měl reklamaci řešit prodejce. I když samozřejmě vím, že konečným příjemcem této zprávy by měla být společnost Britex, která tuto záruční opravu doufejme provede. Proto bych byl rád, aby jste tuto moji zprávu přeposlal do společnosti Britex. Ze zaslaných skenů fotografií i zprávy je patrné, že servis Britex řádně neprokázal vniknutí látky neznámého původu do telefonu. Desky tištěných spojů telefoního přistroje jsou zcela čisté a prosté jakékoliv látky neznámého původu, která by mohla způsobit oxidaci. Poslední možností, jak by mohlo dojít k vniknutí látky neznámého původu, aniž by po ní zbyly stopy, je vniknutí vlhkosti, která by se následně opět ztratila. Pro tento připad je však telefon chráněn jak zeleným izolačním lakem na všech částech systémové desky, tak detektorem vlhkosti pod SIMkartou. Při pohledu na detektor vlhkosti, ja však zcela průkazné, že ani tato poslední možnost se v telefonu nevyskytla. Detektor je celý bílý a zcela bez známek proniknutí jakékoliv vlhkosti s látkou neznámého původu. Další méně závažnou skutečností, ale opět dokladující nesprávné zamítnutí reklamace, včetně špatně sepsaného servisního listu je označení deseti - pinového vyfoceného konektoru jako konektoru mikrofonu. Ačkoliv se mikrofon dle servisního manuálu k telefonu nachází na opačné straně desky a ve zcela jiném místě. U vyfoceného konektoru J102 BTB jsou patrné vyhořelé a chybějící součástky, které zřejmě souvisí s reklamovanou vadou. Vyhoření těchto součástek a roztečení zeleného izolačního laku bylo pravděpodobně způsobeno vlivem tepelného namáhání, díky výrobní vadě desky nebo osazených součástek. Nikoliv však vniknutím látky neznámého původu nebo vlhkosti, jak bylo uvedeno a po které v telefonu není ani stopy. Proto jediným správným způsobem řešením reklamace telefonu je oprava poškozeného místa nebo lépe výměna celé samostatné spodní časti desky a to zcela zdarma. Tato samostatná část spodní desky s mizivým stupněm osazení zcela jistě nebude stát takové peníze, které jsou uváděny v servisním listu a to včetně práce. Díky výše uvedeným okolnostem by tedy neměl být problém pro servis Britex provést záruční opravu a to zcela zdarma, jak je požadováno v zákoně. Pokud NEbude u společnosti Britex projeven zájem tuto opravu provést, měla by podstatně lepším způsobem doložit svoje nepravdivá tvrzení ze svého servisního listu. Následně se na její náklady nechá zhotovit od soudního znalce posudek, který mám již předjednán na základě zaslaných fotografií. Tento odborněji doložený posudek bude v dalším jednání zcela jistě pádným argumentem pro úspěšné vyřešení bezplatné záruční opravy. Ve Vaší odpovědi nebo přímo odpovědi z Britexu, budu tedy očekávat podstatně lepší zhodnocení celé situace nebo už rovnou provedení záruční opravy.

Napsal: 01 dub 2014, 17:09
od KUBO
caridit musíš to písať v dvoch vláknach súčasne?