Philips AZ1202 - problémy s pálenými CD (vyřešeno!)

Opravy a závady na MG, RMGF, CD, zesilovačů, receiverů, reprosoustav

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RomanoREPAIRS
Příspěvky: 611
Registrován: 08 led 2011, 01:00

Philips AZ1202 - problémy s pálenými CD (vyřešeno!)

#1 Příspěvek od RomanoREPAIRS »

Zdravím! Mám tady radiomagnetofon AZ1202 a potřebuju poradit ohledně CD přehrávače. Pomocí service manuálu jsem provedl test mechaniky a na závěr test provede zkušební reprodukci (mám vložen pálený disk) a Cédéčko přehrávač bez problému přehrává, ovšem v klasickém reprodukčním režimu přehrávač velmi často disk nenačte nebo silně vypadává zvuk (mechanika slyšitelně šrotuje). V SM se píše že pokud přehrávač v testovacím režimu funguje dobře ale v klasickém přehrávacím módu ne, má se zkontrolovat kvalita nějakého "eye-pattern signálu" ale to už je pro mě velká neznámá. Chtěl bych ten přehrávač dát do kupy neboť má opravdu špičkovou kvalitu zvuku a nechci hned kupovat novou mechaniku (ta se dá na AME bez problému sehnat). Pokud by někdo věděl na co se zaměřit budu rád!

Tak jsem teda vlákno založil zbytečně! :D Zjistil jsem že ten test zároveň funguje jako kalibrace mechaniky a protože jsem předtím test spouštěl bez CD tak testovací krok kdy se testuje ostření optiky (a je potřeba cd) rozhodil ostření laseru a mechanika potom špatně četla! Po provedení kalibrace s CD už mechanika čte všechno perfektně a rychle! Jsem to ale vůůl... :)

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od ZdenekHQ »

RomanoREPAIRS píše:Jsem to ale vůůl... :)
Mám to brát jako požadavek na změnu uživatelského jména ? :lol:
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
fero7