pracka electrolux EWS 1020

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mio99
Příspěvky: 1
Registrován: 28 črc 2014, 02:00

pracka electrolux EWS 1020

#1 Příspěvek od Mio99 »

dobry mam problem s prackou po zapnuti mi pise chybu E50 a po podrzani start a dalsich 2 tlacitok tam naskoci E51, nasledne chybove hlasenie zmyzne ale aj ked navolim lubuvolny program po stlaceni tlacitka start program sa nezapne. potreboval by som navod ako spustit test programatora.
Za kazdu pomoc vopred dakujem

Uživatelský avatar
MetalGod
Příspěvky: 6556
Registrován: 30 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Seč

#2 Příspěvek od MetalGod »

Eh?! Co kdyby sis vygoogloval, co ta chyba znamená, programátore? Údajně se jedná o poruchu kolem motoru (zkrat vinutí, blbej konektor, tachogenerátor).
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill

Uživatelský avatar
mirosne
Příspěvky: 2806
Registrován: 07 kvě 2008, 02:00
Bydliště: Blue rock,VK-SR

#3 Příspěvek od mirosne »

A načo by Ti bol test programátora?Tvoja chyba spočíva v komunikácií RJ z motorom.(nemá informáciu z tachodynama)Čiže skontroluj uhlíky na motore.
Pozdravujem Vás, Miro.

Uživatelský avatar
MetalGod
Příspěvky: 6556
Registrován: 30 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Seč

#4 Příspěvek od MetalGod »

Nebo konektor. Ten bejvá v pračkách na tom pravým místě. Jak začne prosakovat z nějakýho důvodu vana, tak to snad pokaždý chčije na konektor motoru.
Podle dotazu ale soudím, že to bude stejně na servis.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill

Uživatelský avatar
Rostav
Příspěvky: 469
Registrován: 06 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Otovice u Karlových Varů

#5 Příspěvek od Rostav »

Chyba E50 je ve 4 úrovních. E51 - vadný triak motoru na elektronice. E52 - žádný signál od tachogenerátoru motoru. E53 - vadný snímací okruh triaku motoru na elektronice. E54 - Slepené kontakty relé motoru nebo svod proudu od motoru na kostru. Kontrolu délky uhlíků a změření svodu na kostru motoru, bych provedl v prví řadě. Dále bych zkontroloval funkčnost tachogenerátoru motoru a zda není vadný triak motoru na elektronice. U rele motoru bývají častěji studené spoje než slepené kontakty. Méně častá závada je vada na snímacím okruhu triaku motoru na elektronice.

Odpovědět

Zpět na „Bílá technika“