Zdravím, tak jednou do měsíce se stane že se na palubce rozsvítí kontrolka baterie. Auto jezdí i tak normálně startuje ale baterka svítí ale když se nechá auto stát přes noc tak ráno nejde nastartovat. Točí ale nechytne. Pak se to skoro vždy povede nastartovat když už je baterka skoro KO. Auot chtne baterka se dobije a auto zase normálně startuje a po case zhasne kontrolka baterie a auto zase třeba měsíc jezdí
Díky za veškeré nápady
Ford Fiesta 2005 1.4 16V, nestartuje
Moderátor: Moderátoři
Doporučuju změřit zátěžovým měřákem skutečnou kapacitu baterky a dobíjení.Ono se to chová tak,že když polesne napětí při startování pod určitou hranici,tak startér sice točí motorem,ale auto nenastartuje.
Dělalo mi to něco podobnýho (měl jsem origo baterku MOTORCRAFT z roku 2002),vyměnil jsem letos baterku (Varta Blue Dynamic) a auto šlape jak hodinky.
Tipuju,že bude baterka KO.
Dělalo mi to něco podobnýho (měl jsem origo baterku MOTORCRAFT z roku 2002),vyměnil jsem letos baterku (Varta Blue Dynamic) a auto šlape jak hodinky.
Tipuju,že bude baterka KO.
Jako první omezit přechodový odpory v nabíjecím a startovacím obvodu = demontovat všecky šroubovací spoje i svorky, očistit a nakonzervovat jemně vazelínou a znovu pořádně utáhnout = povolený svorky a zoxidovaný kontakty jsou nejčastější příčiny blbýho startování. Baterka KO se projevuje jinak - moderní konstrukce jedou do poslední chvíle a pak klidně i s pouhým několikaminutovým odstupem od posledního úspěšnýho startu natvrdo odpadnou. Pozvolný postupný vadnutí až do úplný neschopnosti otočit motorem jako se to dělo u baterek dejme tomu ještě v 90. letech už se dneska moc nevidí...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!