Stránka 1 z 3

Měnič napětí 12/220V

Napsal: 03 úno 2015, 15:03
od MULLER
DOBRÝ DEN VÁŽENÍ.JSEM TU NOVÝ A BASTLÍŘ AMATER.DOSTAL JSEM TENTO MĚNIČ,KTERÝ PRÝ NEBYL NIKDY POUŽÍVÁN.JAKO MĚNIČ JE TO MONSTRUM-20kg.JE Z ROKU 1990.PODLE ŠTÍTKU :I1=4oA;I2=0,8A;U1=12V;U2=220V;300/300sec.POTŘEBOVAL BYCH SEHNAT SCHEMA,POKUD HO NĚKDO MÁ,BYL BYCH VDĚČEN.A POKUD TO BUDE MOŽNÉ,POUŽIL BYCH Z TOHO SOUČÁSTKY NA SILNOU NABÍJEČKU NA AUTO-220/12V-JAKO POMOCNÝ STARTOVACÍ ZDROJ.NEBO BYCH TO ZA TAKOVÝTO ZDROJ VYMĚNIL.PORAĎTE PROSÍM-NEBO NÁVRH A SCHEMA NA STARTOVACÍ ZDROJ.DĚKUJI MULLER

Napsal: 03 úno 2015, 15:05
od workhard
No CAPS please :roll:

Napsal: 03 úno 2015, 15:06
od Michal22
1. Vyměň si klávesnici- máš zaseklý Shift.
2. Dej se fotky toho monstra, jinak ti nikdo nedokáže poradit.
3. Jednu radu bych měl- pokud je to měnič z 12V na 220V, tak určitě nepůjde jednoduše předělat na měnič (=nabíječku) z 220V na 12V.

Napsal: 03 úno 2015, 16:28
od misocko
no vzhladom na hmotnost , predpokladam ze to ma vnutri klasicke trafo. zapojenim jeho aktualneho sekundaru do siete dostanes na aktualnom primari nieco okolo 12V (treba skusit, premerat) nasledne usmernit a poriasit regulaciu na nabijanie. startovaci vozik z toho nespravis (40A je ubohy prud na startovanie, mozno max na pomoc polomrtvej baterke). daj fotky a vypni si CAPS LOCK :D

Napsal: 03 úno 2015, 16:40
od EKKAR
Jestli to je to, co si myslím, tak by se vyplatilo to spíš prodat jako měnič a koupit si odpovídající nabíječku novou...
Ale fotky a pokud možno i vnitřku pod krytem hodně napoví...

Napsal: 03 úno 2015, 18:45
od mtajovsky
Jestli je tam trafo 220/12V tak to je na nabíjení 12V akku málo. Měnič by za rozumnou cenu určitě někdo koupil.

Napsal: 03 úno 2015, 21:39
od Artaban001
To bude mít beztak klasický trafo z 2X primár - jednou sekundár. Záleží, jak je měnič navržen. Pokud trafo vytáhne, nechá primáry v sérii a vyvedenýho středu si nebude všímat, možná půjde použít tohle trafo jako ZÁKLAD pro stavbu nabíječky.. Vytáhnout trafo a zbytku si nevšímat. Ale jak je řečeno výše - foto vnitřku napoví..
(primár bude v případě nabíječe strana 230V a sekundár ty dvě vinutí v sérii)

Napsal: 04 úno 2015, 06:15
od Milan_F

Napsal: 05 úno 2015, 17:40
od MULLER
Dobrý večer,trafo je tam velké,primár má jištění 25A,jsou v něm dva obrovské chladiče a v nich v každém tři ks,?-zalisovaných diod paralelně;potom jedno menší trfo,z kterého je napájena nějaká řídící jednotka....Mám asi 10 snímků,které se mi nedaří vložit-nevím kde dělám chybu,nebo jsou moc velké(okolo 1MB).Dá se celé monstrum ovládat i dálkově,protože je na něm přepínač pro tuto funkci.Snímky by napověděly více.Jinak,nemyslel jsem"STARTOVACÍ VOZÍK",ale jako pomocný při startu,pokud je baterka slabá-připojit aby se rychle vzpamatovala-odpojit a startovat.Použil bych z toho součástky.Nebo vyměnit za pořádnou nabíječku,jak jste mi tady kdosi radil.Zatím děkuji.Muller

Napsal: 05 úno 2015, 17:44
od EKKAR
Dej mi ty fotky do mailu nebo zavolej na Skype Ekkar_z_Bastlirny - ty fotky ti datově zmenším a ukážu, jak je sem vecpat...

Co s tím měničem podniknout potom následně můžem probrat zas tady.

Napsal: 05 úno 2015, 17:51
od masar
Tak ty fotky ulož na nějaký hosting, třeba sem a dej sem odkazy, když je neumíš zmenšit. :wink:

Napsal: 05 úno 2015, 18:37
od EKKAR
Jestli teda má "zpětnovazební smyčku" tak dlouhou, jak reprezentuje interval jeho návštěv tady, tak si na další odpověď počkáme minimálně do zejtřka večera, možná spíš do soboty...

Napsal: 05 úno 2015, 18:40
od masar
Třeba má tak rychlý upload. :wink:

Napsal: 05 úno 2015, 22:55
od MULLER
Tak jsem se snažil nahrát obrázky na hosting,jak mi poradil "masar"

Napsal: 05 úno 2015, 23:12
od misocko
a podarilosa? ak ano , kde je link :D