Mrtvá přístrojovka Octavia II

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Zdencek3
Příspěvky: 65
Registrován: 17 led 2013, 01:00

Mrtvá přístrojovka Octavia II

#1 Příspěvek od Zdencek3 »

Jedná se Octavii 2 po FL 1.9TDI. Auto večer normálně dojelo, nicméně ráno už byly budíky úplně mrtvé, auto nastartuje, ale hned chcípne. V servisu zdiagnostikovali právě vadný přístrojový štít, prý to má něco společněho i s imobilizérem, proto to nestartuje. Za nové budíky chcou přes sedmnáct tisíc a to je docela ranec. Kontroloval jsem to zatím na studeňáky, ale nic jsem nenašel. Poradí někdo, prosím?

Uživatelský avatar
mihal
Příspěvky: 1812
Registrován: 06 dub 2005, 02:00
Bydliště: Zilina

#2 Příspěvek od mihal »

Skontroluj kabeláž, kuny sú svine. Ak je ok, tak šup na vrakáč a imo off.

Uživatelský avatar
Zdencek3
Příspěvky: 65
Registrován: 17 led 2013, 01:00

#3 Příspěvek od Zdencek3 »

Kabeláž je OK, budíky se zkoušely na testeru a tam taky nic. Právě že je to panel s maxi dotem a za ten chcou i na vrákáčích docela dost peněz. Tak se mě spíš napadá, jestli to není fakt jen nějaká prkotinka, tak jak bývaly třeba studeňáky na v budíkách na O1.

Uživatelský avatar
mihal
Příspěvky: 1812
Registrován: 06 dub 2005, 02:00
Bydliště: Zilina

#4 Příspěvek od mihal »

Tak omrkni napájanie procesora, varistory, to je asi tak všetko, čo sa dá bez "čipovacích šraubovákov" urobiť. Možno je v háji nejaká flash a po štarte nesedí chksumm tak to nenabehne. On sa niekto čo to robí ozve.

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od Nakadah »

No vyvoj pokrocil a imobilizer je soucasti pristrojovky :) muzes mit klidne "spadly SW" v procaku pristrojovky. Pokud jsi od Prahy muzu doporucit uzivatele SATAS z fora Audiklub.cz a nebo uzivatele LUMPIQ taktez Praha. Budiky umi opravit, sehnat, vymenit LCD Maxidotu, nakodovat, atd.

Nicmene pouzite pro naftu se schaneji fakt blbe, s benzinem je to lepsi.

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#6 Příspěvek od Jodr »

Hledej studenty, naprosto stejne me vyskolila palubka z Tuarega.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#7 Příspěvek od EKKAR »

Souhlas, jsou tam študenty, škodifka stejně jako celej koncern VW si nedokážou nebo možná NECHCOU uhlídat, aby jim šikmovoký nebo Turci nepájeli přístrojovky bezolovnatou sračkou. Automotive má celosvětově na olovo výjimku, jenže ne vždycky je žádoucí pro výrobce auta ji využívat = v dnešní době už jsou totiž výrobky pájený s podílem olova podstatně dražší, než ty pájený bezolovnatou mr.dkou, důvodem jsou nutný investice do filtrů a další instalace v provozech s olovnatým pájením, který musejí takový výrobci udělat - a při relativně malým objemu takovejch zakázek není kam rozpustit ty zvýšený náklady na 1 kus...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#8 Příspěvek od Jodr »

Stejne tak Ford, Renault

Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od cputakt »

Zkoušel jsi diagnostiku a akční členy? Nejdříve bych se podíval jaké vypisuje závady potom budíky ven,lupu do ruky a pájet jen ne trafopajkou.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#10 Příspěvek od Kvicala_r »

EKKAR píše:Automotive má celosvětově na olovo výjimku, jenže ne vždycky je žádoucí pro výrobce auta ji využívat
To máš sice pravdu - do určitého roku je vyjímka, ale i v automotive je požadavek zákazníků jasný - zelená... :puke:
Asi jsou tlačeni pocitem "lepších" věcí a pak si nadiktují funkčnost třeba 10 let :evil:

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#11 Příspěvek od Jodr »

cputakt píše:Zkoušel jsi diagnostiku a akční členy? Nejdříve bych se podíval jaké vypisuje závady potom budíky ven,lupu do ruky a pájet jen ned trafopajkou.
Zavady to nepise zadne, max. vadny sdruzeny pristroj. Lupa je rovnez vetsinou k nicemu, mam hodinarskou, ale pomohla az pajka. Necekal bych, ze vada bude u smd odporu 68k, pres ktery tece nepatrny proud. Cinovy mor je dokonale kurvitko, nejen u smd a jak se dobre hleda..!

Uživatelský avatar
mahony
Příspěvky: 29
Registrován: 20 srp 2006, 02:00

#12 Příspěvek od mahony »

A co cívka imo u spínačky a její kabeláž k budíkům? Mrkni na to,než budeš kuchat budíky.
a má to kostru ?? /já určitě/

Uživatelský avatar
Zdencek3
Příspěvky: 65
Registrován: 17 led 2013, 01:00

#13 Příspěvek od Zdencek3 »

Sehnal jsem nakonec z vrakáče za slušný obnost, takže už to jezdí. No ty vadné bych chtěl zkusit dát dohromady a prodat dál. Ale obavám se, že na stole to asi neoživím. Kdyby někdo z vás měl k dispozici pinout k těm budíkům, tak budu vděčný

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#14 Příspěvek od Raptor181 »

Tie vadne na stole bez gateway nespustis.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“