Stránka 1 z 1

Mrtvá přístrojovka Octavia II

Napsal: 09 úno 2015, 14:37
od Zdencek3
Jedná se Octavii 2 po FL 1.9TDI. Auto večer normálně dojelo, nicméně ráno už byly budíky úplně mrtvé, auto nastartuje, ale hned chcípne. V servisu zdiagnostikovali právě vadný přístrojový štít, prý to má něco společněho i s imobilizérem, proto to nestartuje. Za nové budíky chcou přes sedmnáct tisíc a to je docela ranec. Kontroloval jsem to zatím na studeňáky, ale nic jsem nenašel. Poradí někdo, prosím?

Napsal: 09 úno 2015, 14:40
od mihal
Skontroluj kabeláž, kuny sú svine. Ak je ok, tak šup na vrakáč a imo off.

Napsal: 09 úno 2015, 14:45
od Zdencek3
Kabeláž je OK, budíky se zkoušely na testeru a tam taky nic. Právě že je to panel s maxi dotem a za ten chcou i na vrákáčích docela dost peněz. Tak se mě spíš napadá, jestli to není fakt jen nějaká prkotinka, tak jak bývaly třeba studeňáky na v budíkách na O1.

Napsal: 09 úno 2015, 14:52
od mihal
Tak omrkni napájanie procesora, varistory, to je asi tak všetko, čo sa dá bez "čipovacích šraubovákov" urobiť. Možno je v háji nejaká flash a po štarte nesedí chksumm tak to nenabehne. On sa niekto čo to robí ozve.

Napsal: 09 úno 2015, 14:57
od Nakadah
No vyvoj pokrocil a imobilizer je soucasti pristrojovky :) muzes mit klidne "spadly SW" v procaku pristrojovky. Pokud jsi od Prahy muzu doporucit uzivatele SATAS z fora Audiklub.cz a nebo uzivatele LUMPIQ taktez Praha. Budiky umi opravit, sehnat, vymenit LCD Maxidotu, nakodovat, atd.

Nicmene pouzite pro naftu se schaneji fakt blbe, s benzinem je to lepsi.

Napsal: 09 úno 2015, 15:23
od Jodr
Hledej studenty, naprosto stejne me vyskolila palubka z Tuarega.

Napsal: 09 úno 2015, 16:01
od EKKAR
Souhlas, jsou tam študenty, škodifka stejně jako celej koncern VW si nedokážou nebo možná NECHCOU uhlídat, aby jim šikmovoký nebo Turci nepájeli přístrojovky bezolovnatou sračkou. Automotive má celosvětově na olovo výjimku, jenže ne vždycky je žádoucí pro výrobce auta ji využívat = v dnešní době už jsou totiž výrobky pájený s podílem olova podstatně dražší, než ty pájený bezolovnatou mr.dkou, důvodem jsou nutný investice do filtrů a další instalace v provozech s olovnatým pájením, který musejí takový výrobci udělat - a při relativně malým objemu takovejch zakázek není kam rozpustit ty zvýšený náklady na 1 kus...

Napsal: 09 úno 2015, 17:37
od Jodr
Stejne tak Ford, Renault

Napsal: 09 úno 2015, 17:48
od cputakt
Zkoušel jsi diagnostiku a akční členy? Nejdříve bych se podíval jaké vypisuje závady potom budíky ven,lupu do ruky a pájet jen ne trafopajkou.

Napsal: 09 úno 2015, 19:51
od Kvicala_r
EKKAR píše:Automotive má celosvětově na olovo výjimku, jenže ne vždycky je žádoucí pro výrobce auta ji využívat
To máš sice pravdu - do určitého roku je vyjímka, ale i v automotive je požadavek zákazníků jasný - zelená... :puke:
Asi jsou tlačeni pocitem "lepších" věcí a pak si nadiktují funkčnost třeba 10 let :evil:

Napsal: 09 úno 2015, 20:04
od Jodr
cputakt píše:Zkoušel jsi diagnostiku a akční členy? Nejdříve bych se podíval jaké vypisuje závady potom budíky ven,lupu do ruky a pájet jen ned trafopajkou.
Zavady to nepise zadne, max. vadny sdruzeny pristroj. Lupa je rovnez vetsinou k nicemu, mam hodinarskou, ale pomohla az pajka. Necekal bych, ze vada bude u smd odporu 68k, pres ktery tece nepatrny proud. Cinovy mor je dokonale kurvitko, nejen u smd a jak se dobre hleda..!

Napsal: 09 úno 2015, 22:59
od mahony
A co cívka imo u spínačky a její kabeláž k budíkům? Mrkni na to,než budeš kuchat budíky.

Napsal: 10 úno 2015, 06:31
od Zdencek3
Sehnal jsem nakonec z vrakáče za slušný obnost, takže už to jezdí. No ty vadné bych chtěl zkusit dát dohromady a prodat dál. Ale obavám se, že na stole to asi neoživím. Kdyby někdo z vás měl k dispozici pinout k těm budíkům, tak budu vděčný

Napsal: 23 bře 2015, 20:51
od Raptor181
Tie vadne na stole bez gateway nespustis.