Stránka 1 z 1

VW GOLF II r.v.1988 1.8i benzin /americka verzia/

Napsal: 11 říj 2004, 23:46
od Mimo
vie mi niekto poradit?

problem je niekde v elektrine - vstrekovanie naplni valce benzinom

tento problem sa objavil po rozobrati a znovuzlozeni motora /prevodovky/

mohol upadnut alebo skratovat nejaky drat, alebo je to odidena riadiaca jednotka vstrekovania nezavisle na vsetkom?

prosim o nejake rady a navrhy

dakujem.

Napsal: 12 říj 2004, 09:27
od Raptor181
Treba sa trosku rozpisat...kde je problem...nestartuje, startuje ale nenaskoci motor, startuje ale motor ide nepravidelne.... :roll:

Napis viac info :wink: a hlavne typ motora 8)

Napsal: 12 říj 2004, 14:50
od Mimo
typ motora som napisal v predmete spravy -GOLF II 1.8i benzin r.v. 1988 cca 107HP ...

moc sa do toho nerozumiem, kazdopadne porucha sa prejavuje tak, ze pri pokuse nastartovat /po otoceni kluca/ vstrekovanie napumpuje do valcov liter a pol bezinu... cize - ked raz otvori ventil, tak ho uz nezavrie a plni a plni... az naplni.. takze tak...

kedze sa to zacalo diat bez zjavnej priciny po mechanickom rozobrati a zlozeni prevodovky od motora - neviem, co som vyviedol..
ci som nieco nechtiac skratol a odpalil riadiacu jednotku motora, alebo som zabudol upevnit nejaky vodic... neviem..

novu riadiacu jednotku sa mi kupovat nechce, lebo by stala 2x tolko, co cele taketo auto...

Napsal: 24 říj 2004, 18:58
od Raptor181
Skus si vsetko skontrolovat podla manualu....
http://volkswagen.msk.ru/ pozri sa sem a stiahni si manual ktory budes potrebovat....

Je tam vsetko na VW :wink:

Napsal: 25 říj 2004, 09:05
od Návštěvník
Dakujem, tam uz som pozeral. Vysledky merani a pokusov ukazuju na vadny Digifant - na pine 12 dava stalu kostru a mal by davat prerusovanu /podla otacok motora/ - tym padom su vstreky furt otvorene..

mam podozrenie, ze je prerazeny tranzistor

je na nom napis
KT
BD647
m8723

z toho rozumiem akurat tomu BD647 - typ tranzistoru

nevie niekto, co znamenaju ostatne znaky?

dakujem za odpoved :)