Podvody Vodafonu.
Napsal: 09 čer 2015, 12:03
Už jsem se s nima setkal u jiných lidí, ale nevěřil jsem tomu. Ale když udělají to samé, co mě jiným lidem, tak si přijdou na pěkné desetitisíce ročně zisku a zadarmo.
Dával jsem výpověď Vodafonu v jejich povoleném termínu tak, aby za měsíc měl od nich pokoj. Např. k 10. dni příštího měsíce, tzn. že 10. přištího měsíce s nimi už nemám co dělat. To samozřejmě vzali a potvrdili. Potom jsem ještě požádal o kód pro přenesení čísla, což nebyl také problém. Přišlo to s tím, že nejdríve jde přenášet 3 dny před termínem konce. Převedeno nakonec bylo 11. toho dalšího měsíce. Přišla faktura za ten minulý měsí a zaplatil jsem.
No a teď ten PODVOD OD VODAFONU. Za měsíc, kdy jsem u nich prokazatelně nebyl, tak poslali další fakturu a že tam byl hovor 1 minutu, což je naprostý nesmysl, protože to nebylo možné a mám výpis od nového operátora, že jsem byl už u nich a hovory od nich. Zašel jsem tam osobně, chlapec se podíval do počítače a že když bylo číslo převedeno o 1 DEN později, tak platí ještě 1 MĚSÍC smlouva s Vodafonem a tudíž se jim ještě musí zaplatit i za měsíc, kdy jsem u nich nebyl. Šlo o blbou padesátikorunu, ale je jasné, že takhle podvedou za rok tisíce zákazníků, co dají výpověď v termínu a oni jim zdrží záměrně převod na 5 dní.
Takže si na ty jejich podvody VODAFONU dejte pozor a informujte známé ať se nespálí. Kdyby to totiž mělo tak opravdu fungovat, tak bych převedl číslo až za 3 týdny a neplatil VODAFONU za to, že jsem u nich už nebyl.
Dával jsem výpověď Vodafonu v jejich povoleném termínu tak, aby za měsíc měl od nich pokoj. Např. k 10. dni příštího měsíce, tzn. že 10. přištího měsíce s nimi už nemám co dělat. To samozřejmě vzali a potvrdili. Potom jsem ještě požádal o kód pro přenesení čísla, což nebyl také problém. Přišlo to s tím, že nejdríve jde přenášet 3 dny před termínem konce. Převedeno nakonec bylo 11. toho dalšího měsíce. Přišla faktura za ten minulý měsí a zaplatil jsem.
No a teď ten PODVOD OD VODAFONU. Za měsíc, kdy jsem u nich prokazatelně nebyl, tak poslali další fakturu a že tam byl hovor 1 minutu, což je naprostý nesmysl, protože to nebylo možné a mám výpis od nového operátora, že jsem byl už u nich a hovory od nich. Zašel jsem tam osobně, chlapec se podíval do počítače a že když bylo číslo převedeno o 1 DEN později, tak platí ještě 1 MĚSÍC smlouva s Vodafonem a tudíž se jim ještě musí zaplatit i za měsíc, kdy jsem u nich nebyl. Šlo o blbou padesátikorunu, ale je jasné, že takhle podvedou za rok tisíce zákazníků, co dají výpověď v termínu a oni jim zdrží záměrně převod na 5 dní.
Takže si na ty jejich podvody VODAFONU dejte pozor a informujte známé ať se nespálí. Kdyby to totiž mělo tak opravdu fungovat, tak bych převedl číslo až za 3 týdny a neplatil VODAFONU za to, že jsem u nich už nebyl.