Stránka 1 z 1

VCR Panasonic NV SD207EE

Napsal: 30 srp 2006, 19:29
od llee
Poradí nìkdo? Napøed klasika - vymìnìný mode, ale teï to hlásí chybu H1, taky zkouším všelijak mode switch nastavit, ale nedaøí se. Díky pøedem.

Napsal: 01 zář 2006, 00:34
od Návštěvník
mode se pøece dá nastavit jen dobøe... nechápu jak všeliak ho nastavuješ??,

beba

NV SD207

Napsal: 01 zář 2006, 12:57
od LOYZA
Dal jsi novej nebo opravenej mode? Pokud novej a značky sedí při sestavení, mechanika v základní poloze, pak by to mělo fungovt hned pořádně. Jen jednou jsem tento model opravoval, taky je to dávno, nepamatuji si, jaká je tam mechanika a kde je mode. Tak mi to popiš. Možná mám i servisní dok. No a ta hláška závady, to tu někde na bastlírně bylo! Taky to někde snad mám.

Napsal: 01 zář 2006, 16:38
od llee
Díky za Tvùj èas - mode je takový malý výlisek (asi 4 cm velký) a nevím, jak ho správnì nastavit. Je tam šipka na pøepínacím koleèku a na tìle jsou 3 znamínka, ale ani na jedno to nechodí, nebo spíš podivnì. Mùžu poslat mailem fotku. Nedìlá videa, tak trochu shovívasti. V pøípadì pøání mùžu poslat fotku. Ve Skrivenkovi to posané není.

NVSD207

Napsal: 11 zář 2006, 11:29
od LOYZA
Tak pokud jsi ten mode vyfotil v poloze mechaniky - vyjeté kazety ven, tak je špatně nastaven! V tom případě se podívej na ty jiné co máš! Ta šipka musí být vpravo dole asi 3 mm od "růžku" kde jsou vlevo kontakty a plast přechází do oblouku. Pak vše funguje pokud není někde jiná chyba, třeba u těchto mechanik je častá závada v prasklém segmentu na motůrku osy rotoru kde je nasazen ten "šnek" který dělá převod na rozvodové kolo. Pak to také hlásí ty hkášky F2 a pod. Taky jsem jednou tady řešil stejnou hlášku a byl vadný rotor kapstanu! Závad je ještě víc, ale tyto jsou nejčastější! Tak dej vědět jak jsi dopadnul.

Napsal: 11 zář 2006, 14:45
od llee
Dík za rychlou pomoc - šípka je blbì, je to v poloze kazeta venku.
Ale jsou tam 3 znaèky a ani na jedné (pøi zajeté kazetì) to nechodí. Tak to bìžím zkusit.

NVSD207

Napsal: 19 lis 2006, 09:53
od LOYZA
Tak zrovna jsem opravil stejný model NVSD207. Je to "klasická" a velmi kvalitní mechanika!!! Pokud jsi to ještě neopravil, nevyhodil, pak tomu věnuj pozornost a oprav to, to je na roky a roky jedno z mála videí. Tak ten mode nastav jak jsem ti psal minule. Pak v této mechanice je často prasklej segment na motůrku hřídele rotoru. Povolit šroubek (pohled zespodu mechaniky) opatrně vyjmout celek - pozor musíš odblokovat obě plastové západky! Pak vyjmout motůrek a sundat šnek a uvidíš, že je to prasklé, nejspíš bude. Dát nový a zase sestavit vše dohromady. Než to zase přišroubuješ, tak ještě sundat oz. řemínek a po povolení dvou šr. vyjmout ten krycí plech který má na sobě napínák řemínku. Tam pořádně otřít mazivo zvrchu a velmi důkladně prohlédnout, jestli kdekoli není prasklá tato rozvodová lišta. Není to moc často, ale taky praská! Dávám důraz na to pořádně zkontrolovat!!! Pokud zase vše sestavíš, pak to "musí" fungovat. Dej prosím vědět, jak jsi to zvládnul. Toto video si to "zaslouží". Takové už nikdo vyrábět nebude!