Stránka 1 z 1

Mazda 6

Napsal: 28 úno 2016, 22:25
od vasilceral
Pánové kdo poradí, na toto auto jsem nalezl pomalu 2000 stran textu a obrázku manuálu ale nemohu najít kde hledat v kterým místě se nachází ukostření ,jejich asi třicet bodů a konektory a těch je hodně. Vše očíslované, dle schéma. Dík. Mohu nabídnou komplet schéma Renault 25 všechny varianty.

Napsal: 28 úno 2016, 22:57
od EKKAR
Nejlepší kostra je blok motoru a nebo zápornej pól akumulátoru - má nejnižší imprdelanci pro stejnosměr, nf i vf.

Napsal: 28 úno 2016, 23:23
od vasilceral
Jenže u auta je třeba najít tu nejbližší a ne od batérie táhnout nový vodič. Otřesy se uvolnila a počítač hází občas nesmysli. Každý obvod má své ukostření a v tom mumraji to není jen tak k nalezení a většinou pod dekly čalounění.

Napsal: 29 úno 2016, 09:58
od samponek
Kostra, která se otřesy uvolňuje je měděný pletený pásek mezi převodovkou a karoserii pod autem. Když se přeruší, tak je motor ukostřen jenom přes poloosy a šrouby tlumičů nahoře a může to haprovat.

Napsal: 29 úno 2016, 10:39
od Ondra2
samponek píše:jenom přes poloosy a šrouby tlumičů nahoře
Ani tam ne, všechno je to přes gumy. Nevím jak na 6, ale na většině japonců má motor/převodovka jedno silné ukostření mezi převodovkou a kastlí, na stejném místě na kastli se připojuje i - pól akumulátoru. Dále je tam často ukostření přes motorový svazek a to bývá chycené na sacích svodech (pokud jsou kovové), popř. na hlavě motoru hned pod nimi.

Napsal: 29 úno 2016, 12:03
od Jimmi2
Ve schématech bývají kostřící body označeny slovně, např. "levý sloupek", "pod pravým blatníkem" a pod. Máš něco podobného k dispozici?
Najít se to dá, ale je to dřina, samozřejmě.

Napsal: 29 úno 2016, 13:29
od vasilceral
Už jsem našel kde jsou body kostry i očíslované konektory.Dík.

Napsal: 29 úno 2016, 19:03
od EKKAR
A navíc - většina dnešních aut má do ŘJ ještě jeden přímo vedenej drát od zápornýho pólu baterky, slabej, nevýkonovej - ale měří pomocí něj právě všecky ostatní napětí - prostě používá ho jako referenční bod, aby se vyloučily úbytky napětí na kostřicím vedení. Setkal jsem se s tím u tuningový fábule, kde byla kvůli vestavbě motoru 1,8turbo z audi-golfa-oktávie přemístěná z prostorovejch důvodů baterka dozadu do kufru a tenhle drátek původně napojenej přímo na baterku v motorovým prostoru byl při úpravě nechanej napojenej na původní kostřicí kabel, ale baterka byla nově kostřená akorát na plech kastle v kufru o nějaký 4 metry dál než původně. Nějakou dobu to tak jezdilo, asi po půl roce spokojenosti majitele to odmítlo nejdřív plynule jezdit (cukání při jízdě) a nakonec i startovat. Na diagnostice nebylo nic, jen sporadická závada "napájecí napětí ŘJ motoru nízké". Pokud se připojil motor na startovací kabely přímo na jinou baterku, auto normálně naskočilo. Nakonec pomohlo pár metrů kabelu "od svářečky", kterým se udělalo kompletně nový vedení kladnýho pólu od alternátoru "pod autem" k baterce a tou samou cestou propojení zápornýho pólu baterky s blokem motoru. "Referenční" drátek se přepojil přímo do kufru na baterku a najednou milá "Šmoulinka" drandí vesele fest jako o život ...