Ford 5000 RDS, vypadává kód radia
Moderátor: Moderátoři
Ford 5000 RDS, vypadává kód radia
V poslední době mi najednou začal u radia vypádavat kod, což předtím se dělo pouze po odpojení baterie.
Jedná se o radio Ford 5000 RDS.
Nutno ještě říct, že auto jsem měl předtím v servisu, kde měnily starter a mechanik si někde kod sám zjistil. Že by to několikrát zkoušek odkodovat a zadával chybné kody ?
Jedná se o radio Ford 5000 RDS.
Nutno ještě říct, že auto jsem měl předtím v servisu, kde měnily starter a mechanik si někde kod sám zjistil. Že by to několikrát zkoušek odkodovat a zadával chybné kody ?
Ne, zadání chybných kódů v minulosti by nemělo mít vliv.
Spíš nějak vypadává stálé napájení +12V na pinu 1 bloku A.
( http://fordfans.cz/download/manual/plan%20radia.pdf )
Pokud tedy není závada přímo v rádiu.
Spíš nějak vypadává stálé napájení +12V na pinu 1 bloku A.
( http://fordfans.cz/download/manual/plan%20radia.pdf )
Pokud tedy není závada přímo v rádiu.
Nebo to mechanik nějak pohnojil, píšeš, že si zjistitl sám kód, tedy ověř, že je kód stále původní, jestli ne, tak proběhlo nějaké flashování a asi blbě a bude potřeba jim to hodit na hlavu. Druhá možnost je pokles napětí při startování, pokud je někde přechoďák a napětí příliš poklesne, rádio si myslí, že bylo odpojené. Opět to vypadá na nějakou fušeřinu, tentokrát na silovém vedení aku - kostra - startér. Sám můžeš snadno zkontrolovat čistotu povrchu svorek na akumulátoru i vnitřních ploch protikusů, pokud je problém jinde, ať si to řeší servis v rámci záruky, reklamuj to.
Já měl sice jen Sierru a Scorpio a obě auta trpěly tím že se vyhřívaly konektory na plusovém pólu u baterky.Tak se mi stávalo že mi auto během cesty samo zhaslo a pak se zas rozjelo. Pokud se do toho nějak nehrabe tak to funguje ale pokud se ze svazkem blbě pohne tak může být někde studeňák.Změř si napětí na konektoru rádia a budeš chytřejší..
A číslo k rádiu se zjistit podle výrobního čísla v tom bych zas takový problém neviděl..
A číslo k rádiu se zjistit podle výrobního čísla v tom bych zas takový problém neviděl..
A rádio chce kód před startem nebo až po ?dvorak píše:Ten kod je původní, nezměnil se. K výpadku dochází nepravidelně, většinou ale přes noc. Fakt je, že baterka je 6 let stará - že by to bylo poklesem napětí ? To bych ale asi nemohl nastartovat, že ?
A celkově jak to startuje ?
Jakou máš baterku máš kalciovku jak má být ?
Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
No to nevím jestli je kalciovka tak běžná je spíše specifická vyšším napětím nabíjecí jsem zapomněl dodatEKKAR píše:Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.
Jo, těsně před rokem 2kilo to byla rarita a hot novinka, ale postupně se tou technologií začaly vyrábět všecky startovací baterky, protože s legurou vápníkem mají lepší odolnost proti samovybíjení a poklesu napětí v chladu - a díky tomu zvýšení všech elektrochemickejch napěťovejch mezí mezi jednotlivýma fázema nabíjení taky daleko míň plynujou při nastavení regulátorů napětí na alternátorech na 14,5V. "Holá" nekalciová baterka užž při 14,5V bublá jak blázen a musí se minimálně co dva měsíce dolejvat destilkou, zatímco kalciovka leží při stejným napětí v klídku jako lemra. Všecky baterky s přelepenýma zátkama nebo vůbec bez špuntů a obecně s označením "bezúdržbová" jsou kalciový - právě proto, že při napětí který čistě olověný baterky během půl roku vyvaří na troud zůstávají v klídku a bez velkejch ztrát vody = v podstatě jen díky legování vápníkem šlo označit ty baterky jako "bezúdržbový" ...cechpk píše:No to nevím jestli je kalciovka tak běžná je spíše specifická vyšším napětím nabíjecí jsem zapomněl dodatEKKAR píše:Kalciovka = klasická olověná s deskama legovanýma vápníkem. Nevím o výrobci, kterej by ještě prodával v Evropě baterky do aut z nelegovanýma deskama. Běžně prodávaný autobaterie už jsou dneska legovaný všecky - stav platí přibližně od roku 2003 - 4, tudíž v dnešní době jakákoliv baterka bez legury musí bejt regulérně mrtvá.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)