Stránka 1 z 1

Každý den kolem 21-té hodiny zkolabuje internet

Napsal: 27 čer 2016, 21:01
od Artaban001
Zdravím. Setkali jste se s tím už někdy? ADSL připojení kolem deváté hodiny večer každý den zkolabuje a již do půlnoci je ztraceno. Modem je Zyxel P660Hw-T3 v2 a připojení od O2.
Když vlezu do "statusu" routeru modemu, tak v "DSL mode " je buď "error", nebo "ADSL_G.dmt" a vedle "dsl initializing". Nepomůže reset ADSL linky a ani restart modemu. Druhý den se situace opakuje. Do osmé večer vše OK. Pak připojení zase takhle spadne. Přípojku "nevlastním", můžu zasahovat do nastavení modemu, ale nemám přístup na nastavení služeb u paušálu ( a nepamatuju si bývalý telefonní číslo, na který funguje tato teď už pouze ADSL přípojka)
Napadá mě, když mám celý den puštěný webový rádio (tak od tří odpoledne), zda se takhle neprojevuje třeba FUP, jestli se jej nechystají naroubovat i na DSL? Je to den co den, asi tři týdny, co jsem si toho všiml.

Napsal: 27 čer 2016, 21:20
od dobrman
A co na to support O2?

Napsal: 27 čer 2016, 21:20
od Hill
Zkusils některý den mít puštěné normální rádio a internetové vynechat?
Tím bys případné FUP jako pachatele vyloučil.

Napsal: 27 čer 2016, 21:20
od termit256
Stavalo se mi kdysi neco podobneho. Kyslici to chvili koumali, nakonec pry prepojili draty nekde v kanale a bylo to OK. Kdyz jsem se ptal cim to bylo, rekli mi ze vedle v hospode pripojili terminal sazky a pry se to hadalo. Prepojili mne na jiny drat a bylo po problemu. Je treba to resit s o2, delali i nejakou diagnostiku linky na dalku.

Napsal: 27 čer 2016, 21:53
od Otkundes
Číslo telefonní linky je přece na faktuře a někdo ji musí platit.

Napsal: 27 čer 2016, 22:16
od Artaban001
Tak jsem zvědavej. Číslo jsem nakonec od našich zjistil (mezi tím se vrátili od známých). Po nahlášení na O2 uznali, že je na lince porucha, tak ji začali řešit. (dělali diagnostiku na dálku) Jsme zvědavej, kdy se mi ozvou, že to opravili. A proč se to připojení hroutí vždy ve stejnou dobu (když jsem si dal vyjet diagnostiku DSL, tak tam byly samý nuly). Zatím mi nezbývá nic jinýho, než se připojovat přes LTE přes tablet.

Napsal: 28 čer 2016, 08:39
od mi-ro
Mám podobné problémy i když s jiným dodavatelem. na vině bude pravděpodobně agregace. Ono to chodí a tak se na jeden kabel připojuje a připojuje. Pak přijde 19-22hodina, kdy mají všichni steně blbý nápad, pustit si internet. A je vymalováno.

Napsal: 28 čer 2016, 08:42
od rnbw
Agregacia neznamena, ze ti to prestane fungovat. Moze sa to spomalit maximalne na hodnotu udavanu poskytovatelom. Ked vypadne linkova vrstva DSL, tak je to jednoznacne zavada.

Napsal: 04 črc 2016, 22:01
od Artaban001
Z odpovědí jsem trochu váhal, abych tomu dal čas na vyzkoušení. Asi den po tom, co jsem nahlásil problém na technickou podporu, byl tu technik od O2 a našel tu prý přelomený vodič v kabelu k modemu (zvláštní). Zatím asi tejden je internet stabilní.