Odpojovač baterie Škoda Octavia

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ARDO
Příspěvky: 668
Registrován: 20 čer 2013, 02:00

Odpojovač baterie Škoda Octavia

#1 Příspěvek od ARDO »

u této Octavie je pořád jakýsi odběr 500mA.At je to uzamčeno a počkám 2 min.ten odběr je na plusovém kabelu od interiéru.jak ten odpojím,Odběr zmizí,ale v interiéru nejde vůbec nic.

Ani autoelektrikář na to nemůže přijít.

Vyřeší se to bateriákem..A je vyřešeno.Dá se na mínus pól.
Jen ted ta otázka,Přemýšlím kam ho umístit.nechci ho zas pod kapotou,protože to bych musel vždy otevírat kapotu atd...Až by se jednou urvalo lanko,tak s autem neodjedu.

Řešil prosím toto někdy někdo na octavii? kde je takové šíkovné místo? Já právě ted u toho auta nejsem,abych se podíval.Proto bych byl rád za nějakou inspiraci

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#2 Příspěvek od KUBO »

Neviem jak u Octavie, ale 2minúty je málo na uspanie. Niekedy to trvá aj 2 hod.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
ARDO
Příspěvky: 668
Registrován: 20 čer 2013, 02:00

#3 Příspěvek od ARDO »

no měl sem multimetr připojen i 3 hodiny,ale auto nespí....za dva dny je baterka vymlácená..Kupovala se fungl nová

Auto dobíjí normálně 14,5V

Uživatelský avatar
GeorgeB
Příspěvky: 1187
Registrován: 21 lis 2005, 01:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od GeorgeB »

Ověřit jestli ten odběr nebere startér. Pokud ne, tak bych neodpojoval vyloženě cellý obvod (to vyžaduej silný kabely a silnej odpojovač). Odpojoval bych jen plusový přívod na pojistky na akumulátoru. Stačily by na to kabely o průřezu cca 16-25mm² a natáhnout si to klidně do kabiny a tam to odpojovat buď klasickým odpojovačem dimenzovaným na proud cca 200A nebo nějakým jiným podobně dimenzovaným spínačem.
Ale lepší je samozřejmě najít zdroj odběru - já ho naposled u BMW hledal termokamerou, protože se to prostým ampérmetrem špatně hledalo...

Uživatelský avatar
ARDO
Příspěvky: 668
Registrován: 20 čer 2013, 02:00

#5 Příspěvek od ARDO »

Nene startér to nedělá.Po tom jsem šel také.takto to auto mají rodiče.Jenže do toho auta chcalo.Byla u spolujezdce často na zemi kaluž.to sice tak nějak vyschle,ale kdo ví kam napršelo.protože za jízdy se občas sami aktivují stěrače a nejdou zastavit.jedině vytažením pojistky na stěrače.A zlobí stahování oken.z 80procent nejde vůbec.Pak stačí vypnout zapalování a nastartovat znova.pak již jede,

Ovšem nikdo s tím autem nechce mít nic společného.Všichni řekli,dej tam ten odpojovač a máš jistotu,že v noci celý neshoří.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#6 Příspěvek od EKKAR »

Baterku jsi kupoval new - ale auto asi ne, co? Já tipuju nějakou sviňárnu typu GPS/GSM poziční sledovač a alarm. To se dává do interiéru a má to za úkol sledovat pozici auta podle GPS a pravidelně informovat GSM datovým přenosem někoho, kdo spravuje elektronickou knihu jízd, monitoruje okamžitou pozici, rychlost atd. Už se toho o takovejch službách i tady na Bastlírně napsalo dost. Prověř, jestli předchozí majitel neměl v autě tuhle věc ... Jinak to často může dělat i špatně připojený autorádio - nestopnou se koncový výkonový integráče a trvale žerou klidovej proud - pak obvykle stačí na ISO konektoru přehodit žlutej a červenej drát (travlej +12V a spínanej +12V od zapalování...).
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
ARDO
Příspěvky: 668
Registrován: 20 čer 2013, 02:00

#7 Příspěvek od ARDO »

Nic takového jsme tam nenašli když jsme to řešili.Autorádio mě taky napadlo,ale tím to není.,To bylo celé vypojené.

když odpojím červený drát (druhý od leva) na FUSE BOXU na plusu baterky,tak odběr zmizí,ale celý interiér je bez napájení.Kontrolky,vše je tím odpojené



Možná by stačilo vypínat jen tento drát.A ne celý systém.je to 16ka průřez

Uživatelský avatar
Zaky
Příspěvky: 6129
Registrován: 30 říj 2010, 02:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Zaky »

No 12V, 500mA, 6W, to tedy věru není málo, infrakamera by se opět hodila. Z principu věci se mi nějaké bastlení odpojovače nelíbí, ale pokud musí být, taky bych odpojoval jen to vedení, co je v něm odběr. Startér v žádném případě a odpojoval bych samozřejmě + pól.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#9 Příspěvek od KUBO »

Nebude zhnilá káblovačka v konektore vo dverách čo je napichnutá na motore sťahovačky? Zoxiduje to pekne na zeleno a robia sa zvody.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
ARDO
Příspěvky: 668
Registrován: 20 čer 2013, 02:00

#10 Příspěvek od ARDO »

ta právě že není shnilá.Prej teda.Já kontroloval jen u řidiče

Uživatelský avatar
tesla_webpark_cz
Příspěvky: 24
Registrován: 03 bře 2006, 01:00
Bydliště: okres Karviná

#11 Příspěvek od tesla_webpark_cz »

S odpojenou baterií nejde, centrál, pokaždé se určitě smažou nějaká data v ŘJ, dojezdy oken, autorádio, ... Mě odběr dělalo osvětlení v kufru - unavený plast k spínači

Uživatelský avatar
ARDO
Příspěvky: 668
Registrován: 20 čer 2013, 02:00

#12 Příspěvek od ARDO »

já vím,ale nikdo s tím nechce nic mít.Radši jdou od toho pryč.Já sám zas tak autoelektriku neznám,abych mohl něco dělat. Zkoušel jsem mít připojen ampérmetr na baterce a postupně vyndávat interiérový pojistky.Ovšem to vůbec nepomohlo...zřejmě z toho důvodu,že auto není ve ,,spícím" režimu. A zas nemám tolik času,abych vše rozebíral a kontroloval.. Já tam dám ten bateriák,na ten plusový drát,co jde do pojistkovnice do interiéru.Holt při příjezdu domů (když se bude očekávat,že již auto bude pár dní stát) si prostě naši zamknou auto manuálně.

to je prostě něco ,co je připojeno na stále plus

To auto taky už není žádná voňavka,.Spíš na doježdení.

Uživatelský avatar
Cowley
Příspěvky: 3087
Registrován: 04 úno 2005, 01:00

#13 Příspěvek od Cowley »

A hledat to tímto v jednotlivých pojistkových větvích by to nešlo ?

Uživatelský avatar
ARDO
Příspěvky: 668
Registrován: 20 čer 2013, 02:00

#14 Příspěvek od ARDO »

Díky za reakci :) vypadá to dobře ta věcička.Neřikám,že by to nešlo,ale to je stejný jako když jsem místo ty nožové pojistky připojil ještě jeden multimetr.

Uživatelský avatar
Cowley
Příspěvky: 3087
Registrován: 04 úno 2005, 01:00

#15 Příspěvek od Cowley »

ARDO píše:... to je stejný jako když jsem místo ty nožové pojistky připojil ještě jeden multimetr...
To jsem asi někde v textu přehlédl, omlouvám se ...

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“