Blaupunkt Philadelphia 835 - nefunkční funkce po instalaci
Napsal: 11 pro 2016, 08:21
Zdravím odborníky!
Prošel jsem si toto vlákno, ale k jádru mého problému jsem se nedostal, tak vznesu můj dotaz zde.
Pořídil jsem autorádio s navigací Blaupunkt Philadelphia 835 (BP 835) jako relativně cenově přijatelnou verzi navi pro můj vůz (VW Passat Variant B6), předchozí jsem měl originální VW RDS 300 a neumělo mp3, což mě vedlo k jeho výměně.
Instalace proběhla relativně úspěšně, použil jsem redukci ISO, a tuto jsem ještě doplnil o připojení CAN-H a CAN-L (ze stávajícího připojení k RDS 300), můj problém spočívá v tom, že mi BP 835 komunikuje pouze s portem CAN-H, CAN-L po zapojení nereaguje. Takže výsledkem v paměti závad mě vychází tohle:
Addresa 19: CAN Gateway Labely: SVO\3C0-907-530-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A
Systém a/nebo verze: Gateway 007 0040
Kódování: 7DFD3C44E62002
Číslo dílny: WSC 05311 123 12345
VCID: 214E2203F853854AEE-8074
1 nalezena chyba:
00469 - datovy BUS displej provoz po jednom vodici
012 - chyba v elektr. obvodu
info o závadě:
Stav závad: 01101100
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 61
Kilometry: 317543 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.12.10
Čas: 18:19:04
další problematika: informace z BP 835 na maxidot se nezobrazují, na volantu ovládání hlasitosti funguje (to je ale vše), info panel po zařazení zpátečky se sice zobrazuje, ale již se nezobrazuje činnost senzorů, climatronik a ohřev sedaček se na displeji nezobrazuje.
Dodal bych, že zapojení redukce z originálního připojení vozu do BP 835 jsem musel použít z dostupných informací z netu, protože manuál k BP 835 obsahu velmi strohé schématické zapojení, ve kterém nejsou uvedeny konkrétní označení pinů přímo na radiu.
Najde se někdo kdo by mě poradil jak uvedený problém vyřešit? Popřípadě jaký zvolit postup vedoucí k plnému využití BP 835? Východní Čechy - Pardubicko.
Prošel jsem si toto vlákno, ale k jádru mého problému jsem se nedostal, tak vznesu můj dotaz zde.
Pořídil jsem autorádio s navigací Blaupunkt Philadelphia 835 (BP 835) jako relativně cenově přijatelnou verzi navi pro můj vůz (VW Passat Variant B6), předchozí jsem měl originální VW RDS 300 a neumělo mp3, což mě vedlo k jeho výměně.
Instalace proběhla relativně úspěšně, použil jsem redukci ISO, a tuto jsem ještě doplnil o připojení CAN-H a CAN-L (ze stávajícího připojení k RDS 300), můj problém spočívá v tom, že mi BP 835 komunikuje pouze s portem CAN-H, CAN-L po zapojení nereaguje. Takže výsledkem v paměti závad mě vychází tohle:
Addresa 19: CAN Gateway Labely: SVO\3C0-907-530-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A
Systém a/nebo verze: Gateway 007 0040
Kódování: 7DFD3C44E62002
Číslo dílny: WSC 05311 123 12345
VCID: 214E2203F853854AEE-8074
1 nalezena chyba:
00469 - datovy BUS displej provoz po jednom vodici
012 - chyba v elektr. obvodu
info o závadě:
Stav závad: 01101100
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 61
Kilometry: 317543 km
Indikace času: 0
Datum: 2016.12.10
Čas: 18:19:04
další problematika: informace z BP 835 na maxidot se nezobrazují, na volantu ovládání hlasitosti funguje (to je ale vše), info panel po zařazení zpátečky se sice zobrazuje, ale již se nezobrazuje činnost senzorů, climatronik a ohřev sedaček se na displeji nezobrazuje.
Dodal bych, že zapojení redukce z originálního připojení vozu do BP 835 jsem musel použít z dostupných informací z netu, protože manuál k BP 835 obsahu velmi strohé schématické zapojení, ve kterém nejsou uvedeny konkrétní označení pinů přímo na radiu.
Najde se někdo kdo by mě poradil jak uvedený problém vyřešit? Popřípadě jaký zvolit postup vedoucí k plnému využití BP 835? Východní Čechy - Pardubicko.