Stránka 1 z 3

Žárovka H7

Napsal: 13 pro 2016, 15:16
od Pikofarad
Odešla mi v levém světle H sedmička,tak jsem sáhl do sady co byla dodána k autu a vyměnil ji.Za měsíc provozu koukám zase nesvítí.Nějak se ,asi pýchou, nafoukla :lol: Na aukru prodávají nějaké předřadné odpory s paticí pro H7,má s tím někdo zkušenost?
http://aukro.cz/patice-pro-zarovky-h7-s ... 62589.html

Napsal: 13 pro 2016, 15:26
od satam
To není pýchou, to je Čínou. U žárovek od Vietnamců naprosto běžné, ten Tvůj obrázek se dá perfektně použít jako vzorový. :P :P :P
Na předřadný odpor se vykašli, neuvidíš. Raději si kup kvalitu.
A kdyby se Ti to nezdálo, tak věz, že jsem taxíkář, najedu cca 50.000km ročně a to, co jsem napsal, je vlastní zkušenost.

Napsal: 13 pro 2016, 15:48
od Standa99
Test H7 z 11/2016, pořadí:
1. Philips RacingVision
2. Ring Xenon130
3. GE Megalight Ultra +130
ovšem žádné mrdky za 70,- :)

Napsal: 13 pro 2016, 15:50
od EKKAR
Místo odporový kabeláže si ubastli a zapoj to co je na obrázku. Místo BUZeranta tam vraž IRFZ44 nebo 46 a budeš to mít zlatý a svatý ... Při záměně pasivních součástek je potřeba dodržet časovou konstantu R1C1 přibližně τ = 0,1 až 0,2 vteřiny.

Napsal: 13 pro 2016, 16:02
od mi-ro
Nafouklá, je to jasný, viděla to u elytů.

Napsal: 13 pro 2016, 16:13
od satam
pro EKKAR: Škoda peněz za ten Softstart. Je pravda, že je to vůči žárovkám ohleduplné, ale ty halogenky mají svou životnost a při denním svícení, kdy dostávají i docela slušný mechanický "záhul" (hlavně otřesy), jim ten Softstart moc život neprodlouží. Opět vlastní zkušenost, sice cca 20 let stará, ale přece.
Já sázím na kvalitní žárovky od prověřených výrobců (hlavně Bosch, Philips, Osram) a vyplácí se mi to.
A ten článek je EKKARe taky cca 20 let starý, že.

Napsal: 13 pro 2016, 16:17
od breta1
EKKAR píše:Místo odporový kabeláže si ubastli a zapoj to co je na obrázku. Místo BUZeranta tam vraž IRFZ44 nebo 46 a budeš to mít zlatý a svatý ... Při záměně pasivních součástek je potřeba dodržet časovou konstantu R1C1 přibližně τ = 0,1 až 0,2 vteřiny.
Pro běžné použití v autě, kde je žárovka trvale ukostřená a přivádí se plus, to přece nejde použít.
Musí se to předělat na P FET.

Napsal: 13 pro 2016, 16:18
od EKKAR
Kdybych to neměl ověřený, nebudu to sem cpát. Používám Osram Night Breaker Plus, protože právě projektory s jednou jedinou H7 u fábulí II. generace a roomsterů nestojí ani za to h0vn0 a pokud do nich nedáš POŘÁDNÝ žárovky, máš pocit že ses vrátil do éry karbidek. Pomohl až facelift, kterej světlům přidal další parabolu s druhou H7 - do tý doby nestojí projektorový světla s jedinou H7 společnou pro potkávačku i dálku za nic ...
breta1 píše:...
Pro běžné použití v autě, kde je žárovka trvale ukostřená a přivádí se plus, to přece nejde použít.
Musí se to předělat na P FET.
Ale howning na P-FET - to by ta H7 musela mít ukostřenou patici, jenže ona je vložená do plastový paraboly a má na patici 2 fastonový kolíky. Kdybys měl škodifku s tímhle světlem, věděl bys, že konektor na žárovku přivádí +12V i kostru - takže není problém stříhnout oba dva dráty ...

Napsal: 13 pro 2016, 16:27
od satam
pro EKKAR: Souhlasím, ale o Fábkách I. (II:?) generace mi nemluv, tak "🤐" světla už jsem dlouho neviděl.
A jen tak pro zajímavost: Jak je opravdu staré to schéma Softstartu?
A ta H7mička opravdu není trvale ukostřená, takže to zapojení je v pořádku.

Napsal: 13 pro 2016, 16:30
od pocitujlasku
ja kupujem obycajne H7 a menim ich tak raz za rok a pol. A to takmer denne jazdim po nasich skvelych rovnych cestach.

Napsal: 13 pro 2016, 16:37
od satam
Prosím, co je "obyčejná H7"? Určitě má výrobce, sem s ním!

Napsal: 13 pro 2016, 17:21
od MATYCH
že se přidám-to schema je z knihy 305 zajímavých zapojení 2.díl str.27-je z r.2005 od BENu

Napsal: 13 pro 2016, 17:44
od satam
Ale i tam už je dávno převzaté :D

Napsal: 13 pro 2016, 18:00
od MATYCH
jj,píšou že je ti překlad z 305 Schaltungen od ELEKTORU z r.1996
isbn 3-928051-67-9

Napsal: 13 pro 2016, 18:18
od Milan_F
Do Mondea jsem dával Osram (220,-Kč) a Tungsram (170,-Kč). Měnil jsem maximálně jednu do roka. Když jsem dal nějakou levnou mrchu, do měsíce bylo po ní. Když jsem auto koupil, byly v něm Narvy, ta mi vydržela 4 roky (skoro 47 tis. km). Kolik měla naježdíno před tím, těžko říct...

Podobně, jako na fotce, kdysi dopadla žárovka značky Autolamp v modro šedý krabičce. Stařík jí dal do Traboše a za tejden měnil znova. Drátky nesoucí vlákno se ohnuly a připekly k baňce.