Tesla HIO WRC 001- datasheet, využití?

Náhrady součástek všeho druhu, informace a dotazy k součástkám

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

Tesla HIO WRC 001- datasheet, využití?

#1 Příspěvek od Michal22 »

V rámci marodění dělám malý pořádek v zásobách, narazil jsem na tyto HIO.
V katalogu Tesla z roku 1976 jsem jen vyčetl, že je to:

Korekční člen
373 711 001 (číselný znak)
WK 060 65 (staré označení)

Nic víc.
Neměl by někdo, prosím, k tomuto HIO nějakou dokumentaci?
Děkuji
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
ohryzek36
Příspěvky: 2369
Registrován: 24 pro 2008, 01:00
Bydliště: Zlínsko

#2 Příspěvek od ohryzek36 »

Toto jsi nenašel?

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od Michal22 »

Ohryzku, díky.
Na podobných stránkách jsem coural, ale tam měl autor jen ten stejný popis, co jsem uvedl v úvodu.
Ale co se dívám, tak je asi spíš vyhážu :D
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od Michal22 »

A hele, teď se dívám, že jsem přímo na tomto webu včera hledal informace k varikapům KA202. A našel :D
Ale co je zajímavé, tak jsem našel 50ks v sáčku, nadepsasném asi ještě z Tesly, ale fyzicky jsou v plastovém pouzdru jako varikapy řady KBxxx.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#5 Příspěvek od Yarda1 »

Když se tu mluví o hybridních obvodech. Pracoval jsem ve vývoji v jedné Tesle, o hybridních obvodech jsem věděl z katalogů, ale nevím o tom, že by je tam někdo na něco používal, prý jsme to snad měli dokonce zakázané.

Nevíte někdo, kde se to tehdy používalo?
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Michal22 »

Já je mám vytahané z nějakých průmyslových desek. Ale z čeho přesně, to po mně nechtěj, tipnul bych, že se mi tady válí už aspoň 20 let.
Ale asi to fakt bylo použito u operáků MAA501-504, protože těch mám někde taky povíc.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#7 Příspěvek od EKKAR »

Hybridy se dělaly porůznu, ale hodně jich bylo třeba z Tesly Lanškroun "ze skleňáku" = z výrobního provozu dál od centra městečka, vyznačujícího se vysokou prefabrikovanou administrativně-výrobní budovou s proskleným pláštěm, kde na střeše byly nádrže pro chladicí vodu do provozů a dokonce i nádrž na kapalnej dusík. Použití bylo hlavně do výrobků používanejch v armádě a v průmyslový sféře = "tajná" technika, průmyslový měřicí soupravy, poloindividuálně vyráběná technika pro laborky a experimentální pracoviště. Do běžný spotřebky se nemělo šanci cokoliv z toho dostat, protože komponenty na tyhle hybridy byly často pašovaný z kapitalistický ciziny formou nákupu přes příslušníky tajný služby/rozvědky, vystupující jako pracovníci podniků zahraničního obchodu anebo formou nákupů přes prostředníky ve třetích zemích. Ale výrobky z takový výroby byly všecky kus po kuse individuálně ověřovaný, měřený a před finálním zapouzdřením i donastavovaný třeba laserovým trimováním součástek - takže pak třeba ve vojenský technice byly ND na stejný úrovni opravovatelnosti, jako dřív elky - žádný nastavování pracovního bodu po výměně, prostě čenž kus za kus a muselo to makat úplně stejně jako předtím. Příklad - měřicí operáky s "jádrem" z řady MAA50x, ale doplněný vstupem se symetrickým diferákem z japonskejch čipů 2SKcosi, dovezenejch ze Západní Evropy nějakým "rozvědčíkem" v počtu jen několika stovek kusů ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
alxa
Příspěvky: 226
Registrován: 02 srp 2010, 02:00
Bydliště: kousek od Brna

#8 Příspěvek od alxa »

Hodně hybridních zesilovačů bylo použito v RDST PR35 z Tesly Přelouč.

Uživatelský avatar
jinovak55
Příspěvky: 170
Registrován: 20 led 2007, 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#9 Příspěvek od jinovak55 »

Hodně hybridních obvodů dělala Tesla Blatná.

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od Michal22 »

Já je mám v katalogu Tesly Lanškroun, 1975-1976.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#11 Příspěvek od EKKAR »

jinovak55 píše:Hodně hybridních obvodů dělala Tesla Blatná.
Dělaly se ve vícero fabrikách - záleželo na technologii. Tesla Blatná dělala tlustovrstvou hybridní technologii, takže určitý kombinace odpory-kondenzátory, děliče, odporový žebříčky, RC-články... Lanškroun zase spíš bastlil kombinace polovodičovejch čipů.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
barnodaj
Příspěvky: 665
Registrován: 16 dub 2011, 02:00
Bydliště: Vodňansko

#12 Příspěvek od barnodaj »

V konstrukčním katalogu díl 1. Integrované obvody na straně 513 je IO WRC 001 korekční člen. Je tvořen kombinací odporů a kondenzátorů a je pro IO MAA 501 až 504.
V tom katalogu jsou hybridy na asi 400 stranách a jiný "korekční člen" tam není, ani IO s tímto značením (WK 06065).
Odpoledne se zkusím podívat do katalogu konstrukčních dílů, pokud bude čas.

Uživatelský avatar
barnodaj
Příspěvky: 665
Registrován: 16 dub 2011, 02:00
Bydliště: Vodňansko

#13 Příspěvek od barnodaj »

To je asi ono, celkem k ničemu? :(
Přílohy
2.jpg
(46.47 KiB) Staženo 97 x
1.jpg
(71.88 KiB) Staženo 104 x

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od jjilek »

EKKAR píše:Příklad - měřicí operáky s "jádrem" z řady MAA50x, ale doplněný vstupem se symetrickým diferákem z japonskejch čipů 2SKcosi, dovezenejch ze Západní Evropy nějakým "rozvědčíkem" v počtu jen několika stovek kusů ...
Dokonce Tesla Lanškroun byla ochotna dodat různé hybridní obvody i na zakázku v nevelkém počtu kusů. Takže jsem je mohl používat i pro jednoúčelové konstrukce. A některé obvody, o kterých se zmiňuje Karel, asi ještě někde mám.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#15 Příspěvek od Celeron »

Není pravda, že Tesla nedávala HIO do spotřební elektroniky. Třeba Tesla Kolín cpala někdy od roku 1986 do modelářských serv ST-1 hybrid, černá placka s vývodama na jedný hraně, který obsahoval většinu součástek servozesilovače.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Odpovědět

Zpět na „Součástky“