SEAT IBIZA 6L 1,4 TDI/55 kW, problem startovanie za tepla,
Napsal: 15 dub 2017, 19:49
Krasny cesky den,
zdravim tunajsich odbornikov, ktori sa venuju problematike a a maju skusenosti hlavne s opravou TDI motorov
SEAT IBIZA 6L 1,4 TDI/55 kW, rv 2003
~190 000km
Jazdim tymto autom pravidelne do prace priblizne 30 km trate uz cca 3 roky a poslednom case sa zacal objavovat problem so startovanim motoru.
Problem sa vylucne objavuje len pri ztartovani zohriateho motoru. Je zaujimave ,ze studene starty su bezchybne a dokonca nebol problem pri nedavnych januarovych mrazoch , motor vzdy naskocil na prvy pokus, teda ked bol odstaveny!
Akonahle prejdem dlhsi usek a auto chcem nasledne nastartovat tak bez ohladu casu zhavenia sa motor dlho pretaca a horko tazko naskoci.
Dalsi ale vaznejsi problem sa zacal velmi sporadicky objavovat posl. mesiac s tym, ze pocas jazdy mi motor znicoho nic zdochne. Na palubovke sa neukaze ziadna vystrazna kontrolka, max ostane svietit cervena kontrolka baterie, horsie ze vypadne aj posilovac riadenia takze musim s autom postat a nastratovat znova. Zatial sa tento problem objavil sporadicky len pri vyssich prev. stupnoch (4,5 ) ale bez ohladu otacok motora. Motor si ale za beznych okolnosti alebo so zaradenim do neutralu drzi konstantne , nemenne otacky.
Bol som s tym uz aj v servise ale vzhladom na okolnosti ma budu riesit az po sviatkoch. Po zbeznej kontrole bez diagnostiky mi vsak vysvetlili ,ze na 80% budu zanesene strekovacie trysky a opotrebovane ich tesnenie, ktore prepusta do motora vzduch. Takze by mali ist na kompletny repas alebo vymenu.
Otazka na Vas je ci ste mali rovnake problemy, a bolo potrebne vykonat presne tuto opravu. A kolko to priblizne moze stat?
zdravim tunajsich odbornikov, ktori sa venuju problematike a a maju skusenosti hlavne s opravou TDI motorov
SEAT IBIZA 6L 1,4 TDI/55 kW, rv 2003
~190 000km
Jazdim tymto autom pravidelne do prace priblizne 30 km trate uz cca 3 roky a poslednom case sa zacal objavovat problem so startovanim motoru.
Problem sa vylucne objavuje len pri ztartovani zohriateho motoru. Je zaujimave ,ze studene starty su bezchybne a dokonca nebol problem pri nedavnych januarovych mrazoch , motor vzdy naskocil na prvy pokus, teda ked bol odstaveny!
Akonahle prejdem dlhsi usek a auto chcem nasledne nastartovat tak bez ohladu casu zhavenia sa motor dlho pretaca a horko tazko naskoci.
Dalsi ale vaznejsi problem sa zacal velmi sporadicky objavovat posl. mesiac s tym, ze pocas jazdy mi motor znicoho nic zdochne. Na palubovke sa neukaze ziadna vystrazna kontrolka, max ostane svietit cervena kontrolka baterie, horsie ze vypadne aj posilovac riadenia takze musim s autom postat a nastratovat znova. Zatial sa tento problem objavil sporadicky len pri vyssich prev. stupnoch (4,5 ) ale bez ohladu otacok motora. Motor si ale za beznych okolnosti alebo so zaradenim do neutralu drzi konstantne , nemenne otacky.
Bol som s tym uz aj v servise ale vzhladom na okolnosti ma budu riesit az po sviatkoch. Po zbeznej kontrole bez diagnostiky mi vsak vysvetlili ,ze na 80% budu zanesene strekovacie trysky a opotrebovane ich tesnenie, ktore prepusta do motora vzduch. Takze by mali ist na kompletny repas alebo vymenu.
Otazka na Vas je ci ste mali rovnake problemy, a bolo potrebne vykonat presne tuto opravu. A kolko to priblizne moze stat?