Display mikrovlnky Whirlpool - nesvítí některé segmenty

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
CBR1000F
Příspěvky: 10
Registrován: 26 dub 2005, 02:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Display mikrovlnky Whirlpool - nesvítí některé segmenty

#1 Příspěvek od CBR1000F »

Zdraví Vás kolegové a prosím o radu.

Opravy jemné elektroniky dělám už 20 let. převážně opravy spínaných zdrojů, notebooků, SMD techniky a výkonných audiosystémů. Ale mám teď za úkol od manželky opravit display na naši 2,5 roku staré vestavěné mikrovlnce Whirlpool - viz foto.. Postupně přestávají na displayi svítit jednotlivé segmenty v náhodném pořadí. Vadný segment začne slábnout, až během několika dní přestane svítit úplně. A že už jich moc nezbývá :-)

Přiznám se, že v této oblasti jsem naprostý laik a ani nevím, jak se tento typ zobrazovače jmenuje a na jakém principu vůbec funguje a co by tam mohlo odejít, či kde vůbec hledat závadu.
Čili prosím o jakékoliv typy, info, či rady, jak to dát dohromady, či co a kde nejčastěji odchází. Ať alespoň rámcově vím o co jde a kde hledat.
Doma jsem si vyslechl, že opravím pro cizí neopravitelné a blbou mikrovlnku ji nedám dohromady. Ale když něčemu nerozumím, nelezu do toho :-D
Přílohy
IMG_20171020_081705_zmena velikosti.jpg
(174.23 KiB) Staženo 143 x
IMG_20171020_081651_zmena velikosti.jpg
(177.46 KiB) Staženo 146 x

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od rnbw »

To bude LED. Pri troche stastia su (SMD) LEDky na plosaku a na tom je nasadeny cierny kryt so segmentami. V horsom pripade to bude zaliate nejakou hmotou. Kazdopadne sa potrebujes dostat k tym LED a vymenit ich. Vsetky - aj tie, ktore zatial este funguju.

Uživatelský avatar
Zaky
Příspěvky: 6129
Registrován: 30 říj 2010, 02:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Zaky »