Stránka 1 z 1

aktivni pouze jedno číslo

Napsal: 30 led 2018, 14:49
od breta1
Neví prosím někdo, jestli jde nějak zařídit to, aby SIM karta byla aktivní pouze pro jedno zvolené číslo?
Nejde mi o to zařídit to nějakou volbou v daném telefonu, ale o to, že když dám tuto SIM do libovolného zařízení GSM (telefon, GSM alarm), aby komunikovala pouze s jedním zvoleným číslem a na jiná čísla nereagovala?

Napsal: 30 led 2018, 15:17
od Michal22
Do vlastní SIM karty tohle nemůžeš naprogramovat.
Takže jedině se zkusit zeptat u operátora, jestli by to nedokázali oni.

Napsal: 30 led 2018, 15:19
od Eleman
Obávám se, že tohle možné není. Omezení lze nastavit vždy jen v telefonu.
Nevím čeho by byl schopen operátor, pokud s ním tedy bude vůbec řeč.

Napsal: 30 led 2018, 17:20
od breta1
Nevím, jestli je to vadnými kusy těch modulů (mám dva), ale po aktivaci z daného čísla X by to zařízení mělo komunikovat pouze s tímto číslem X (před vložením SIM byla dle doporučení všechna čísla na SIM vymazána).
Ale při prozvonění z jiného čísla Y (např. od snaživých operátorů s různými nabídkami nebo reklamami nebo omyly) se pak poplachy hlásí jim na číslo Y, proběhne spojení a "luxuje" se kredit na SIM.
Prostě spojuje se to s posledním zavolaným číslem na tuto SIM.
Proto se ptám jednak na to blokování SIM, jednak na zkušenosti event. provozovatelů těchto modulů a jednak upozorňuji, že jestli je to vlastnost těch modulů, tak je to velký průšvih.
Mám toto
https://www.ebay.com/itm/Mini-Wireless- ... SwuiNZuqWp

Napsal: 30 led 2018, 17:27
od rnbw
Je co ciste interna vec toho modulu, kam si cislo zapise a ze s inym sa bavit nebude. Asi Cinan nieco posral vo FW...

Napsal: 30 led 2018, 17:52
od breta1
No, Číňan to asi opravdu posral, a já taky, protože další dva moduly už jsou na cestě....
Psal jsem operátorovi dotaz, jestli může svoji službou nějak zablokovat SIM kromě jednoho čísla, dám pak vědět, co napíše.

Ale pořád tak nějak doufám, že by to mohlo jít v tom modulu pomocí nějakých SMS nastavit, prý to umí moc věcí (někde jsem cosi na internetu četl, už nevím kde), ale v tom mizerném přiloženém anglickém manuálu jsem se to nedočetl.
No, snad se někdo ozve, kdo to používá a ví o tom něco více....

Napsal: 09 úno 2018, 14:50
od breta1
Tak operátor VODAFONE nezklamal - na můj mejlový dotaz dodnes nereagoval.

Napsal: 09 úno 2018, 15:22
od p32
Já si myslím, že jsi zklamal ty sám. Kdybych měl takový problém, tak bych prostě zašel za těmi třemi operátory a zeptal se přímo: "Jde to nebo ne a proč ne?". To, že mu píšeš, tak dáváš jen najevo, že o nic nejde a tak proč spěchat, že? Proto radím vyřizovat tyto věci osobně.

Napsal: 09 úno 2018, 21:43
od Hubert_79
zašel za těmi třemi operátory a zeptal se přímo: "Jde to nebo ne a proč ne?"
To určitě bude vědět nějaký holobrádek nebo fiflena těsně po škole, co jim tam na prodejnách makají. Ti jsou školení a neustále pérovaní na to, aby zákazníka co nejvíc vytěžili stran měsíčních úhrad a závazků a na takovýto záludný dotaz budou koukat jak na optický klam...

Napsal: 09 úno 2018, 22:36
od p32
Pokud se o tebe jedná, tak doporučuji ty holobrádky vynechat a zeptat se těch, co o tom něco vědí. Nemysli si, že jsou tam všichni tak blbí, že neumějí telefonovat, aby se zeptali přímo na to, co se někdo bude doptávat mejlem celý týden a nezjistili to za 10-15 minut hovoru.