Samsung UE32D5500 - pruhy na obrazovce
Moderátor: Moderátoři
- Zruseny_profil_3
- Profil zrušen na žádost uživatele
- Příspěvky: 52
- Registrován: 18 kvě 2017, 02:00
Samsung UE32D5500 - pruhy na obrazovce
Ahoj.
TV Samsung UE32D5500 má na obrazovce zvláštní svislé pruhy a také samotné rozlišení obrazovky je takové "hrubé" - jako kdyby se zobrazovaly jen liché nebo sudé řádky.
Před několika dny to bylo ještě v pořádku.
Co to může být za závadu? Má cenu to dávat do opravy?
Zde jsou nějaké fotky:
https://kema1962.rajce.idnes.cz/TV_Samsung_-_porucha/
Díky.
Hezký večer
TV Samsung UE32D5500 má na obrazovce zvláštní svislé pruhy a také samotné rozlišení obrazovky je takové "hrubé" - jako kdyby se zobrazovaly jen liché nebo sudé řádky.
Před několika dny to bylo ještě v pořádku.
Co to může být za závadu? Má cenu to dávat do opravy?
Zde jsou nějaké fotky:
https://kema1962.rajce.idnes.cz/TV_Samsung_-_porucha/
Díky.
Hezký večer
- Zruseny_profil_3
- Profil zrušen na žádost uživatele
- Příspěvky: 52
- Registrován: 18 kvě 2017, 02:00
Túto poruchu LCD máš veľmi pekne vysvetlenú v nasledujúcom odkaze:
https://sk.pctech-support.com/49710-why ... -tv-screen
Na Youtube je aj veľa videí, ako sa to dá amatérsky opraviť-celkom pekná fušerina, aj videá, ako to opravujú v čajne odstránením vodivých pásikov, vyčistením a nalepením nových vodivých pásikov. Majú na to technológiu.
https://sk.pctech-support.com/49710-why ... -tv-screen
Na Youtube je aj veľa videí, ako sa to dá amatérsky opraviť-celkom pekná fušerina, aj videá, ako to opravujú v čajne odstránením vodivých pásikov, vyčistením a nalepením nových vodivých pásikov. Majú na to technológiu.
- Zruseny_profil_3
- Profil zrušen na žádost uživatele
- Příspěvky: 52
- Registrován: 18 kvě 2017, 02:00
Ale ono to účtování za "diagnostiku" je nakonec v pořádku. Musejí zjistit, co s tím je a tu hodinku s tím prostě ztratí, když to rozdělají a ověří. Samozřejmě ne jen odhad bajvoko. Pokud ověří, co se opravdu musí vyměnit, ocení materiál a práci, tak jsou kolikrát na ceně, co se zákazníkovi nelíbí a to tu "diagnostiku" mají samozřejmě rozpuštěnou v té práci. Ale na té ceně bude každý, co se tím živí, protože ani to podsvícení není jen podle ceníku dodavatele, ale musí v tom být i pošta a další blbosti.
Nikdo nebude celé dopoledne věnovat zadarmo rozdělání a kontrole závad na pěti TV, kterou samozřejmě vždy odhadl bajvoko na základě zkušeností, ale musí ji ověřit v případě zájmu zákazníka o provedení opravy. A jestli mají zkušenosti s tím, jak s nima zákazníci vydrbávaj, tak se ani nedivím, že se někdy tímto způsobem vymlouvají, protože už vidí, co z toho zase vznikne. Já bych samozřejmě taky nebyl spokojený s takovým přístupem servisu, ale docela je chápu. Lidi si koupí TV v akci a pak se diví za pár let, že oprava stojí tolik a tolik.
Nikdo nebude celé dopoledne věnovat zadarmo rozdělání a kontrole závad na pěti TV, kterou samozřejmě vždy odhadl bajvoko na základě zkušeností, ale musí ji ověřit v případě zájmu zákazníka o provedení opravy. A jestli mají zkušenosti s tím, jak s nima zákazníci vydrbávaj, tak se ani nedivím, že se někdy tímto způsobem vymlouvají, protože už vidí, co z toho zase vznikne. Já bych samozřejmě taky nebyl spokojený s takovým přístupem servisu, ale docela je chápu. Lidi si koupí TV v akci a pak se diví za pár let, že oprava stojí tolik a tolik.