Stránka 1 z 2

Samsung UE32D5500 - pruhy na obrazovce

Napsal: 09 lis 2018, 19:21
od Zruseny_profil_3
Ahoj.

TV Samsung UE32D5500 má na obrazovce zvláštní svislé pruhy a také samotné rozlišení obrazovky je takové "hrubé" - jako kdyby se zobrazovaly jen liché nebo sudé řádky.
Před několika dny to bylo ještě v pořádku.
Co to může být za závadu? Má cenu to dávat do opravy?

Zde jsou nějaké fotky:

https://kema1962.rajce.idnes.cz/TV_Samsung_-_porucha/

Díky.
Hezký večer :-)

Napsal: 09 lis 2018, 19:28
od p32
Tak to je jasné. Odkudy jsi?

Napsal: 09 lis 2018, 19:38
od Zruseny_profil_3
Krupka - kousek od Teplic.
Co tomu je?

Napsal: 09 lis 2018, 20:35
od mi-ro
P32 by ji zřejmě bral jako dárce orgánů :D a nebo ti chce poradit, kde je nejbližší SD. (vadný display)

Napsal: 09 lis 2018, 20:38
od p32
Přesně tak, jako dárce orgánů. Na pitevně jich nikdy není dost. :lol:

Napsal: 09 lis 2018, 20:40
od vlado5
Túto poruchu LCD máš veľmi pekne vysvetlenú v nasledujúcom odkaze:

https://sk.pctech-support.com/49710-why ... -tv-screen

Na Youtube je aj veľa videí, ako sa to dá amatérsky opraviť-celkom pekná fušerina, aj videá, ako to opravujú v čajne odstránením vodivých pásikov, vyčistením a nalepením nových vodivých pásikov. Majú na to technológiu.

Napsal: 09 lis 2018, 20:57
od Zruseny_profil_3
Takže co s tím?
Má cenu to dávat do servisu?

Napsal: 09 lis 2018, 21:01
od Habesan

Napsal: 09 lis 2018, 21:24
od vlado5
V servise najskôr skonštatujú "NEOPRAVITELNÉ". V tomto prípade je to tak na 95%. Oni to skonštatujú aj pri poruche podsvietenia, čo je aj v amatérskych podmienkach opraviteľné.

Napsal: 09 lis 2018, 22:09
od mi-ro
Nechápu proč by servis nechtěl opravit podsvit? To mi vysvětli, co potom v takové servise dělají? Jiná situace je u výše uvedené závady protože tento problém odstranit opravdu prakticky nelze.

Napsal: 10 lis 2018, 05:41
od vlado5
Mám dvoch známych, ktorým odišiel práve podsvit. V servise im povedali že výmena LCD panelu, čo je nerentabilné. Tieto LCD sa dostali ku mne na stôl a robil som ich po tejto diagnostike na "kolene". Je dosť možné-to je moja úvaha, že v servise čakajú, že im to tam majiteľ daruje na súčiastky.....

Napsal: 10 lis 2018, 07:28
od workhard
Taky jsem to už měl a to si ještě servis naúčtoval 500 za diagnostiku. Nové pásky stály 800... :roll:

Napsal: 10 lis 2018, 08:02
od mi-ro
Máte divné servisy. Budu se muset ještě hodně učit. A co tedy opravují? Nebo jsou živy jen účtováním diagnostiky za nerentabilní opravy?

Napsal: 10 lis 2018, 08:25
od workhard
Taky by mě zajímalo, co vlastně opravují, když je jim zatěžko vyměnit dva pásky v telce.

Napsal: 10 lis 2018, 08:37
od p32
Ale ono to účtování za "diagnostiku" je nakonec v pořádku. Musejí zjistit, co s tím je a tu hodinku s tím prostě ztratí, když to rozdělají a ověří. Samozřejmě ne jen odhad bajvoko. Pokud ověří, co se opravdu musí vyměnit, ocení materiál a práci, tak jsou kolikrát na ceně, co se zákazníkovi nelíbí a to tu "diagnostiku" mají samozřejmě rozpuštěnou v té práci. Ale na té ceně bude každý, co se tím živí, protože ani to podsvícení není jen podle ceníku dodavatele, ale musí v tom být i pošta a další blbosti.
Nikdo nebude celé dopoledne věnovat zadarmo rozdělání a kontrole závad na pěti TV, kterou samozřejmě vždy odhadl bajvoko na základě zkušeností, ale musí ji ověřit v případě zájmu zákazníka o provedení opravy. A jestli mají zkušenosti s tím, jak s nima zákazníci vydrbávaj, tak se ani nedivím, že se někdy tímto způsobem vymlouvají, protože už vidí, co z toho zase vznikne. Já bych samozřejmě taky nebyl spokojený s takovým přístupem servisu, ale docela je chápu. Lidi si koupí TV v akci a pak se diví za pár let, že oprava stojí tolik a tolik.