přepil se motor

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

přepil se motor

#1 Příspěvek od Crifodo »

Potkalo mě zaplavení klikové skříně u Simsona, nezavřeným protékajícím karburátorem tam natekl benzín pod píst, při protáčení s vyšroubovanou svíčkou dírou vyšplíchává benzínová pěna, ozývají se klokotavé zvuky, svíčku to samozřejmě okamžitě zaleje. Jak to vysušit bez rozebrání??

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od pajosek2 »

Prostě to vyfluskej ven otvorem svíčky. Stalo se mi to několikrát u pincka.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#3 Příspěvek od Crifodo »

Dvakrát jsem to vyšplíchával asi čtvrthodinovým protáčením a není znát, že by něco ubylo. Přece jen ten čas na zaplavení byl nesrovnatelně delší, možná dva měsíce.

Uživatelský avatar
renda15
Příspěvky: 624
Registrován: 05 lis 2005, 01:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od renda15 »

Vyndej svíčku, dej tam ze jedna vypni zapalování a pusť to z kopce nebo ať tě někdo chvíli tlačí. Pak tam dej vypálenou svíčku nad pb hořákem a musí to běžet.

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od pajosek2 »

To se prostě musí vyplivat dlouho. Hlavně mušíš mít zastaven přívod benzínu :-) :-) :-)
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
renda15
Příspěvky: 624
Registrován: 05 lis 2005, 01:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od renda15 »

A plnej plyn, když tam nepůjde vzduch tak to nechytí ten správný švunk ....

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#7 Příspěvek od EKKAR »

A jestli se ti s tím nechce běhat, tak musíš sundat hlavu i válec a píst nechat celej den vyvěšenej jen na čepu ven z karteru, aby ten nateklej benál měl čas tou mezerou mezi pístem a karterama vyprchat ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#8 Příspěvek od Sandal »

Vypustil bych nádrž a otočil celej prskolet vzhůru kolama a vyšroubovanou svíčkou nechat vytéct.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od pajosek2 »

Kluci co tady blbnete s takovou akrobacií? Přece je to doutakt a ten má kanálek pro výfuk zespod válce,tak tama to vyteče spolehlivě do výfuku. To co mu radíte způsobí jen to,že mu sajrajt z výfuku nateče do válce a při pohybu pístu ten karbon z výfuku počkrábe vložku.

:!: Otáčet motorku je shodné s likvidací motoru :!:
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
jirkati
Příspěvky: 1349
Registrován: 21 kvě 2008, 02:00
Bydliště: near Liberec (JO70MT)

#10 Příspěvek od jirkati »

Soused odvedle má nějakou stařičkou motorovou pilu a když se mu tohle občas stane tak shodí kryt se startovací šňůrou, místo ní připojí velkou ruční vrtačku a nechá to tak dvě, tři minuty naprázdno, bez svíčky, točit. Pak našroubuje svíčku a tou vrtačkou točí tak dlouho až to chytne. Zatím byl vždycky úspěšný, i když nás stojí kolem něj skupinka radilů a hecařů s různými nápady - i na nedaleký sběrný dvůr.

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od pajosek2 »

To snad záleží na tom jak je válec fyzicky na té motorce. Pokud by měl takhle jak jste mu popsali ten benzín vylít z prostoru pod pístem,tak jse mu zapoměli říct,že má odmontovat výfuk,aby se ten carbon nedostal do válce. Pokud se to na té wikipedii jeví jinak,tak si otoč monitor o 90 stupňů.
Nebo si najdi fotku Simsona
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#12 Příspěvek od EKKAR »

Simál má válec šikmej, skloněnej asi o 30° od svislice směrem dopředu. Vejfukovej kanál je jeden, směřovanej kolmo k ose válce a úhlově natočenej směrem dopředu po směru jízdy. Přefukový kanály jsou pokud vím dva, na každý straně jeden. A sací kanál je na zadní straně válce, zas jenom jeden a kolmo v podélný ose válce ... A je jedno, jestli je to provedení normální, nebo enduro, nebo skútr. Někdo tady neumí číst (že to je simson se píše už v prvním postu vlákna) a usmyslel si, že bude radit podle pařeza/fichtla s jeho ležatým válcem ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od pajosek2 »

EKKAre v tom výfuku bude nafluskáno něco benzínu a jak to nahneš,aby jsi to převrátil,tak ten benzín,který uvolnil sajrajt z výfuku nateče do válce. Když to fluská otvorem svíčky,tak myslíš,že do toho výfuku se to nedostalo? I když je válec nakloněn směrem nahoru na rozdíl od fixtla. To už je lepší ten výfuk odšroubovat a vyfluskat to tama a hlavně nic nepřevracet ať to vyteče.

Na druhou stranu tohle nikdy nebyl až tak velký problém.Prostě se to odvětralo přes svíčkový otvor a vždy to zase chytlo.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#14 Příspěvek od ok1hga »

podle mě stačí zavřít kohout z nádrže, vyndat svíčku a tlačit se zařazeným 1. rychlostním stupněm . . .
samozřejmě, že musí být "plyn" na plno !
pak dát zpátky dobrou svíčku(odzkoušet jiskru) a zase chvilku tlačit . . .
motor musí pak chytnout a běžet . . .
pokud se tak nestane, hledej chybu ve slabém zapalování . . .

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#15 Příspěvek od Crifodo »

Dík za rozmanité názory, bohužel zatím se nic nejeví jak účinné. Na překlæpění nemám mechanizaci ani lidi ani chuť, stroj je v místě kde je to buď do kopce nebo z kopce, pokusně to odtlačit daleko a pak po neúspěchu se sápat zpátky, na to není kondice. Když sundám válec, bude pak potřeba asi nové těsnění.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“