přepil se motor
Moderátor: Moderátoři
přepil se motor
Potkalo mě zaplavení klikové skříně u Simsona, nezavřeným protékajícím karburátorem tam natekl benzín pod píst, při protáčení s vyšroubovanou svíčkou dírou vyšplíchává benzínová pěna, ozývají se klokotavé zvuky, svíčku to samozřejmě okamžitě zaleje. Jak to vysušit bez rozebrání??
A jestli se ti s tím nechce běhat, tak musíš sundat hlavu i válec a píst nechat celej den vyvěšenej jen na čepu ven z karteru, aby ten nateklej benál měl čas tou mezerou mezi pístem a karterama vyprchat ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Kluci co tady blbnete s takovou akrobacií? Přece je to doutakt a ten má kanálek pro výfuk zespod válce,tak tama to vyteče spolehlivě do výfuku. To co mu radíte způsobí jen to,že mu sajrajt z výfuku nateče do válce a při pohybu pístu ten karbon z výfuku počkrábe vložku.
Otáčet motorku je shodné s likvidací motoru ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Soused odvedle má nějakou stařičkou motorovou pilu a když se mu tohle občas stane tak shodí kryt se startovací šňůrou, místo ní připojí velkou ruční vrtačku a nechá to tak dvě, tři minuty naprázdno, bez svíčky, točit. Pak našroubuje svíčku a tou vrtačkou točí tak dlouho až to chytne. Zatím byl vždycky úspěšný, i když nás stojí kolem něj skupinka radilů a hecařů s různými nápady - i na nedaleký sběrný dvůr.
To snad záleží na tom jak je válec fyzicky na té motorce. Pokud by měl takhle jak jste mu popsali ten benzín vylít z prostoru pod pístem,tak jse mu zapoměli říct,že má odmontovat výfuk,aby se ten carbon nedostal do válce. Pokud se to na té wikipedii jeví jinak,tak si otoč monitor o 90 stupňů.
Nebo si najdi fotku Simsona
Nebo si najdi fotku Simsona
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Simál má válec šikmej, skloněnej asi o 30° od svislice směrem dopředu. Vejfukovej kanál je jeden, směřovanej kolmo k ose válce a úhlově natočenej směrem dopředu po směru jízdy. Přefukový kanály jsou pokud vím dva, na každý straně jeden. A sací kanál je na zadní straně válce, zas jenom jeden a kolmo v podélný ose válce ... A je jedno, jestli je to provedení normální, nebo enduro, nebo skútr. Někdo tady neumí číst (že to je simson se píše už v prvním postu vlákna) a usmyslel si, že bude radit podle pařeza/fichtla s jeho ležatým válcem ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
EKKAre v tom výfuku bude nafluskáno něco benzínu a jak to nahneš,aby jsi to převrátil,tak ten benzín,který uvolnil sajrajt z výfuku nateče do válce. Když to fluská otvorem svíčky,tak myslíš,že do toho výfuku se to nedostalo? I když je válec nakloněn směrem nahoru na rozdíl od fixtla. To už je lepší ten výfuk odšroubovat a vyfluskat to tama a hlavně nic nepřevracet ať to vyteče.
Na druhou stranu tohle nikdy nebyl až tak velký problém.Prostě se to odvětralo přes svíčkový otvor a vždy to zase chytlo.
Na druhou stranu tohle nikdy nebyl až tak velký problém.Prostě se to odvětralo přes svíčkový otvor a vždy to zase chytlo.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
podle mě stačí zavřít kohout z nádrže, vyndat svíčku a tlačit se zařazeným 1. rychlostním stupněm . . .
samozřejmě, že musí být "plyn" na plno !
pak dát zpátky dobrou svíčku(odzkoušet jiskru) a zase chvilku tlačit . . .
motor musí pak chytnout a běžet . . .
pokud se tak nestane, hledej chybu ve slabém zapalování . . .
samozřejmě, že musí být "plyn" na plno !
pak dát zpátky dobrou svíčku(odzkoušet jiskru) a zase chvilku tlačit . . .
motor musí pak chytnout a běžet . . .
pokud se tak nestane, hledej chybu ve slabém zapalování . . .
Dík za rozmanité názory, bohužel zatím se nic nejeví jak účinné. Na překlæpění nemám mechanizaci ani lidi ani chuť, stroj je v místě kde je to buď do kopce nebo z kopce, pokusně to odtlačit daleko a pak po neúspěchu se sápat zpátky, na to není kondice. Když sundám válec, bude pak potřeba asi nové těsnění.