Cisco SPA 122 ATA with Router

Vše, co se týká mobilních telefonů, GSM bran, mobilních datových připojení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

Cisco SPA 122 ATA with Router

#1 Příspěvek od Celeron »

Vážení, máte prosím někdo zkušenost s používáním a hlavně s nastavením tohodle Analog Telephon Adaptéru? Chová se mi nějak divně a nevím, jestli to je vlastnost, závada, nebo moje blbý nastavení.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#2 Příspěvek od p32 »

Pokud to už používáš, tak se časem sere adapter a je nejlepší koupit novej.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#3 Příspěvek od Celeron »

Ne, mám to čerstvý. Umíš to nastavit?
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#4 Příspěvek od Celeron »

Tak zase nikdo nic. Naštěstí jsem si po několikahodinovým prohrabávání internetu dokázal poradit sám. Smutný je, že ani servisní podpora jednoho místního mobilního operátora, co mi Cisco dodal, s problémem nedokázala hnout a že mají zásadní chyby a nedostatky v přikládaném manuálu. :(
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#5 Příspěvek od p32 »

Nebyl jsem tu. Tady máš něco k nastavení: http://www.odorik.cz/w/pap2

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#6 Příspěvek od Celeron »

Děkuji Ti velice. Nemáš prosím nějakou zkušenost s přenastavením defaultních "amerických" tónů Dial, Busy, Ring Back (a dalších, nevím který se u nás ještě používají) na "český" tóny? Mám za Cisco letitou digitálně/analogovou ústřednu Stelco a nechce mi ty "americký" tóny detekovat. Třeba pokud se zavolá z mobilu na pevnou přes Cisco, ústřena postupně vyzvání na linkách ale pokud se nezdvihne za ústřednou některej telefon a mobil zatípneš, tak ta ústředna do blba vyzvání, protože nedokáže podle tónu z Cisco rozeznat, že volající zavěsil.

Máš taky nějakou zkušenost s nastavením codeků pro připojený fax? A vůbec, podařilo se Ti někdy rozchodit fax za tímhle Cisco? Asi si řekneš, na co dnes fax, no bohužel, jeden dodavatel je strašná konzerva.
Díky
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od p32 »

Tak to ti moc neporadím. To je podle operátora a já si to nastavoval už tak dávno, že si to už nepamatuji.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#8 Příspěvek od Celeron »

Tak jsem Cisco odladil na český tóny se kterejma Stelco maká jak má.
Busy: 425@-10;10(0.33/0.33/1)
Dial: 425@-10;30(0.33/0.33/1,0.66/0.66/1)
Back: 425@-10;60(1/4/1)
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Odpovědět

Zpět na „GSM / CDMA / LTE technika a telefony“