ETA022 výměna ozub. kola větráku.

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

ETA022 výměna ozub. kola větráku.

#1 Příspěvek od mi-ro »

Nevíte jak je nasazené toto ozubené kolo převodů? Je lisované za tepla? Má nějakou pojistnou drážku? https://www.nadeta.cz/nahradni-dily/nah ... ?ItemIdx=7
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
ohryzek36
Příspěvky: 2369
Registrován: 24 pro 2008, 01:00
Bydliště: Zlínsko

#2 Příspěvek od ohryzek36 »

Par jsem jich už měnil - to kolo je na kovový náboj (na kterém je vrtule) s tisícihranem zalisované za studena - já to lisoval na obyčejném pákovému lisu, ale myslím, že s trochou citu by to i šlo namlátit kladivem (možná jsem to dělal i tak - už nevím).

Celou tuto sestavu drží na hřídeli šroub a její umístění se dá mírně nastavit podložkama - ty vymezují rozumnou vůli mezi kolama při spuštěném rychloběžném výstupu.

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#3 Příspěvek od mi-ro »

Dík, už je nalisováno. Pomocí svěráku a podložek. Jen ta cena kola 300.- Ale motorová jednotka ETA022 zase žije.
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
ohryzek36
Příspěvky: 2369
Registrován: 24 pro 2008, 01:00
Bydliště: Zlínsko

#4 Příspěvek od ohryzek36 »

Ceně se není moc co divit - je to prakticky malosériová druhovýroba...

Odpovědět

Zpět na „Bílá technika“