Stránka 1 z 2

Tyristor a spojky Babetta (přesunuto, přejmenováno)

Napsal: 16 kvě 2020, 23:50
od kutilmil
Nevíte kedy otevrú hranice? potreboval by sem si ít do do Hodonína kúpit to co je v prílohe.

Napsal: 17 kvě 2020, 03:28
od PeteBurns
Prejdi na biku, tych nezastavuju ;) :D

Napsal: 17 kvě 2020, 10:20
od Killroy
Vykašli se na tohle úplně a přestavěj to na rovnou na GYT s cívkou. Mnohem lepší to startuje i jede. Je to bezporuchový a budou ho mít i někde u vás.

Napsal: 17 kvě 2020, 10:36
od passion
Tiež to mám v 210. Funguje.

Kód: Vybrat vše

https://www.sim-ba.sk/eshop/zapalovacia-jednotka-gyt-90c-239.php

Napsal: 17 kvě 2020, 15:23
od EKKAR
Musím potvrdit, ty integrovaný jednotky GYT s vn zapalovací cívkou přímo ve škatulce jsou lepší než původní zapojení z Kollárova. Kolega z práce si takhle vylepšil babárnu 210 na ježdění na ryby - a aby toho nebylo málo, ještě nahradil původní karburátor Jikov italským DellOrto o stejným průměru difuzéru, jediný co musel spáchat, bylo jiný kolínko mezi karbík a karter. To se mu povidlo ubastlit z měděnejch topenářskejch fitinků, na prasáka spájenejch do potřebnýho tvaru obyčejným cínem pomocí autogenu. Babárna od tý doby chytá na drc a jede jak pila i tam, kde dřív sotva zdechala ...

Napsal: 17 kvě 2020, 19:45
od BOBOBO
Jo , ale řve jak kráva . Rybáři by tě potom nakopali do řiti . Zase to znáš jenom z keců .

Napsal: 17 kvě 2020, 19:57
od EKKAR
BOBOBO píše:Jo , ale řve jak kráva ... . Zase to znáš jenom z keců .
Ty toho zas víš, viď, ty reportére Rádia Jerevan - kdopak si myslíš, že mu to kolínko pájel a montoval? On si dodal fitinky s ryskama označujícíma pozici, já "mlátil" plamenem. A když nasadíš přes mezikus z vysavačový hadice původní sací filtr, vůbec nic neřve - řvala by nejspíš, kdyby jí nějaký hovádko vesnický vykuchalo vejfukovej tlumič, ne karbec. Měl jsem ji nastartovanou, neboj.

Napsal: 17 kvě 2020, 20:10
od BOBOBO

Napsal: 17 kvě 2020, 20:13
od Killroy
Není pochyb, že to DellOrto se na Babettě chová líp. Nicméně je nutno přiznat, že sání má dost prdivý zvuk. Dávali jsme jiný filtr a různě to upravovali, ale moc se to nezlepšilo. Někomu to třeba nevadí.

Napsal: 17 kvě 2020, 20:45
od konosuke
babča 210 se tunila samodomo všelijak, tak například karbec z motorový Husqvarny a zadní rozeta kola menšího Φ z nerez plechu vypálená na melouch odpoledne laserem ve fabrice, přepravní rychlost stoupla ale kopec nevytáhla nebo s obtížemi, už se nepamatuji či šladadla pomohla jak v případě stadionu S11 (lidově kozídech) no, žádný zázrak ale činnost užitečná

Napsal: 17 kvě 2020, 21:13
od kutilmil
Co sa stane ked sa zapalko zapoji podla schemy napravo? Sú prehodené len dva spodné vývody "tyristora".

Napsal: 17 kvě 2020, 22:06
od kutilmil
Ešte jedna otázka. Všimol som si, že sú v ponuke dva typy radiacích čelustí. Takzvané ťažké a ľahké. Prečo existujú dva typy?

Napsal: 17 kvě 2020, 22:16
od BOBOBO
Dej odkazy , takto pojmenované neznám , možná jsou inovované . Právě tak před půl rokem jsem renovoval šrot a tam jsou osazeny asi ty těžké . Byl jsem překvapen .

Napsal: 17 kvě 2020, 22:40
od kutilmil
https://www.motomax.cz/Celist-radici-te ... ?cid=31101
https://www.motomax.cz/Celist-radici-le ... ?cid=31101

Ono logiga mi hovorí že ťažšia čelusť skorej zaberie. Zaujímalo by ma ale prečo to niekto vymyslel alebo vyrobil resp či sa to používalo aj od prvovýroby a ktoré čeluste boli vlastne pôvodné.

Napsal: 17 kvě 2020, 23:23
od EKKAR
BOBOBO píše:Není tam co pájet :
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=1697
Byl to jinej karbík než na fotce. Kupoval ho za €ura přes net přímo v Talošsku a průchod vzduchu nebyl vertikálním kanálem, ale jako u fichtla horizontálním a protože se nevešel do původního místa, muselo se kolínko udělat delší a jinak tvarovaný. Bohužel už s ním nejsem v kontaktu - ale je to odhadem 6-7 roků zpátky. Zapalko bylo původní PAL, odešel v něm tyristor a hlavně MP kondík, nejdřív jsme dával tyristor KT508 a laboroval s kondíkama, jenže jsme nesehnali nic, co by napěťově vyhovělo a přitom se dalo vecpat do původního futrálu, MP už jsme nechtěli kvůli ztrátě kapacity za delší dobu, dávali jsme MKT, jenže všecko bylo velký. Nakonec to skončilo právě koupením GYT-u a tím DelOrtem. A kupoval to na jiný stránce, než je ta v odkazu.