Kodér dekodér pro RF DO.

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
scorpions-cz
Příspěvky: 1760
Registrován: 19 bře 2011, 01:00
Bydliště: Jižní Čechy Dačicko

Kodér dekodér pro RF DO.

#1 Příspěvek od scorpions-cz »

Zdravím. Hledal jsem, ale nenašel :o .
Existuje nějaký kodér/dekodér pro deseti (12) povelové RF DO.
Chci to pro ovládání vrhaček asfaltovejch terčů. Ten kodér by byl ovládanej MCU . Vím, že by šlo použít přímo ten MCU, ale nejsem tak dobrej programátor. (nikdy jsem nic takovýho netvořil) Program pro ovládání vrhaček jedním tlačítkem, ten zvládnu.
Joo a ještě je lepší použít 433mHz, nebo 868 MHz.
Dík za nápady.

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#2 Příspěvek od termit256 »


Uživatelský avatar
scorpions-cz
Příspěvky: 1760
Registrován: 19 bře 2011, 01:00
Bydliště: Jižní Čechy Dačicko

#3 Příspěvek od scorpions-cz »

Dík, ale nepotřebuju hotový DO. Ovladač co chci postavit bude programovatelnej, tak, že např. na zmáčknutí tlačítka vyšle povel na pozici 1 a za 1,5 sec. na pozici 2. při dalším stiku zase jinak.

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#4 Příspěvek od termit256 »


Uživatelský avatar
scorpions-cz
Příspěvky: 1760
Registrován: 19 bře 2011, 01:00
Bydliště: Jižní Čechy Dačicko

#5 Příspěvek od scorpions-cz »

Dík to vypadá dobře. I když anglina není můj silnej obor :lol: . Dá se to někde koupit? Zkoušel jsem uja googla a nikde jsem to nenašel.

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#6 Příspěvek od termit256 »

Obavam se, ze v CR takovy obvod nikdo nevyrabi :-). Koupit si to muzes primo na tech strankach co jsem nalikoval. Osobne si myslim ze to bude jen nejaky levny cinsky MCU do ktereho vyrobce nahral jednoduchy program pro tuto funkci. Vyrabet obvod ktereho se rocne proda par kusu se nevyplati.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00