Blokace rádia ŠKODA AUTO MS 202A
Moderátor: Moderátoři
Blokace rádia ŠKODA AUTO MS 202A
Koupil jsem starší FABII 1 a v ní je namontované rádio ŠKODA MS 202A.Samozřejmě v bazaru klekla baterka a tak se stalo to co se stát nemělo-zablokovalo se rádio.Původní majitel byl kontaktován a bohužel neví,nic už k tomu rádiu nemá.Tak se pídím po nějakém způsobu jak se toho kódu domoci bez toho aniž bych do 20 let starého krámu ještě na kazetu vrážel nějakých 4-5 stovek co po mě chtěli u nás v ŠKODA servisu.
Nemáte nějaký ánunk jak to spáchat?
Co jsem se koukal po kalkulačkách nebo stránkách kde se tímto zabývají tak tohle rádio nikde nefiguruje v seznamu těch co se cpalo do Fábulí.
Díky i za odmítavou odpověď,budu to chápat.
P.S. Pokud bude někdo ochoten nějakým způsobem pomoci,přes SZ pošlu výrobní číslo a fotku toho štítku z rádia.
Kondor
Nemáte nějaký ánunk jak to spáchat?
Co jsem se koukal po kalkulačkách nebo stránkách kde se tímto zabývají tak tohle rádio nikde nefiguruje v seznamu těch co se cpalo do Fábulí.
Díky i za odmítavou odpověď,budu to chápat.
P.S. Pokud bude někdo ochoten nějakým způsobem pomoci,přes SZ pošlu výrobní číslo a fotku toho štítku z rádia.
Kondor
Jestli ho nemáš napsaný někde v dokumentaci k popelnici, tak buď autorizák, kde by to mohli udělat za pár stovek, nebo si pořiď jiný, třeba i modernější.
Jestli jsi to kupoval nedávno, mohl bys to taky v bazáči reklamovat.
Jestli jsi to kupoval nedávno, mohl bys to taky v bazáči reklamovat.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Sandale, je to fábule první generace - ta ještě neměla kód k rádiu "v budíkách", protože rádio nekomunikovalo po CAN-busu. Kód se do něj musí po každým odpojení napájení = vynulování vnitřní paměti vkládat ručně pomocí předvolbový klávesničky. Rádia, co si načtou kód z palubní desky měly až fábule-dvojky.Sandal píše:1)Zapni zapalování a pusť rádio. chvíli počkej, jestli se kód nenačte z ŘJ.
pokud ne,
2) Rádio není origo z toho auta, protože by jinak nechtělo kód.
3) Ty peníze za to budeš muset dát, protože zadáčo to nidko neudělá a ojebat to nejde. Ledaže bys měl zadarmo jiný rádio i s kódem.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ale komunikovalo, CAN-BUS je v případě originální montáže rádia nebo přípravy na něj vyvedenej na ISO konektor rádia.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Jo, ale ne s kódem rádia. U JEDNIČKOVÝ fábule se kód vždycky zadával ručo-fučo. Načítání kódu z palubky platí až od typu 5J neboli fábule II/roomster. Typ 6Y neboli fábule I to ještě neuměl.Eleman píše:Ale komunikovalo, CAN-BUS je v případě originální montáže rádia nebo přípravy na něj vyvedenej na ISO konektor rádia.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)