pic 16F84A

Diskuze a poradna o programátorech a programování různých obvodů

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
rico
Příspěvky: 19
Registrován: 19 čer 2006, 02:00

pic 16F84A

#1 Příspěvek od rico »

Zdravim mám problém s naprogramovánim picky, postavil jsem si programátor JDM co je na sránkách www.belza.cz. pokud chci programovat tak se ukáže okno verifi failed at data address 0000h. poraďte prosim kde je problém a jak ho řešit. dik

Uživatelský avatar
meno
Příspěvky: 930
Registrován: 04 říj 2004, 02:00
Bydliště: Czechoslovakia

#2 Příspěvek od meno »

Ta PICka je nová alebo už bola používana ??? Nemá ochranu proti zápisu ? Ten programátor je nový alebo závada sa objavila až teraz ? S tímto programatorom síce skúsenosti nemám ale 16F84 používam. Ak je ten programátor napájaný priamo s PC skontroluj si či PC dáva potrebné programovacie napätie. Alebo máš chybu v zapojení !

:D :D :D

Uživatelský avatar
mety
Příspěvky: 634
Registrován: 06 bře 2005, 01:00
Bydliště: Planeta Zem

#3 Příspěvek od mety »

Tu chybu vyhodilo,lebo program nemôže prečitať data z procesoru.
Ak si zaškrtol poistku proti prečitaniu tak je to v poriadku a data neidu prečitať.
2 možnosť je zle nastaveny napr com port a pod/zle nastaveny ic prog/
3 možnosť, vadny PIC
Inak JDM je 100% funkčny,použivam ho už par rokov a zatial nemam problem. :wink:
Ale najskôr bude chyba v programatore,alebo zle zapojeny komunikačný kabel.

nop

RE

#4 Příspěvek od nop »

Taky mi to blblo když jsem nainstaloval Win XP otevøel si port ale nechal zaplou vyrovnávací pamì￾ na seriovém portu tu je potøeba stáhnout na nulu

Jirka
Příspěvky: 2031
Registrován: 01 črc 2005, 02:00
Bydliště: zbídačený kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

#5 Příspěvek od Jirka »

nop píše:Taky mi to blblo když jsem nainstaloval Win XP otevřel si port ale nechal zaplou vyrovnávací paměť na seriovém portu tu je potřeba stáhnout na nulu