Stránka 1 z 1

Rizeni volnobehu

Napsal: 30 lis 2006, 18:36
od Karel2
Resim problem s motorkem rizeni volnobehu na Escortu 1,8 TD.Funguje jak ma(motorek) ,ale na aute bohuzel jednim smerem(zapojenej).Kdys prevratim polaritu(rucne,dratama)tak funguje na obe strany.I spinac, co vypina tlak na cep, funguje.Jen nedostava stavu jak ma od rid.jednotky.Zajima me, jestli jste to nekdy nekdo resil.Proste na jakem to pracuje principu.Odkud bere kolik ma naridit otacek(kde je snimac) atd.Budu vdecnej za jakoukoliv radu,schema atd.Diky Karel

Napsal: 30 lis 2006, 19:26
od MetalGod
Pokud vím, tak to je na řízení sytiče. Po zahřátí by se to mělo vypnout.
Jéžišmarjá, vono to jede na dehet. Tak nic!

Napsal: 30 lis 2006, 20:55
od rezis
Heh tam je volnobeh pomoci serva? Nema diesel klasicky doraz? Napada me ze to muze byt regulaci predvstriku.

Napsal: 01 pro 2006, 18:31
od Karel2
Ten motorek drzi zvyseny volnobeh pri prudkem ubrani plynu(aby prudce neklesl)a je to k vuli mazani turba,dale ty zvysene otacky za studena a taky udrzuje stabilne volnobeh(treba pri zapnuti klimy).Je to dobry na popojizdeni v kolone.Bohuzel nemuzu prijit na to proc uz to nedela. :?

Napsal: 01 pro 2006, 22:45
od kutil 2
Klasika- snímač na klice,potenciometr zátěže plynového pedálu,elektromagnet předstřiku,
od cca. roku 97 váha vzduchu, snímač jehly,servomotor volnoběhu,teplotní čidlo.
Nejrychlejší použít diagnostiku,používám ATAL a bez problému komunikuje.

Napsal: 28 pro 2006, 07:02
od Karel2
Tak panove pokud by to nekoho zajimalo,byl to spatne nastavenej snimac polohy paky plynu(potenciometr).Musi byt nastavenej do spravne polohy ,jinak to ovladani nejde.Nastavil jsem ho rucne a uz to jede.

Napsal: 28 pro 2006, 19:49
od drabek06
A kdyby nekdo neco potreboval ohledne vozu znacky FORD tak doporucuji navstivit stranky www.fordfans.cz a jeho forum, jsou tam fakt odbornici :wink: :wink: :wink: