citroen saxo 1,1 - motor po prvním startu chcípne
Moderátor: Moderátoři
citroen saxo 1,1 - motor po prvním startu chcípne
Saxo, r.v.1998, motor 1,1 benzin, 44kW - po prvním nastartování (po delším stání) motor prakticky vždy po cca 5s zhasne. Po opakovaném startu již bìží normálnì. Dìje se to bez ohledu na venkovní teplotu. Na co se zamìøit?
V praxi jde o to, že může dojít k vyprázdnění/zavzdušnění části přívodu paliva, takže po nastartování se čerpadlem vedle benzínu nažene do trysky vzduchová bublina a chcípne to.sr71 píše:zpětný ventil někde na zpětném potrubí do nádrže? jako že by při vadném ventilu nebyl dostatečný tlak paliva? Ale jakto že po dalším nastartování už je to ok?
Když ale před startováním prodloužíš chod čerpadla, aby se bublina dostala za trysku, bude to OK.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
- organofosfat
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17 říj 2020, 02:00
Teoreticky by mohla pomoct i výměna palivového filtru, i když... co jsem je kdy měnil, přislo mi, že to dělám zbytečně, neb byly uvnitř vždycky jako nové.
Jen jedna přátelská rada či varování - nikdy nejezdit se Saxem se skoro prázdnou nádrží a nenechávat ho s rezervou stát šikmo na obrubníku, do kopce apod. Švagrová takhle na 106 (což je prakticky totéž jako Saxo) čerpadlo zadřela a začalo to podobnými projevy.
Zapnutí palivového čerpadla je slyšet jako bzučení zpod zadní sedačky, po otočení klíčku má ustat do nějakých řekněme dvou sekund.
Jen jedna přátelská rada či varování - nikdy nejezdit se Saxem se skoro prázdnou nádrží a nenechávat ho s rezervou stát šikmo na obrubníku, do kopce apod. Švagrová takhle na 106 (což je prakticky totéž jako Saxo) čerpadlo zadřela a začalo to podobnými projevy.
Zapnutí palivového čerpadla je slyšet jako bzučení zpod zadní sedačky, po otočení klíčku má ustat do nějakých řekněme dvou sekund.
- jardafiala
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 20 čer 2010, 02:00
- Bydliště: Česká Lípa