Jízdní kolo - elektroadapter
Moderátor: Moderátoři
a koloběžka s 600W ano ?FHonza píše:evropský standard, takže i u nás nad 250W to není kolo.
Koloběžka nesmí mít místo k sezení
metodický pokyn
Kolo může mít dodatečný motor o 1kW, když jde sundat....
metodický pokyn
Kolo může mít dodatečný motor o 1kW, když jde sundat....
A kdo to zjistí? Dodržoval bych rychlost na těch maximálních 25 km/hod pomocí nějakého omezovače a o nic jiného bych se nestaral. Výkon motoru je pouze na dvě věci a to dosažení maximální rychlosti, kterou dobrovolně omezuji, a potom na to, abych odjel, když budu mít váhu např. 180 kg (96 já, zbytek náklad) ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tu maximální rychlost a její omezení bych bral jako prioritu, ten výkon je dobrý např. do kopce atd., ale žere baterku. Pokud budu dodržovat maximálku (nějakým omezením) a budu jezdit po rovince, tak je mi logicky ten výkon k ničemu, ale jsem na tom lépe, protože ten motor je dimenzován lépe a měl by více (hlavně déle) vydržet.
No a nikdo přece policajtům nebrání, aby změřili rychlost elektrokolům a dávali pokuty, pokud jedou o 2 km rychleji.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tu maximální rychlost a její omezení bych bral jako prioritu, ten výkon je dobrý např. do kopce atd., ale žere baterku. Pokud budu dodržovat maximálku (nějakým omezením) a budu jezdit po rovince, tak je mi logicky ten výkon k ničemu, ale jsem na tom lépe, protože ten motor je dimenzován lépe a měl by více (hlavně déle) vydržet.
No a nikdo přece policajtům nebrání, aby změřili rychlost elektrokolům a dávali pokuty, pokud jedou o 2 km rychleji.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Si myslím že nemá smysl se tím nějak zabývat a něco hnidopišsky řešit.
Bo "Psi štěkají, ale karavana jede dál". Resp. úřední šiml se belhá za elektrotechnickým pokrokem, který nikdy nedožene. Jedině kdyby se pokrok v Evropě (nař. nějakým imámem v budoucnu) zakázal. A tak se tedy vymýšlí hovadiny, picoviny a vydávají "Inštrukce" (souhrn nejvyšších nařízení), dnes metodické pokyny. Ale kdo se bude dobrovolně, dle inštrukcí, omezovat na 25km/h, když silničáři jezdí běžně 30-35km/h. Historie se jakoby - s praporečníkem před autovehiklem, opakuje.
Na e-kolce Perut se vozím, už jako staré blbec, od r. 2013 a samozřejmě jsem očekával nějaké nové úřední restrikce. Avšak o takovém boomu e-koloběžek, za poslední dobu, se nikomu ani nesnilo. A tak máme dnes na jedné straně bezzubé "Inštrukce" bo je nikdo nedodržuje, a na druhé strmý rozvoj a zahlcení měst různými e-vehikly. Díky tomu zahlcení se dnes nebojím, že by si mě nějaký horlivý policajt "pracovně" všímal, jako v r. 2013. Škoda jen, že se nedožiji osvícené doby, kdy bude veškerá osobní autodoprava v městech zakázána.
Bo "Psi štěkají, ale karavana jede dál". Resp. úřední šiml se belhá za elektrotechnickým pokrokem, který nikdy nedožene. Jedině kdyby se pokrok v Evropě (nař. nějakým imámem v budoucnu) zakázal. A tak se tedy vymýšlí hovadiny, picoviny a vydávají "Inštrukce" (souhrn nejvyšších nařízení), dnes metodické pokyny. Ale kdo se bude dobrovolně, dle inštrukcí, omezovat na 25km/h, když silničáři jezdí běžně 30-35km/h. Historie se jakoby - s praporečníkem před autovehiklem, opakuje.
Na e-kolce Perut se vozím, už jako staré blbec, od r. 2013 a samozřejmě jsem očekával nějaké nové úřední restrikce. Avšak o takovém boomu e-koloběžek, za poslední dobu, se nikomu ani nesnilo. A tak máme dnes na jedné straně bezzubé "Inštrukce" bo je nikdo nedodržuje, a na druhé strmý rozvoj a zahlcení měst různými e-vehikly. Díky tomu zahlcení se dnes nebojím, že by si mě nějaký horlivý policajt "pracovně" všímal, jako v r. 2013. Škoda jen, že se nedožiji osvícené doby, kdy bude veškerá osobní autodoprava v městech zakázána.