Jaké máte zkušenosti se Zásilkovnou

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Jaké máte zkušenosti se Zásilkovnou

#1 Příspěvek od jjilek »

Já jsem měl do tohoto týdne jen dobré zkušenosti. Ale jen do okamžiku, kdy udělali chybu. Předali balíček na jinou, pro příjemce nedostupnou provozovnu. A vznikl asi neřešitelný problém. Telefonní kontakt na tuto okolnost nereaguje, není na to naprogramovaný. Na kontaktní mailové adresy nereagují. Možná zareagují za týden :D. Vypadá to, že je to obří projekt založený jen na SW, který nepočítá s lidskou chybou. Jinak je to asi mrtvý brouk.
Cenově se Zásilkovně již přiblížila Česká pošta, když umožňuje zásilky k uložení na poštu posílat od 69,- Kč. Někdy se zásilka zdrží nebo zabloudí, ale vždy se někam v případě problému mohu obrátit a pošta problém řeší.

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#2 Příspěvek od keemo »

to presmerovani zasilky bude nejspis z duvodu ze puvodni zvolene vydejni misto jiz nema kapacitu nebo bylo uzavreno z jineho duvodu (covid). jinak je problem nekomu s autem preposlat sms at ti to vyzvedne? oni nepotrebuji obcanku. taky jsem vyzvedaval jiz presmerovane zasilky...

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od jjilek »

No zde je problém s pracovní dobou a nedostupností vhodné osoby. Ale primárně je to problém přepravce. Já si objednávám službu a pokud ji Zásilkovna převezme, má ji splnit nebo včas odmítnout.

Uživatelský avatar
serviceman
Příspěvky: 4005
Registrován: 09 črc 2013, 02:00

#4 Příspěvek od serviceman »

Někdy nebere hotovost, ačkoliv byla v objednávce zvolena.
Nebojte se skloňovat (i cizí slova).

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od jjilek »

Všechno bylo předem zaplaceno. Jen dělají mrtvého brouka a kontakt mají nastaven tak, že se nikam nedovoláš. Na reklamaci ale odpověděl automat, že je v pořadí :D. Vypadá to tak, že těch reklamací mají hodně a nestíhají nebo nemají zájem?

Uživatelský avatar
_luky_
Příspěvky: 561
Registrován: 28 led 2009, 01:00
Bydliště: okres Beroun, kraj Středočeský

#6 Příspěvek od _luky_ »

žena někde četla, že letos jsou už teď na 12x objemu balíků než loni při vánoční špičce. Takže se vůbec nedivím, že nestíhají...

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#7 Příspěvek od Kvicala_r »

Mně na podnět mailem odpověděli tak za 4 dny. No to, že mají plnou kapacitu Ti nedovolí zvolit tu pobočku jako cílovou už při zadávání odeslání. To spíš bude nějakým jiným důvodem.
V takovém případě se Ti bohužel zásilka asi vrátí na původní odesílací místo.
Třeba Ti za zaslání "alespoň" vrátí ten obnos, i když tady je to o kvalitě/podpoře a ne penězích. Hádám, že tomu moc nepřispívá předvánoční čas, kdy lidé více nakupují online.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od p32 »

Tak je to jen o lidech. Pokud někdo máte stíhat za pracovní dobu za stejných podmínek dvojnásobek, tak asi budete mrčet a tu práci navíc nebrat. Dá se taky ale slibovat a brát a házet to dozadu na sklad, až na to vyjde potom čas. No a to mně nepřipadá moc solidní. Výmluvy a omluvy, na to je tady specialista snad ČP.
Slušná firma to neháže na sklad, protože vidí pomalý nástup více práce a nabere aspoň brigádníky a kontroluje jejich práci.

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od jjilek »

p32 píše:Tak je to jen o lidech. Pokud někdo máte stíhat za pracovní dobu za stejných podmínek dvojnásobek, tak asi budete mrčet a tu práci navíc nebrat. Dá se taky ale slibovat a brát a házet to dozadu na sklad, až na to vyjde potom čas. No a to mně nepřipadá moc solidní. Výmluvy a omluvy, na to je tady specialista snad ČP.
Slušná firma to neháže na sklad, protože vidí pomalý nástup více práce a nabere aspoň brigádníky a kontroluje jejich práci.
Já na Českou poštu kromě času na doručení nemohu naříkat.
A zásilkovna slibuje, ale dá jen 5 dní na vyzvednutí, dělej co dělej. Zaplatil jsi, že nesplníme je Tvoje věc. Třeba to také pošleme na druhý konec města, to nás nezajímá, že se tam nijak nedostaneš. Nebo příště někam úplně jinam do nějaké pr..e.

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od jjilek »

Kvicala_r píše: Třeba Ti za zaslání "alespoň" vrátí ten obnos, i když tady je to o kvalitě/podpoře a ne penězích. Hádám, že tomu moc nepřispívá předvánoční čas, kdy lidé více nakupují online.
Ta podpora je zřejmě nedořešená, i když existují již 10 roků Spoléhají na SW, které sice nepamatuje na všechny možné alternativy, ale také nedává žádnou nouzovou možnost komunikace ani mailem ani telefonem. Ozve se opět je blbě naprogramovaný počítač.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#11 Příspěvek od Kvicala_r »

Tak to se dá čekat, že to sem tam klopýtne. Kdo z nás je dokonalý? Spíš mě zaráží, že Zásilkovna byla schopna začít od nuly v segmentu, kde pošta funguje dlouho a naříká jak je to nevýdělečné. Nebýt této konkurence nevím, kam by se částky za balíčky doručované ČP až vyšplhaly.

Snad Ti pomohou a věc zdárně vyřeší. To uložení 5 dnů lze (ze strany adresáta) jednou prodloužit. Nyní o dva dny (dříve avizováno až 21)..

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od jjilek »

No v tu dobu (2010) byla pošta úplně na nic a ostatní doručovatelé byli super drazí. Aplikace mezi námi je ale v provozu jen krátkou dobu. Majitelka - podnikatelka je asi super zdatná, Dnes doručují i do zahraničí, a super rychle. Také možná klopýtá na zaměstnancích v Česku. Přesto soudím podle reakcí, že reklamací mají hodně.

Uživatelský avatar
Yarda1
Příspěvky: 2372
Registrován: 11 úno 2009, 01:00

#13 Příspěvek od Yarda1 »

Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický

Uživatelský avatar
monterjirka
Příspěvky: 2761
Registrován: 14 čer 2003, 02:00
Bydliště: Blížejov

#14 Příspěvek od monterjirka »

Už jsem také narazil na problém, že provozovna, která funguje jako výdejní místo, je nějaký obchod a nemůže mít otevřeno...

Ale jedna věc funguje u Zásilkovny "zajimavě".

Chci aby mi někdo něco poslal, je to za "děkuju a za poštovné"

Zajdu do Zásilkovny, zadám to jako kdybych si to posílal sám sobě, zaplatím, lístek od toho oskenuji,pošlu e-mailem, odesílatel to vytiskne, nalepí na balíček, odnese do Zásilkovny, tam už poznají kam to mají poslat a že je to zaplacené...

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#15 Příspěvek od Sandal »

Omylem jsem jim 2x zaplatil částku 15000,- místo 1x a vymahal jsem to z nich 2 měsíce. Nikdy už jejich služby nevyužiju ikdyž ta duplicitní platba byla moje chyba. Dělali mrtveho brouka, jak zde bylo už napsáno a to nebyla žádná krize ani svátky. Dělaj si z toho bezúročné půjčky a jsou tim už známí. Bombardoval jsem je telefonáty a mejly třeba 3-4x denně dokud to neposlali zpět na účet.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“