Stránka 1 z 1

Televizor SONY BRAVIA KD55XF7096 při nastavování se kousnul.

Napsal: 11 led 2021, 15:58
od Yarda1
Televizor jsme si koupili v srpnu 2019. Až dosud jsme s ním byli spokojeni. Nyní jsme chtěli použít funkci Youtube nebo NETFLIX, ale nefungovaly. Údajně to dřív členové rodiny zkoušeli a fungovalo jim to, ale pak jsme to nepoužívali.
Koukal jsem se na internet, našel jsem rady, že může pomoci Tovární nastavení. Tak jsem to dnes zkusil, na obrazovce se zobrazuje nastavovací menu "Ochrana osobních údajů" a "Jazyk", nikam jinam to nejde přepnout ani když televizor vypnu úplně ze sítě.

Co s tím?
Už jsem se ptal v zákaznickém centru SONY, potvrdili příjem, ale zatím se neozvali.
Tipuji, že by v televizoru mohlo být nějaké tlačítko nebo postup RESET co by mohlo pomoci, ale do televizoru zatím nechci moc šťourat, ještě je v záruce, kdyby to došlo až k reklamaci.

Napsal: 11 led 2021, 16:41
od mi-ro
Jak dlouho jsi nechal odpojený od sítě? Některý zdroje jedou STBY z elytu i 5 minut.

Napsal: 11 led 2021, 16:55
od Yarda1
Já jsem to nestopoval, možná to bylo i déle. Zkusím to nechat vypnuté přes noc, to už by se snad vybít mohlo.

Napsal: 12 led 2021, 10:02
od TomasX
Není to třeba tím,že "továrně čistý" TV bude chtít nastavit "jazyk" a odsouhlasit podmínky "ochrana osobních údajů", pak znovu naladit a další nastavení??

Napsal: 12 led 2021, 10:39
od rayx
Yarda1 píše: Koukal jsem se na internet, našel jsem rady, že může pomoci Tovární nastavení. Tak jsem to dnes zkusil, na obrazovce se zobrazuje nastavovací menu "Ochrana osobních údajů" a "Jazyk", nikam jinam to nejde přepnout ani když televizor vypnu úplně ze sítě.
Jak už napsal TomasX, musíš provést prvotní nastavení (odsouhlasit a zvolit jazyk), vypínat to v tomto stavu je nesmysl ...

Jen to jako spoustu jiných značek pro neznalého uživatele nenapsali ani do manuálů ...
https://www.sony.cz/electronics/support ... 96/manuals

Napsal: 12 led 2021, 11:01
od Yarda1
Jazyk jsem zvolil a osobní údaje jsem odsouhlasil už včera. Televizor jsem odpojil od antény a od sítě na celou noc, dnes jsem ho zapnul a závada trvá.

Ze zákaznického centra SONY se dosud neráčili ozvat, tak jsem jim položil jednoduchou otázku, jestli na tu závadu stačí, když přijde servisák, připojí nějakou krabičku a televizor zprovozní nebo jestli mám ten televizor reklamovat a že doufám, že se aspoň na tuhle jednoduchou otázku dnes dočkám odpovědi.

Na těch dvou obrazovkách co se na ně dostanu nemám volbu "Návrat do hlavního menu" nebo tak něco, jak z toho vyskočit.
A jak píšu, ani vypnutí a zapnutí nepomůže.

Napsal: 12 led 2021, 11:34
od ccode
Ahoj, možná jen pokus, pokut TV nereaguje zkus vyndat a nandat baterie do DO, případně zkontrolovat jejich stav. U TV řady 7xxx se mi občas stalo při slabých bateriích, že se TV chovala tak že sice LED na TV blikala, že přijímá povely ale chovala se jako zaseklá.
Ale je to jen na pokus co nedá moc práce.

Napsal: 12 led 2021, 11:46
od Yarda1
Zkusil jsem. mezi těmi dvěma obrazovkami to přepíná, volba jazyků funguje, co se týká osobních údajů, tam je pořád "Souhlasím", na "Nesouhlasím" se to přepnout nedá.

Tak to vypadá, že holt budu reklamovat.

Napsal: 12 led 2021, 11:54
od p32
Reklamuj to. Pokud by o nic nešlo, tak už by se ozvali.

Napsal: 12 led 2021, 12:42
od rayx
Nevím co a jak tam tahle Sony přesně má, ale není na té stránce/obrazovce něco k zaškrtnutí?
A pokud tedy chceš jen "nesouhlasit", kdybys zvolil souhlas, to dál nepustí?
Však nový obnovením bys mohl možná zase nesouhlasit :wink:

Třeba to není telka pro ty, kteří s podmínkami nesouhlasí ... :twisted:

Ale vidím, že odsouhlasení proběhlo už včera, tak to zřejmě smart sonka zabalila a budeš muset reklamovat ...

Napsal: 22 úno 2021, 20:28
od Yarda1
Tak jsem televizor reklamoval, už ho mám doma (od 29. 1 2021), údajně vyměnili základní desku a nahráli nový SW. Funguje, NETFLIX šel ale už zase nejde.
Manželce na smartfounu NETFLIX funguje.
Než s tím zase někam pojedu, rád bych se s někým poradil co s tím, třeba je to jen špatně nastavené. Ale podle předchozích zkušeností už do toho nechci šťourat.

Můžete mi někdo dát kontakt na někoho, kdo by se v těch televizorech vyznal, byl ochoten přijet a zkontrolovat kde je problém a co s ním dělat - třeba i za peníze?
Bydlím v Kolíně.

Ještě se zeptám: Televizor je k internetu připojený bezdrátově, Youtube funguje. Může problém s NETFLIXem vyřešit, když televizor ještě připojím kabelem?

EDIT: Teď se televizor chová tak, že když stisknu tlačítko NETFLIX na DO, tak se na obrazovce rozsvítí nápis NETFLIX a po chvíli se televizor vrátí k předvolenému kanálu.

Napsal: 22 úno 2021, 23:29
od otakarv
Yarda1 píše: Může problém s NETFLIXem vyřešit, když televizor ještě připojím kabelem?
Podle mně tím nic nepokazíš ale když Ti jede YouTube tak nevím nevím.
Jen tak mně napadlo, neměl ten NETFLIX zrovna nějaký výpadek, ale asi ne když Tvojí ženě na mobilu šel.

Napsal: 23 úno 2021, 08:06
od p32
Yarda1 píše:Tak jsem televizor reklamoval, už ho mám doma (od 29. 1 2021), údajně vyměnili základní desku a nahráli nový SW.
Tak vyměnili nebo ne? Jestli měnili, tak musí být v reklamačním protokolu změna čísla původní a nové desky. Jestli ne, tak kecají a jen nahráli nový SW.
Mohl bys být ale konkrétnější. To si jako pustíš TV jen tak a on ti tam jede Netflix? Jen tak bez nějaké tvé registrace, jména, hesla?

Napsal: 23 úno 2021, 08:47
od Yarda1
p32 píše:... To si jako pustíš TV jen tak a on ti tam jede Netflix? Jen tak bez nějaké tvé registrace, jména, hesla?
Ten NETFLIX je věc manželky a syna, mně je to profesor Putna, akorát je mi spíláno, že s tím neumím nic dělat. Když to funguje manželce na smartfounu a dřív to fungovalo i na televizoru, tak se nějak asi přihlásili.
Předpokládám, kdyby byl problém s přihlášením, asi by nějaká hláška na televizoru byla.

Ale já jsem se ptal, jestli někdo nezná servisáka co by přijel a kouknul na televizor, jestli tam není něco špatně nastavené. Znáte někdo někoho takového?