Stránka 1 z 1

RLST2003 / RIST2003 - NFET?

Napsal: 24 led 2021, 21:44
od Kvicala_r
Je to v power bance z Lidlu. Nemám to na stole, ale podle měření je to D2Pak /TO-263.
Vypadá to na N - Mosfet, který odpojuje výstup (jen hádám podpěťovka / časovač).
Parametry by pomohly, když se nenajdou, přijde na řadu pokusně výměna. Dnes se dostane spousta výrobců i pod 1 mOhm.

Napsal: 25 led 2021, 13:44
od Balt76
Danyk má ve svý rozborce použitý HY4903. Ukazuje tam i datasheet. Ty HY maj 290A/30V a 1,6mOhm. Asi by se toho dalo chytit. Každopádně to bude chtít vyměnit oba, snad jsou paralelně. Moc jsem to v tom videu neštudoval.

https://www.youtube.com/watch?v=3T8x6b1PDyw

Věnuje se jim asi v jedenáctý minutě.

Napsal: 25 led 2021, 22:39
od Kvicala_r
Díky, to hodně pomohlo!
Já už včera otipoval co je to zač. Ten známý je nedočkavý a už si objednal na TME trošku "slabší" verzi (ale zase od Texasu) CSD18510KTTT 40V / 200A / 2mΩ@Vgs 4,5V
Jo vypadá že ty dva fety jsou tam spolu, jen gate mají oddělený přes odpory 2R2

Napsal: 26 led 2021, 11:03
od sinclair
Pak je ale zajímavý to, proč to odchází.
Když to snese takový tlustoproudy a spousta výrobců se dostane i pod 1mΩ.

Napsal: 26 led 2021, 11:14
od rnbw
Otazne je, ako su budene (ci su uplne otvorene) a ci tam vobec je nejaka ochrana proti skratu, ked sa skrtne svorkami o seba.

Napsal: 26 led 2021, 17:21
od Kvicala_r
No Danyk to trochu pitvá. Asi to úplně tupé není, ale takové věci jako zkrat po aktivací FETů bude pravděpodobně konečná. Jestli to ale utáhne na start 3litr motor (byť s rychloběžným starterm), pak jako nouzovka dobrý.
Kolega to utavil prý při pokusu s tím natočit 5.7 hemi... :roll:

Napsal: 26 led 2021, 18:18
od weed_smoker
MOSFETY s malym úbytkem a velkym Id mívaj nízký UdsMAX,tak to může propálit i "kopanec" od indukčnosti.Tvrdej šlus výstupu by měla zastavit tavná autopojistka hned za baterkou,ale je to 50:50 ikdyž tam bude typ F.Těch 190A bude pulzní proud,když je to v DPAK,D2PAK nebo TO-220,takovej proud to TRVALE nesnese.Kdyby ten MOSFET byl v pouzdru většího šroubovýho tyristoru nebo "kostky do měničů" tak jo.Do kovovýho TO-3 "se vešlo" asi 60A,co vim (u TESLY 20-30).
BTW.ten přívod a odchod vypadá podle fotky na CYA 6,možná jen 4mm² ,takže max.25-40A(pokud je to 10,tak 63A).Na tyhle proudy potřebuješ 35-50mm² a jde o každej spoj,12V je docela málo,takže co nejmíň spojů,součástky s co nejmenším úbytkem a co nejtlustší dráty z kvalitní mědi,u slabýho a ekonomicky optimalizovanýho bude znát každej decimetr.

Napsal: 26 led 2021, 18:24
od rnbw
Akurat som dnes startoval KIU (motor 1,4 benzin) pomocou olova 12V/7,2Ah a dvoch drotov, asi tak 2,5mm².