Stránka 1 z 2

LG smart tv

Napsal: 15 lis 2021, 09:33
od ferro0
Zdravím,

u rodičů se objevila závada na panelu v levé části obrazovky. Je tam vypálené místo. V obraze se někdy objevují vodorovné pruhy. Co to způsobilo? Před cca rokem a půl v rámci záruky bylo opraveno podsvětlení. Na tv je prodloužená záruka + 3 roky.

Napsal: 15 lis 2021, 09:38
od Zaky
jestli je tam edge podsvit z té strany, tak mohl silně zahořet. Je fakt, že jsem ještě něco takového neviděl, ale panel i rámeček jsou na odpis.

Napsal: 15 lis 2021, 09:55
od Ivan_01
teraz máš jedinečnú šancu zistiť, ako a či vôbec funguje predĺžená záruka. Daj vedieť ako to dopadlo

Napsal: 15 lis 2021, 09:56
od ferro0
Tak je to LG 43UJ634V-ZD
Už po chvíli po zapnutí se to v místě tavení zahřívá.

Napsal: 15 lis 2021, 09:58
od Ivan_01
toto nieje edge, horí samotný panel, bočné COF. Nezapínaj to už a reklamuj.

Napsal: 14 pro 2021, 15:41
od ferro0
Servis se k tomu vyjádřil, že oprava není rentabilní a pojišťovna vystavila voucher v hodnotě ceny televize, za kterou byla zakoupena na nákup nového spotřebiče v obchodě, kde byla televize zakoupena.

Napsal: 14 pro 2021, 16:18
od p32
Je to komplet cena včetně příplatku za tu prodlouženou záruku? Jestli jo a chceš si koupit jinou TV, tak proč ne. Jinak máš nárok na vrácení peněz.
Jinak závada je jasná, jak píše Ivan_01. Už jsem to taky viděl a mám dojem, že tomu pomohli při výměně toho podsvitu.

Napsal: 15 pro 2021, 10:03
od ferro0
Přikládám foto dopisu. Pojišťovna Ergo.

Napsal: 15 pro 2021, 10:57
od dobrman
jen nějak nechápu tu srážku za diagnostiku, proč? Nehledě na to, že dva litry je docela dost.

Napsal: 15 pro 2021, 11:26
od rnbw
Zjavne to je v zmluvnych podmienkach. Kazdopadne sa v tomto pripade poistenie (predlzena zaruka) oplatilo.

Napsal: 15 pro 2021, 11:55
od Hubert_79
p32 píše:Jinak máš nárok na vrácení peněz.
U tzv. prodloužené záruky nikoli, myslím. Je to něco, co jde nad rámec zákonem požadovaného a mohou si tam stanovit nějaké speciální podmínky, ne?
Každopádně se jim to vyplatilo, řekl bych.

Napsal: 15 pro 2021, 12:27
od p32
Ne, podmínky podle OZ jsou stále stejné a platné taky. Pokud si někdo připlatil za prodlouženou záruku, tak v případě neopravitelnosti má nárok na vrácení celé částky.
Pokud ale s tou prodlouženou zárukou zároveň podepisuje nějakou smlouvu s pojišťovnou, tak jsou podmínky takové, jaké tam jsou, ale ty nemohou vylučovat nároky a povinnosti plynoucí z OZ.

Napsal: 15 pro 2021, 12:31
od Hubert_79
Je fakt, že když tomu říkají "záruka", tak je to záruka. Bylo by to asi zajímavé, takový spor s prodejcem rozpoutat, ale na to se každý vykašle a je rád, že něco dostane...

Napsal: 15 pro 2021, 13:44
od p32
Hlavně je to věcí autora tohoto vlákna.
Já bych osobně trval na vrácení peněz od prodejce, kde bych to prostě i reklamoval. Příplatek za prodlouženou záruku je od toho, abych měl prostě delší záruku. Pokud v této prodloužené záruce není zboží opravitelné a nejsou ochotni mi dát stejný typ novějšího data (pokud bych to tak chtěl), tak je to porušení smlouvy a vyžadoval bych odstoupení a vrácení peněz včetně poplatku za delší záruku.
Zároveň ale autor ani nenapsal konkrétně, jestli se to pokazilo na tu první opravu v té normální nebo až v té prodloužené záruce. Nevím, jak kdo, ale pokud by mi to museli spravovat v záruce a potom se ještě projevila tato závada, která se projevuje při špatné manipulaci s displejem, tak bych tomu už nevěřil. Nějaké odečty za servis bych vůbec nebral v úvahu, protože v době záruky je to věcí prodejce.

Napsal: 15 pro 2021, 14:45
od rnbw
Zase tie tvoje "mudrosti"...
Pravidla predlzenej zaruky urcuje predajca.