Robotický vysavač z Číny dovysával
Moderátor: Moderátoři
Robotický vysavač z Číny dovysával
Model Xiaomi Redmi Evo PLus.
přestože je už nefunkční, stále skřehotá z repráčku akustické hlášky, v tomto případě sweeping fan abnormal. Majitel to poslal do servisu, ten to vrátil pro popoškození vinou vysáváním tvrdých předmětů.
Po rozebrání vypadá sací turbínka nepoškozeně, volně se otáčí, turbína i vývodní kanálek čisté, jako nepoužité, podle tvaru kanálku a sací mřížky se dá snad i vyloučit, aby se tam vůbec nějaký blokující předmět dostal.
Nesetkal se s tímto problémem někdo? Gůgl vydal jediný identický - nezodpovězený dotaz.
foto viz:
turbínka
závěr servisu - "opravitelnost" v praxi.
přestože je už nefunkční, stále skřehotá z repráčku akustické hlášky, v tomto případě sweeping fan abnormal. Majitel to poslal do servisu, ten to vrátil pro popoškození vinou vysáváním tvrdých předmětů.
Po rozebrání vypadá sací turbínka nepoškozeně, volně se otáčí, turbína i vývodní kanálek čisté, jako nepoužité, podle tvaru kanálku a sací mřížky se dá snad i vyloučit, aby se tam vůbec nějaký blokující předmět dostal.
Nesetkal se s tímto problémem někdo? Gůgl vydal jediný identický - nezodpovězený dotaz.
foto viz:
turbínka
závěr servisu - "opravitelnost" v praxi.
Ahoj.
U svojho xiaomi som tú turbinu už musel meniť. Za tou plechovou stredovou krytkou /nejde rozobrať/ sa odporúčala plastová segerka, niečo na štýl segerky v PC vetrákoch a rotor turbíny občas škrtol o obal.
Skús tu turbínku opatrne rozlúsknuť, či tam nenájdeš stopy oderu.
Inak turbína objednaná origo za cca 22e, nejaká náhrada asi 7-8, ale moc dôvery nebudila.
Možno tej deštrukcii v mojom prípade pomohlo, že som stále vysával z max.točkami turbíny a nevyužíval dynamickú zmenu otáčok podľa vysávaného povrchu.
U svojho xiaomi som tú turbinu už musel meniť. Za tou plechovou stredovou krytkou /nejde rozobrať/ sa odporúčala plastová segerka, niečo na štýl segerky v PC vetrákoch a rotor turbíny občas škrtol o obal.
Skús tu turbínku opatrne rozlúsknuť, či tam nenájdeš stopy oderu.
Inak turbína objednaná origo za cca 22e, nejaká náhrada asi 7-8, ale moc dôvery nebudila.
Možno tej deštrukcii v mojom prípade pomohlo, že som stále vysával z max.točkami turbíny a nevyužíval dynamickú zmenu otáčok podľa vysávaného povrchu.
Já bych rád viděl tu "přiloženou fotodokumentaci", která ukazuje ty hřebíky a stavební suť zaplňující prostor sací turbíny. Jestli žádná neexistuje, doporučuju obrátit se na ČOI a firmu okamžitě upozornit, že na ně bude podaná žaloba.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ano, souhlasím s Ekkarem, když jsem dělal záruční opravy, tak neexistovalo poslat jen takové univerzální vyjádření.
Vždycky musela být součástí takového protokolu i fotodokumentace poškození.
A po zkušenosti s Černými ovcemi a najmutým soudním znalcem (strašná balda) bych ze strany servisu do ničeho takového nešel.
Tady asi fakt platí to Leninovo "Učit se, učit se, učit se!"
Teda v modifikaci "Hádat se, hádat se, hádat se!"
Vždycky musela být součástí takového protokolu i fotodokumentace poškození.
A po zkušenosti s Černými ovcemi a najmutým soudním znalcem (strašná balda) bych ze strany servisu do ničeho takového nešel.
Tady asi fakt platí to Leninovo "Učit se, učit se, učit se!"
Teda v modifikaci "Hádat se, hádat se, hádat se!"
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Žádné stopy poškození tam nejsou, dokonce ani prach.ypsi píše: Skús tu turbínku opatrne rozlúsknuť, či tam nenájdeš stopy oderu.
Ten vysavač skoro nic nenaběhal. Nějaký vrut ve fotodokumentaci byl, na dně dokovací stanice, jak a kdo ho naaranžoval nevím nebyl jsem ani u používání ani u servisu. Nejspíš ho ventilátor dokovací stanice vysál z kraje toho zásobníčku v robotovi. Případný spor je věc majitele, ne moje.
Zajímal mě technický problém, co může způsobit trvale chybu "fan abnormal" a jak ji vyresetovat. Možná to číňan zakázal na dálku po té v*******né aplikaci.
Tenhle reset asi v servisu zkoušeli a ty o něm nepíšeš:
https://www.youtube.com/watch?v=EmDf2T8WaZo
https://www.youtube.com/watch?v=EmDf2T8WaZo
Vono taky často dochází k jedný věci - servis se nechce handrkovat s firmou, o který ví, že straaaašně nerada platí garanční opravy a když už, tak požaduje a) rozsáhlou dokumentaci "místa činu", na kterou v servise nikdo nemá čas ani prostředky a b) zaplatí jen něco (třeba ND) a u zbytku (diagnostika, práce) poukáže na fakt, že jako smluvnímu servisu už poskytuje další služby související se "značkovostí" a že teda nemusí platit nic dalšího. Prostě výrobce se snaží udržet veškerý náklady garanček na minimu a když už vzniknou, přenese je na servis - a ten se samozřejmě snaží se podle zákona padajícího výkalu, hodit všecku vinu na zákazníka tím, že ho obviní z nedodržení návodu a provozních podmínek - a je na zákošovi, aby "ustál důkazní břemeno" a doložil, že výrobek nepodroboval nesprávnýmu až dokonce zakázanýmu používání. Akorát s tou stavební sutí je docela problém - ono stačí, aby měl někdo "škrpály jak betonář holínky" a prošel se jednou prostorem uklízeným těmahle "protitankovýma minama" - protože ty mají "zásobník" na vysátý mechanický nečistoty velkej asi jako škatulku "sirek pro domácnost" a ten jeden čuňák nanese sám tolik borčusu, že pokud už v zásobníku předtím něco bylo, mokrý nečistoty ze stavebních hmot ho dokonale ucpou už po přejetí pár metrů ...Michal22 píše:Ano, souhlasím s Ekkarem, když jsem dělal záruční opravy, tak neexistovalo poslat jen takové univerzální vyjádření.
Vždycky musela být součástí takového protokolu i fotodokumentace poškození.
A po zkušenosti s Černými ovcemi a najmutým soudním znalcem (strašná balda) bych ze strany servisu do ničeho takového nešel.
Tady asi fakt platí to Leninovo "Učit se, učit se, učit se!"
Teda v modifikaci "Hádat se, hádat se, hádat se!"
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Bingo!!matahari píše:Tenhle reset asi v servisu zkoušeli a ty o něm nepíšeš
Po zresetování to sice žvanilo něco jiného než ve videu, ale ventilátor se roztočil a normálně to uklízí.
Díky.
Zajímavá práce servisů i programátorů toho krámu, jakož i autorů příručky.
V té se píše o resetu dlouhým stlačením tlačítka Dobíjení, což nic nedělalo. Ten návod je mimochodem praseckou češtinou, ale to je tak už dneska zvykem.