Jde o motor 1Z9955711. Než zahodíte předmětný motorek, před odchodem na demonstraci za ekologii. Proletujte kontakty na elektronickém, magnetickém koncáku , pročistěte benzínem uhlíky motorku a rozhejbejte je. Je tam přechoďák. Je to na fotkách.
Lépe by bylo motorek rozpertlovat a uhlíky napružit. Přítlak na komutátor je na můj vkus malej. Výrobce udělal vše pro to aby to nešlo rozebrat ale ono to půjde, když bude nejhůře. Je tam fikaně segr kroužek tak,že to budeš ven rvát celé. Zatím to chodí takhle, tak uvidíme jak dlouho. Motor má okolo 2ohm a jede pravidelně na 4V.Bacha na šlus o skříň u +uhlíku.
Luboš
Oprava stěračového motoru Octavia a spol.
Moderátor: Moderátoři
- hajeklubos
- Příspěvky: 447
- Registrován: 01 kvě 2008, 02:00
- Bydliště: Praha 5
U těhle motorů taky často zarezá hřídel pro stěrač. Viděl jsem už několik motorů, kde expandující rez hřídele roztrhla plastový uložení. Tam už asi pomůže jen výměna za nový.
Nedávno jsem dělal motorek předních stěračů na Peugeot 306. Výrobce umístil motorek tak, aby přímo na něj tekla voda z předního skla. To mi koule fakt neberou![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nedávno jsem dělal motorek předních stěračů na Peugeot 306. Výrobce umístil motorek tak, aby přímo na něj tekla voda z předního skla. To mi koule fakt neberou
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)