Aliexpres - zkušenosti?

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jardafiala
Příspěvky: 1414
Registrován: 20 čer 2010, 02:00
Bydliště: Česká Lípa

Aliexpres - zkušenosti?

#1 Příspěvek od jardafiala »

Sice se to tu již probíralo ale našel jsem článek https://www.mesec.cz/clanky/co-delat-kd ... sh/nazory/ z něhož jsem vyčetl, že pošta může prakticky kdykoli otravovat příjemce s dodatečným proclením a nějak z ní nelze vymámit přesné vyjádření k problému. Má někdo v poslední době zkušenosti s příjmem zboží z číny? A jak je to s e-bay?

Uživatelský avatar
teufel
Příspěvky: 355
Registrován: 09 úno 2017, 01:00
Bydliště: Na dohled od Spolany

#2 Příspěvek od teufel »

Mám zkušenost s Aliexpressem. Vše co tam teď mají, je včetně DPH a mělo by ti to přijít domů bez doplatku. Stalo se mi ale, že zásilka šla skoro 3 měsíce a to přes Turkmenistán a Uzbekistán a pošta mi napařila doplatek. Štítek s adresou byl několikrát přelepován a nějaké hovado na nový nedalo IOSS kód, který značí, že DPH bylo odvedeno. Protože jsem tu věc dost nutně potřeboval, tak jsem za věc za 4 USD doplatil dalších 265 Kč a následně si jel stěžovat na celnici. Kdybych jel na lampárnu, vyšlo by to skoro stejně. Takhle jsem se jen dověděl, že když není IOSS kód, tak to je k proclení.

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Habesan »

Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)

Uživatelský avatar
doktor365
Příspěvky: 1848
Registrován: 28 led 2006, 01:00

#4 Příspěvek od doktor365 »

Já už poslední rok vše objednávám ze Španělska. Rychlé dodání a bez doplatku.

Uživatelský avatar
jardafiala
Příspěvky: 1414
Registrován: 20 čer 2010, 02:00
Bydliště: Česká Lípa

#5 Příspěvek od jardafiala »

Odkaz od HABESAN jsem samozřejmě četl. Ptal jsem se na zkušenosti a jak je vidět z jednoho příspěvku problém s českou poštou přetrvává.

petrfilipi
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 zář 2005, 02:00

#6 Příspěvek od petrfilipi »

Před 14 dny jsem obdržel balíček z PRC s mini-USB kabelem a nabíječkou. Vše v pohodě, za 14 dní od objednání to bylo doma. Trochu bych si dovolil nesouhlasit s tím, že vše na AE je včetně DPH. Podle mě je důležitá věta "Price includes VAT", která by se měla vyskytovat někde poblíž údaje s cenou.
Ale nepamatuji se, že bych měl na balíčku IOSS číslo.

PF

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#7 Příspěvek od BOBOBO »

Problém má 1 z 1000ce , nebo ani né . A já odhaduji , že problémy mají ti , kteří chtěli jet ofikocestou .

Uživatelský avatar
BigSandy
Příspěvky: 745
Registrován: 28 črc 2015, 02:00

#8 Příspěvek od BigSandy »

Jsem delší dobu nic nekupoval a koukám, že nějak dodrali záložku mé objednávky.
Vždycky tam byl čas do kdy by mělo být zboží doručeno v té ochranné lhůtě.
Jsem slepejš?

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#9 Příspěvek od p32 »

Objednávám jen to, co mohu tzn. ztratit a chodí to normálně, jak za starých časů. :wink:

Uživatelský avatar
BigSandy
Příspěvky: 745
Registrován: 28 črc 2015, 02:00

#10 Příspěvek od BigSandy »

Jaký je postup, když mí prodejce zrušil objednávku a prachy nikde?
Napsat mu o vracení, nebo otevřít spor a žadat po ali?

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od PotPalo »

Zasa vylepšujú a zasa do dodrbali ako obyčajne. Na mojom prehliadači "Moje objednávky" už nejdú, vidím iba bielu prázdnu plochu. Musím použiť iný pomalší prehliadač, kde objednávky vidím, a správne, už tam nieje čas do kedy to má byť doručené a teda do kedy mám ochrannú lehotu. Fungovalo to, tak to bolo treba vylepšiť. :(

Ale je tam tlačítko že feedback na nový dizajn, tak by sa im dalo pekne vynadať.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
pocitujlasku
Příspěvky: 1757
Registrován: 12 pro 2005, 01:00

#12 Příspěvek od pocitujlasku »

BigSandy: prachy ma aliexpress. ten ich dava predajcovi az ked bud potvrdis prijatie, alebo teraz si nie som isty, ale volakedy to boli 3 mesiace po objednani, resp. ako predajca potvrdil odoslanie.
Peniaze zvykne vratit do tyzdna. teda aspon volakedy, uz som vyse roka nic odtial neobjednaval.
No vidis, a tak si sa bal

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od PotPalo »

Raz som mal prípad že predajca stornoval poslanie. Spor sa otvoriť nedal, musel som počkať do konca ochrannej lehoty a až potom otvoriť spor a chcieť vrátiť peniaze.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#14 Příspěvek od dred »

BigSandy

Keď sa ešte nedá na stránke otvoriť spor, stačí požiadať o riešenie Evu. Riešil som tak dve objednávky, ktoré dopadli rovnako ako v tvojom prípade a do týždňa som mak peniaze späť na účte.
Predajca ruší objednávku len ak nemá tovar skladom a nestihne ho odoslať v určitom čase (môže ťa požiadať o predľženie tejto doby) , alebo je to vyčúranec a dostane od alíka ban. S vrátením peňazí vtedy nie je žiadny problé...
Predajca ti peniaze nevracia, lebo ich ešte nemá. Dostane ich až keď ty uzavrieš/ukončíš obchod, alebo automaticky za nejaký čas po uplynutí ochrannej doby.

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#15 Příspěvek od passion »

Pozri aj hlbšie do histórie pohybov na účte, či ti to neprišlo v starší dátum. Mne sa neraz stalo, že peniaze vrátili, ale zaúčtované boli pri oveľa staršom dátume. Už si nepamätám dôvod, ale Číňan mi to vysvetľoval, že prečo. Dačo s kartou a platbou za tovar sa mi zdá.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“