Stránka 1 z 3

Aliexpres - zkušenosti?

Napsal: 27 led 2022, 16:47
od jardafiala
Sice se to tu již probíralo ale našel jsem článek https://www.mesec.cz/clanky/co-delat-kd ... sh/nazory/ z něhož jsem vyčetl, že pošta může prakticky kdykoli otravovat příjemce s dodatečným proclením a nějak z ní nelze vymámit přesné vyjádření k problému. Má někdo v poslední době zkušenosti s příjmem zboží z číny? A jak je to s e-bay?

Napsal: 27 led 2022, 18:51
od teufel
Mám zkušenost s Aliexpressem. Vše co tam teď mají, je včetně DPH a mělo by ti to přijít domů bez doplatku. Stalo se mi ale, že zásilka šla skoro 3 měsíce a to přes Turkmenistán a Uzbekistán a pošta mi napařila doplatek. Štítek s adresou byl několikrát přelepován a nějaké hovado na nový nedalo IOSS kód, který značí, že DPH bylo odvedeno. Protože jsem tu věc dost nutně potřeboval, tak jsem za věc za 4 USD doplatil dalších 265 Kč a následně si jel stěžovat na celnici. Kdybych jel na lampárnu, vyšlo by to skoro stejně. Takhle jsem se jen dověděl, že když není IOSS kód, tak to je k proclení.

Napsal: 27 led 2022, 18:54
od Habesan

Napsal: 27 led 2022, 20:38
od doktor365
Já už poslední rok vše objednávám ze Španělska. Rychlé dodání a bez doplatku.

Napsal: 28 led 2022, 00:51
od jardafiala
Odkaz od HABESAN jsem samozřejmě četl. Ptal jsem se na zkušenosti a jak je vidět z jednoho příspěvku problém s českou poštou přetrvává.

Napsal: 28 led 2022, 07:19
od petrfilipi
Před 14 dny jsem obdržel balíček z PRC s mini-USB kabelem a nabíječkou. Vše v pohodě, za 14 dní od objednání to bylo doma. Trochu bych si dovolil nesouhlasit s tím, že vše na AE je včetně DPH. Podle mě je důležitá věta "Price includes VAT", která by se měla vyskytovat někde poblíž údaje s cenou.
Ale nepamatuji se, že bych měl na balíčku IOSS číslo.

PF

Napsal: 29 led 2022, 20:45
od BOBOBO
Problém má 1 z 1000ce , nebo ani né . A já odhaduji , že problémy mají ti , kteří chtěli jet ofikocestou .

Napsal: 21 bře 2022, 09:20
od BigSandy
Jsem delší dobu nic nekupoval a koukám, že nějak dodrali záložku mé objednávky.
Vždycky tam byl čas do kdy by mělo být zboží doručeno v té ochranné lhůtě.
Jsem slepejš?

Napsal: 21 bře 2022, 09:34
od p32
Objednávám jen to, co mohu tzn. ztratit a chodí to normálně, jak za starých časů. :wink:

Napsal: 22 bře 2022, 09:38
od BigSandy
Jaký je postup, když mí prodejce zrušil objednávku a prachy nikde?
Napsat mu o vracení, nebo otevřít spor a žadat po ali?

Napsal: 22 bře 2022, 10:39
od PotPalo
Zasa vylepšujú a zasa do dodrbali ako obyčajne. Na mojom prehliadači "Moje objednávky" už nejdú, vidím iba bielu prázdnu plochu. Musím použiť iný pomalší prehliadač, kde objednávky vidím, a správne, už tam nieje čas do kedy to má byť doručené a teda do kedy mám ochrannú lehotu. Fungovalo to, tak to bolo treba vylepšiť. :(

Ale je tam tlačítko že feedback na nový dizajn, tak by sa im dalo pekne vynadať.

Napsal: 22 bře 2022, 10:41
od pocitujlasku
BigSandy: prachy ma aliexpress. ten ich dava predajcovi az ked bud potvrdis prijatie, alebo teraz si nie som isty, ale volakedy to boli 3 mesiace po objednani, resp. ako predajca potvrdil odoslanie.
Peniaze zvykne vratit do tyzdna. teda aspon volakedy, uz som vyse roka nic odtial neobjednaval.

Napsal: 22 bře 2022, 11:53
od PotPalo
Raz som mal prípad že predajca stornoval poslanie. Spor sa otvoriť nedal, musel som počkať do konca ochrannej lehoty a až potom otvoriť spor a chcieť vrátiť peniaze.

Napsal: 22 bře 2022, 15:58
od dred
BigSandy

Keď sa ešte nedá na stránke otvoriť spor, stačí požiadať o riešenie Evu. Riešil som tak dve objednávky, ktoré dopadli rovnako ako v tvojom prípade a do týždňa som mak peniaze späť na účte.
Predajca ruší objednávku len ak nemá tovar skladom a nestihne ho odoslať v určitom čase (môže ťa požiadať o predľženie tejto doby) , alebo je to vyčúranec a dostane od alíka ban. S vrátením peňazí vtedy nie je žiadny problé...
Predajca ti peniaze nevracia, lebo ich ešte nemá. Dostane ich až keď ty uzavrieš/ukončíš obchod, alebo automaticky za nejaký čas po uplynutí ochrannej doby.

Napsal: 22 bře 2022, 23:04
od passion
Pozri aj hlbšie do histórie pohybov na účte, či ti to neprišlo v starší dátum. Mne sa neraz stalo, že peniaze vrátili, ale zaúčtované boli pri oveľa staršom dátume. Už si nepamätám dôvod, ale Číňan mi to vysvetľoval, že prečo. Dačo s kartou a platbou za tovar sa mi zdá.