Letecká havárie v Rusku

Aktuality a zprávy z oblasti elektroniky, komunikační a výpočetní techniky, teorie či software

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#61 Příspěvek od PeteBurns »

Dvaja ci...? Akoze cibazoli? Alebo cicinbusi? Alebo cigani? Ci kto vlastne? :twisted:

Uživatelský avatar
dvorak
Příspěvky: 1887
Registrován: 25 dub 2013, 02:00
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

#62 Příspěvek od dvorak »

Dnes již víme, že to byla chyba pilota, který byl zvyklý na JAK-40, kde je jiný typ brzdy a vyžaduje jinou plohu nohy na pedálu. Ostatně to bylo i v tom kanadském seriálu Letecké nehody.

"Zpráva však uvádí významné nedostatky v práci vedení společnosti, kde na vedoucích funkcích nebyl nikdo odborně kvalifikovaný v oblasti letectví. Byly shledány závažné nedostatky ve vedení výcviku posádek. To mimo jiné způsobilo, že přechod obou pilotů z typu Jak-40 na Jak-42 neproběhl uspokojivým způsobem a posádky si na nový typ mohly přenést návyky z předchozího typu. To se týká zejména položení nohou při vzletu, kdy u Jak-40 bývají u pedálů zvláštní opěrky na paty a nohy proto zůstávají po dobu vzletu na pedálech. Jak-42 má pedály bez opěrek a nohy je třeba pokládat na podlahu. "

Odpovědět

Zpět na „Co je nového?“