Felicia 1,9d pískání
Moderátor: Moderátoři
Část setrváku je pevně našroubovaná ke klice, část je oddělená tou gumou. Nebudu se pouštět do anál-lízy kolik % je kde a proč - prostě takhle to vygómaly pomazanější hlavy a když se ten dělenej a vzájemně odpruženej setrvák nahradí plným = "jednohmotovým", tak to taky jede - ale jen do chvíle, kdy to právě těma vzájemnýma odrazama silovejch impulzů přerve kliku na kusy ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Felda je ropák. Nicméně u novějších aut z druhé strany je dvouhmotový setrvačník. A opravdu špekulantům co jej měnili za jednohmotu praskaly klikovky.
Dokonce slavné problémy VW, či BMW s řetězy byly zapříčiněny tím, že řetěz nebyl schopný absorbovat prudká úhlová zrychlení na řetězce. A tedy se vytahal.
Dokonce slavné problémy VW, či BMW s řetězy byly zapříčiněny tím, že řetěz nebyl schopný absorbovat prudká úhlová zrychlení na řetězce. A tedy se vytahal.
Internet - metla lidstva
Já jsem kdysi okolo r. 2005 na své FEL1,9D z r.v. 1994 podle jakéhosi návodu na foru (ale nemohu dohledat kde, jestli feliciaforum nebo nějaké škodaforum) řemenici na dvou protilehlých místech přes tu vnitřní gumu durch provrtal, ta díra částečně lízla i kov vnitřního i vnějšího prstence, tuším se tam potom prořezal závit M6, zašrouboval šroub, ťukla se jen hrana šroubu svářečkou a hotovo.
Felda dodnes (2019) jezdí!!
Neví někdo, kde ten návod byl?
Felda dodnes (2019) jezdí!!
Neví někdo, kde ten návod byl?
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Protože u tý řemenice má vnitřní gumová vložka stejnou funkci jako u dvouhmoty. Jen setrvačnej moment vnějšího obvodovýho dílu dvouhmotovýho setrvačníku u ní zastupuje součet všech momentů navázanejch na řemenici prostřednictvím toho řemene - alternátor, vodní pumpa, hydropumpa k servu atd atd. Bohužel, někdo si to nedokáže fyzikálně představit a bude tady zas štěkat jak hyena s koulema skřípnutýma mezi větve...Lukas-Peca píše:A proč sem vůbec taháš dvouhmotový setrvačník u oturbeného motoru, když je řeč o řemenici u atmosféry?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Stejná funkce = tlumič torzních kmitů. Budeš štěkat dál?EKKAR píše:Protože u tý řemenice má vnitřní gumová vložka stejnou funkci jako u dvouhmoty.Lukas-Peca píše:A proč sem vůbec taháš dvouhmotový setrvačník u oturbeného motoru, když je řeč o řemenici u atmosféry?
...
Bohužel, někdo si to nedokáže fyzikálně představit a bude tady zas štěkat jak hyena s koulema skřípnutýma mezi větve...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele: