Fabia 2001 1,4 hledám schema nebo rady
Moderátor: Moderátoři
Fabia 2001 1,4 hledám schema nebo rady
zdravím, mám problém s touto benzinovu Fábií, má velký klidový odběr. Protože to vybíjelo baterku tak jsme měřili klidový proud, byla kolem 80 mA. Po různých pokusech najít žrouta jsme došli k drátu pod palubkou - viz foto. Nejsme ale schopni bez rozřezání svazku zjistit kam vede, po jeho odpojení je odběr asi 10 mA.
Potřeboval bych schema které má rozkreslen kabinový svazek. Přikládám foto inkriminovaného drátu. Je to docela tlouštík a podle nám dostupného schema je to desítka kabel. Kam ale vede je ve hvězdách.
Moc prosím proto o jakoukoli informaci o tomto kabelu.
děkuji
ps. snažil jsem se stáhnout dílenskou příručku ale nelze rozbalit .zip
Potřeboval bych schema které má rozkreslen kabinový svazek. Přikládám foto inkriminovaného drátu. Je to docela tlouštík a podle nám dostupného schema je to desítka kabel. Kam ale vede je ve hvězdách.
Moc prosím proto o jakoukoli informaci o tomto kabelu.
děkuji
ps. snažil jsem se stáhnout dílenskou příručku ale nelze rozbalit .zip
Tipuju nějakou ŘJ, která se "neuspí". Jinak kliďák auta se má měřit až po 30 minutách od uzamčení. Je možný, že máš nějakou jednotku "načnutou" - zkus se zeptat na fóru skodahome.cz v sekci fábule I - tam jsou i odkazy na sosnutí schémat.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Právě že Uložto trpí poslední dobou infekcí zvanou "vypatlanost" - šmahem tam mažou cokoliv, co jen názvem souboru evokuje obsah, kterej by mohl bejt pod takzvanou ochranou autorskýho práva. Co na tom, že se obsah zaměřuje na 15 - 20 a víc roků starý subjekty, pošádek muší bejt !!!!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
A byls vůbec v sekci "Elektrika" ?????marshal píše:díky, díval jsem se na odkaz ale tam se vyskytují pouze nešťastníci, ale rady žádné. Odbornou radou jak jsem to projížděl tam poskytl pouze Ekkar z této bastlírny.('')
Mám dojem že na tomto fóru se odborníků vyskytuje víc
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Aký kód motora? Tu máš schému pre AME:
Tým červeným 10mm2 vodičom to ide na prepojku A1, z nej červeným 4mm2 na A56 a ďalším 4mm2 na spínačku. Z A56 je znovu 2,5mm2 napájaná spínačka, strešné okno, ostrekovač svetiel, 1,5mm2 spínač svetiel pre obrysové svetlá, páčka pre svetelnú húkačku. Všetko červeným vodičom. Jediná riadiačka z toho napájaná je šíber - ak je vo výbave. Zvyšok spínače a páčky. Spínačka má vo vypnutom stave napájať len páčku smeroviek - obvod pre obrysové svetlá.
Tým červeným 10mm2 vodičom to ide na prepojku A1, z nej červeným 4mm2 na A56 a ďalším 4mm2 na spínačku. Z A56 je znovu 2,5mm2 napájaná spínačka, strešné okno, ostrekovač svetiel, 1,5mm2 spínač svetiel pre obrysové svetlá, páčka pre svetelnú húkačku. Všetko červeným vodičom. Jediná riadiačka z toho napájaná je šíber - ak je vo výbave. Zvyšok spínače a páčky. Spínačka má vo vypnutom stave napájať len páčku smeroviek - obvod pre obrysové svetlá.
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/file/X2VFTrtsHUgy/fabame-xps
- Martin_Fio
- Příspěvky: 186
- Registrován: 28 pro 2005, 01:00
Zdravím, je tomu už dávno, řešil jsem na fabii 1 cca 2000 1.4 mpi problém s vybíjením a důvodem bylo namontované neoriginální radio, jenž svým asi výstupem na konektoru šlo do výstupu informace can o rychlosti. Tenkrát to došlo tak daleko, že úplně vybitá baterie po nabití rozsvítila kontrolku airbag, při pokusu vymazat závadu bylo nutné měnit jednotku airbagu, (6QO 909 605) protože ta měla již být vyměněna za jinou serii..... Prostě záměna radia se prodražila...
povedlo se mi stáhnout dílenskou příručku, budu to studovat. Fabka je v základu, má erbeg a abs, to je vše. Při odpojení toho kabelu je auto pojízdné ale nejdou kontrolky. Aby to šlo provozovat tak jsme na něj přidali relé ovládané klíčkem.
Nerozumím co se myslí tímto:
"propojení s kladným pólem (15), v kabelovém svazku za přístrojovou deskou"
To je sesvorkováno a zabandážováno ve svazku ?
Ze zoufalství jsme vytahovali konektory z centrální jednotky a odběr klesl asi na 15 mA při odpojení konektoru X4. Teď nejsem u auta ale mám podezření že je v té jednotce něco špatně.
díky za rady
Nerozumím co se myslí tímto:
"propojení s kladným pólem (15), v kabelovém svazku za přístrojovou deskou"
To je sesvorkováno a zabandážováno ve svazku ?
Ze zoufalství jsme vytahovali konektory z centrální jednotky a odběr klesl asi na 15 mA při odpojení konektoru X4. Teď nejsem u auta ale mám podezření že je v té jednotce něco špatně.
díky za rady
Pri zvýšenom kludovom odbere postupne vytahuj a dávaj naspet poistky. Sleduj ampermeter. Ked sa po vytiahnutí poistky zníži prúd na predpísanú hodnotu,tak problém je v okruhu,ktorý táto poistka istí. Pri meraní musí byt auto zamknuté. Vodičove dvere pred zamknutím nechaj otvorené a ručne preklop mechanizmus vo dverách.(ten ktorý sa zaklápa na protikus na B-stlpiku),