Lepidlo na kov
Moderátor: Moderátoři
Lepidlo na kov
Zdravím, pri čistení v ultrazvuku mi z karburátora vypadol taký malý pliešok. Čím by som ho mohol zalepiť naspäť aby to držalo a odolalo benzínu? Rozmýšľal som o gélovom sekundovom lepidle, alebo poraďte niečo lepšie.
Ta věc se jmenuje Welch plug a je normálně upevněna zaklepnutím bez dalšího lepení. Kyanoakrylát je benzínu odolný, ale je křehký. Epoxid je taktéž odolný benzínu a je pružnější, použil bych asi raději ten. Možná osadit zátku na místo, lehce zaklepnout a potom zakápnout lepidlem shora a přebytek setřít špejlí. Každopádně se nesmí lepidlo dostat pod zátku. Před montáží vše samozřejmě pořádně odmastit. Nebo koupit opravnou sadu a zaklepnout zátku novou, pokud tedy bude pasovat: https://www.ebay.com/itm/Simple-Carbure ... SwVStexd1d
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
No vidíš, můj bratranec Jawista-sběratel to zkusil na nádrži jedné z hodně starých motorek /tuším 350OHV to byla/ a bylo to špatně.
Po pár měsících mu to začalo sáknout pod lak a stejně se to projevilo u několika jeho přátel, co postupovali stejně. IMHO je benzín, snad ještě s výjimkou acetonu, toluenu a podobných dobrot, asi to nejagresivnější prostředí. Průtokem benzínu tvrdly a tvrdnou i ty průhledný hadičky, co jsou na něj přímo určený.
Jak radí kluci - pokud to vyklepal ven ultrazvuk, no tak reverzně zaklepat zpátky. Benzín je fakt sviňa.
Na HQ WR250 už mám asi třetí koleno od karbecu k filtru. Ono to někdy, hodně horké a při prudkém ubrání plynu, párkrát přes nedovřené klapky flusne jakoby zpátky do sání. Koleno bývá pak zevnitř jako naleptané. Přitom je to nějaký pružný plast, není to guma.
Po pár měsících mu to začalo sáknout pod lak a stejně se to projevilo u několika jeho přátel, co postupovali stejně. IMHO je benzín, snad ještě s výjimkou acetonu, toluenu a podobných dobrot, asi to nejagresivnější prostředí. Průtokem benzínu tvrdly a tvrdnou i ty průhledný hadičky, co jsou na něj přímo určený.
Jak radí kluci - pokud to vyklepal ven ultrazvuk, no tak reverzně zaklepat zpátky. Benzín je fakt sviňa.
Na HQ WR250 už mám asi třetí koleno od karbecu k filtru. Ono to někdy, hodně horké a při prudkém ubrání plynu, párkrát přes nedovřené klapky flusne jakoby zpátky do sání. Koleno bývá pak zevnitř jako naleptané. Přitom je to nějaký pružný plast, není to guma.